حمید مطهری؛ پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد که داور دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان قضاوت خوبی در این بازی داشته است.

حسین عسگری، درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس داشت. در دقیقه ۲۹ توپ در محوطه جریمه نفت، به دست بازیکن این تیم برخورد کرد ولی نمی‌توان گفت این صحنه هند است. بازیکن نفت در حال تکل زدن و دستش تکیه‌گاه بود. بنابراین طبق نظر فیفا این صحنه فرم طبیعی بازیکن به حساب می‌آید، مگر اینکه دست بازیکن در تکل غیرطبیعی باشد. داور در این صحنه به درستی تشخیص به ادامه بازی داد.

وی عنوان کرد: در اواخر نیمه اول مهدی عبدی با مدافع نفت برخوردی داشت ولی فکر می‌کنم برخوردی جدی نبود اگر چه این صحنه در تصاویر تلویزیونی  خیلی مشخص نبود. در مجموع قضاوت داور خوب بود ولی کاملاً بدون اشتباه هم نبود. به طور مثال در دقیقه ۶۹ یک پرتاب اوت به سود پرسپولیس گرفته شد که باید به نفع نفت اعلام می‌شد.

این کارشناس داوری درباره اعتراض‌های زیاد نیمکت‌نشینان دو تیم گفت: اعتراض‌ها خارج از حد معمول بود. حمید مطهری می‌توانست با اینگونه اعتراض‌هایی که داشت، کارت قرمز هم دریافت کند ولی داور سعی کرد اوضاع را مدیریت کند. اعتراض به تصمیمات داور حتی با آرامش و به آرامی اخطار دارد و اگر اعتراض با پرخاشگری همراه باشد، کارت قرمز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیزاسیون IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آره به لنگیا که میرسن داورها همه مدیر و مدبر میشن ولی واسه استقلال خبری ازین مدیریت ها نیست. این خاله خان باجی خانوم رو باید اخراج می‌کرد تا هم واسه زبون درازی های تلویزیونش تنبیه میشد و هم جلوی وحشی بازی‌های خودش و خاله افشین فرشچی گرفته می‌شد. آقای خاص داره ذات چاله میدونی خودش رو نشون میده کم کم
    • م IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      مگه فصل پیش یایا نرفت داورو بزنه بزور گرفتنش! چکارش کردن؟ کارت که بهش ندادن هیچ گذاشتن دو بازی حساس دیگه هم برایت یمش رو نیمکت بشینه و بعد از 14 روز مقابل آلومینیوم یک جلسه محروم شد، همینکارو شهاب گردان کرد بلافاصله اخراج شد و بعد بازی محرومش کردن! دقت کردی بعد مصاحبه یایا که گفت چرا واسه استقلال پنالتی میگیرید دیگه پنالتی نگرفتن؟ دقت کردی صالحی افشا کرد دلال مربی مسئول چیدمان داوران است؟
  • دامون تنهایی US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    آقای حسین عسگری و نوید مظفری همواره به نفع استقلال و زیان پرسپولیس نظر میدهند و نظرات ایشان فاقد اعتبار است.آقای عسگری عبدی به قصد استپ توپ با سینه که بارها و بارها از او دیده شده به هوا برخواسته که مدافع حریف در هوا او را خراب میکند.چه چیزی در تصویر مشخص نبود جانم؟! تنها اشتباه داور اوتی بوده که باید به سود نفت گرفته میشده؟!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی