دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
۳ |
۴
فریاد پنالتی در آبادان و آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر ایران هر دو از داوران پنالتی طلبکار شدند.

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی با کنایه گفت هیچ اتفاق مهمی رخ نداد و فقط داور دو پنالتی برای ما نگرفت! این حرف فرهاد به نوعی با تایید کارشناسانی چون نوید مظفری و حسین عسگری هم مواجه شد و هواداران استقلال هم در فضای مجازی به شدت به این موضوع اعتراض کردند.

درست مثل قبل از بازی که آنها به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی تیمشان مقابل صنعت نفت اعتراض داشتند. در تهران و ورزشگاه آزادی هم در همان نیمه اول پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که حداقل یک پنالتی برای آنها گرفته نشده است. جایی که توپ به دست مدافع نفت مسجدسلیمان خورد و تغییر مسیر داد اما کوپال ناظمی اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در واقع سوژه اصلی بازی‌های پرسپولیس و استقلال مقابل نفتی‌های لیگ برتر پنالتی‌هایی بود که داوران نگرفتند و هواداران دو تیم قرمز و آبی اعتقاد داشتند حق مسلما آ نها پایمال شده است. در چنین شرایطی حالا باید دید چه داوری برای دربی تهران انتخاب می‌شود و این بازی از نظر فنی چه کیفیتی خواهد داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون تنهایی US ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    فرهاد مجیدی از الان دربی را باخته و در فکر مقصر تراشی و بهانه جوییست.ربط دادن پنالتی سوخته به فرض صحت چه ارتباطی به پرسپولیس و دربی دارد؟میگوید پیش از دربی پنالتی ما را نگرفتند ما هم مثلاً نفهمیدیم! آقای مجیدی مشکل شما اینست که نمیفهمید.آنچه نمیفهمید علم فوتبال است.شما باید چندین سال برای امثال یحیی گلمحمدی با افتخار کیف کشیده سرپا ایستاده دستیاری کنید که تازه بیاموزید که هیچ نمیدانید.تلاش کردید با صید بازیکنان بین المللی و بستن دست رقیب برای یارگیری نقایص خود را بپوشانید آیا توانستی؟اگرچه هواداران استقلال خود مقصرند ولی بیش از این با احساسات ایشان بازی نکن تو در حد یحیی و امثال یحیی نیستی به دسته های پایین تر برو و خود را برای مربیگری آماده کن
  • ققنوس آبی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    رسانه قرمز، ما رو با اونا جمع نبند..
  • علیرضا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    یعنی من دلم میخواد وی ای ار نیاد تو کشور من کشور را تو سرتون خراب میکنم الان استقلال باید بازی با صنعت نفت و بازی با نساجی را میبرده این همه فیس فاس بهترین کشور را دارید ولی وی ای ار ندارید سوریه ک انقده داغونه وی ای ار داره و ما نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی