نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ناامیدی از خرید جنجالی یحیی/ جانشین او در دربی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی در بازی پرسپولیس مقابل استقلال روی نیمکت خواهد نشست.

بعد از جدایی احمد نوراللهی، پرسپولیس موفق شد رضا اسدی را با کلی سر و صدا به خدمت بگیرد و این بازیکن را جانشین بهترین بازیکن فصل قبل کند.

رضا اسدی که پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را برتن می‌کند شروع خوبی در پرسپولیس داشت و در بازی مقابل استقلال تاجیکستان موفق شد پاس گل بدهد. رضا در هفته اول لیگ هم مقابل فولاد گلزنی کرد و اولین گلزن فصل جدید برای پرسپولیس معرفی شد. بعد از بازی مقابل فولاد، اسدی به شدت افت کرد و کم کم صدای هواداران هم درآمد.

به گفته خیلی‌ها اسدی به لحاظ بدنی آماده نیست و در این چند ماه هم کادر فنی پرسپولیس نتوانسته این بازیکن را به شرایط ایده آل برساند. رضا که امید هواداران و کادرفنی پرسپولیس برای پر کردن جای خالی نوراللهی بود تا اینجا همه را نا امید کرد و احتمالا خودش هم از عملکردش راضی نیست.

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که اسدی برای اولین بار از زمانی که به پرسپولیس آمده، در بازی مقابل صنعت نفت نیمکت نشین  شد و احسان پهلوان جانشین او در میانه میدان  شد. هرچند بازگشت پهلوان به ترکیب اصلی پرسپولیس هم برای او خوش یمن نبود و احسان در همان دقایق ابتدایی مصدوم و جایش را به کمال کامیابی نیا داد.

کمال که مدت‌ها از ترکیب اصلی به دلیل مصدومیت و دیر اضافه شدن به تمرینات دور بود، نمایش خوبی در بازگشت به ترکیب تیمش داشت. عملکرد خوب  کمال در بازی مقابل صنعت نفت باعث شد تا یحیی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان او را در ترکیب اصلی قرار دهد و هافبک دفاعی سرخ‌ها با بازوبند کاپیتانی در میانه میدان برای پرسپولیس بازی کرد.

کمال در این دیدار هم عملکرد بسیار خوبی داشت و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد او راضی بود. به این ترتیب و با توجه به نمایش‌های خوب کمال در ۲ بازی گذشته، اسدی شانسی برای بازی در دربی نخواهد داشت و گزینه اول یحیی برای دیدار مقابل استقلال کامیابی نیا خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    از یحیی بعید بود که به این بازیکن اینهمه بها بده ومهمتر اینهمه پول!!!! نه رزومه ای داشت نه ور باشگاه مطرحی بوده چرا یحیی اینکارو کرد خدا عالمه وخکد یحیی. پرسپولیس تیم مردان بزرگه.نباید اینکارو میکرد
  • بل NL ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    انداختن به پرسپولیس
  • امید IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    20میلیاردادندبرایه فصل که رونیمکت ازش استفاده کنند پول مفت میدندکی به کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی