پاسخ تند رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال/ او یک دروغگو است/ جاه‌طلبی‌های کریستیانو چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو بابت ادعایی که سردبیر فرانس فوتبال در مورد او مطرح کرده است بسیار عصبانی شده و پاسخ او را داده است.

کریستیانو رونالدو پاسخ پاسکال فره سردبیر فرانس فوتبال را داد و ادعای او را کذب خواند. سردبیر مجله معتبر فرانسوی که اعطا کننده جایزه توپ طلا نیز است، گفته بود رونالدو به او گفته که در فوتبال یک خواسته دارد و آن هم اینکه توپ طلاهای بیشتری نسبت به مسی ببرد و تا زمان تحقق این خواسته نمی‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

حالا رونالدو که به نظر می‌رسد از این ادعا ناراحت شده در شبکه‌های اجتماعی پاسخ ادعای پاسکال فره را داده است:

«هفته گذشته پاسکال فره در صحبت‌های خود ادعا کرده بود که تنها جاه‌طلبی من در حال حاضر این است که با توپ طلاهای بیشتری نسبت به لیونل مسی به فوتبال خودم پایان دهم. این موضوع جنجال‌های زیادی به راه انداخته است. پاسکال فره دروغ گفته است. او از اسم من استفاده کرده تا خودش و نشریه‌ای که برایش کار می‌کند را تبلیغ کند.

این واقعاً غیرقابل فبول است که فردی که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری است بتواند اینطور دروغ بگوید، با بی‌احترامی کامل نسبت به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است. او امروز هم دوباره دروغ گفته که غیبت من در مراسم توپ طلا به این خاطر است که در قرنطینه هستم در صورتی که دلیل ندارد چنین چیزی باشد.

من  همیشه به کسی که برنده توپ طلا شود تبریک می‌گویم طبق اصول ورزشکاری و بازی جوانمردانه که از ابتدا دوران حرفه‌ای فوتبال من را شکل داده است و این کار را می‌کنم چون هیچ وقت علیه کسی یا روبه‌روی کسی نیستم. من همیشه برای خودم، و برای تیمم برد را می‌خواهم و برای خودم و برای همه کسانی که برنده شدن من را دوست دارم برنده می‌شوم. برنده نمی‌شوم که مقابل کسی بایستم. بزرگترین جاه‌طلبی و خواسته فوتبالی من این است که عنوان‌های داخل و بین المللی را برای باشگاه‌هایی که در آن بازی می‌کنم و برای تیم ملی کشورم به دست بیاورم.

بزرگترین جاه‌طلبی من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه‌ای هستند یا می‌خواهند باشند. برگترین جاه‌طلبی من این است که اسمم با حرف طلایی در کتاب تاریخ فوتبال جهان نوشته شود. حرفم را با گفتن این موضوع تمام می‌کنم که تمرکز من روی مسابقه بعدی منچستریونایتد است و روی تمام عنوان‌هایی که می‌توانیم همراه با هم‌تیمی‌هایم و هواداران تیم در این فصل به دست بیاوریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کینگ مسی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    واقعا تاسف داره پاسکال فره به این راحتی دروغ بگه چون خیلی بعیده رونالدو همچین حرفی زده باشه ، خودش می‌دونه دیگه در سطحی نیس بتونه با مسی بهترین بازیکن تاریخ رقابت کنه
  • صمدقلی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    واقعا بکجا رسیدیم که هواداران فعلی فوتبال مسی یا رونالدو را بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می دونند . این دو تا با هم بند کفش مارادونا هم نمی شدند . حتی رونالدوی برزیلی یا رونالدینیو هم یک سر و گردن بالاتر از این دو تا بودند .
    • کینگ مسی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      رونالدو برزیلی و رونالدینیو یه سر و گردن بالاتر بودن؟تمام رکوردهای گلزنی رو الان مسی و رونالدو در اختیار دارن همین جوری الکی که نمیشه گفت چون از فلانی خوشم میاد پس بهترینه! نه فقط هوادارای فعلی که هوادارای پنجاه سال پیش هم اگه منصف باشن خوب می‌دونن گل زدن در شرایط فعلی بخاطر علمی تر شدن بدن سازی و تمرینات به مراتب سخت‌تر شده،از تاکتیک خطاهای فنی تیمهای گواردیولا که حین بازی جوری خطا می‌کنن که‌ گل نخورن که بگذریم،آمار این دو بازیکن کاملا گویاست هم در رده ملی و هم باشگاهی هر چی رکورد جابجا کردن، نوستالژی خوبه ولی غرق شدن در اون خیلی هم جالب نیس. الان ریز به ریز حرکات این بازیکنا زیر نظر دوربین هس،زمان مارادونا کی میشد تمام بازیهاشو دید؟!! مسی دو ماه گل نزنه می‌گن افت کرده! البته مشخصا مارادونا رو میشه از کریس رونالدو بهتر دونست ولی بدون شک از مسی بهتر نیس مگه اینکه کاریزمای مارادونا رو بخوای در نظر بگیری که صد البته کاریزمای خیلی بیشتری داشت.کلمه هواداران فعلی هم مثل نظر هواداران انگلیس هست که میگن:چون ما فوتبال رو اختراع کردیم پس بهترین هستیم! هوادار قدیمی بودن،به معنای درست گفتن نیس
    • مسلم IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      حرف شماشایدبراساس عملکردفردی توجزعیات درست باشه ولی از خیلی جهات مثل اماروگلزنی وجام رونالدوومسی بهترند
  • فرانس فوتبال بد سليقه IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    امسال توپ طلا حق لواندفسكى بود
    • TeamMelli US ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      درسته، اگه بی‌ جانب باشیم لواندفسکی بهترین بود با اختلاف زیاد، ولی‌ تنها راهش این بود که لواندفسکی واسه پاری سن ژرمن بازی کنه و مسی واسه یه تیم غیر فرانسوی. حالا هم که میخوان تبعیض رو توجیه کنن، یه جایزه جدید ابداع کردن و دادن به لواندفسکی تأ دهن طرفداراشو ببندن.
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پنالدو تو نمیخواد جوشی بشی.توپ طلا حق تو یکی نبوده و نخواهد بود ولی با توجه به نفوذی که پاریسن ژرمن در این مراسم داشت میشد حدس زد یکی از آپشن های قرارداد مسی با پارسن ژرمن همین توپ طلا بوده.شک نکنید.من از زمانی که مسی با این تیم فرانسوی قرارداد بست شک کرده بودم ولی الان مطمعن شدم. اینجا لواندوفسکی حقش ضایع شد و اسیر رانت مسی و پاریسن ژرمن شد
  • شعیب IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    ته حق خوری بود من جای مسی میبودم خودم توپ طلا رو میدادم لووا
  • morteza IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    لوا پارسال حقش بود که توپ طلا رو ببره و به نظرم فرانس فوتبال باید اینکارو انجام بده. ولی دوستانی که میگن حق لوا بوده میشه بگن لوا سالی که گذشت چکارا کرده؟ فقط بهترین گلزن المان شده. تو لیگ قهرمانانم که همون اولش حذف شدن. تو رده ملی هم که هیچی بدست نیاورد. اما مسی بهترین گلزن لالیگا و بهترین پاسور هم شده. در رده ملی بعد از نزدیک به سی سال ارژانتین رو قهرمان کرده. کمی با انصاف حرف بزنیم بد نیست. البته بازم میگم لوا حقش بود. در مورد رونالدو هم کار بسیار زشتی کرده اقای پاسکال و رونالدو بعید میدونم چنین حرفی بزنه حتی ممکنه تو دلش این باشه ولی محاله این حرف رو بزنه.
  • امین DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تنها کسی که شایسته توپ طلاست جناب استاد اسدی عزیز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی