نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شناسایی نویسنده متن اعتراضی بازیکنان پرسپولیس/ اولین نفر چه کسی استوری گذاشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم پرسپولیس با انتشار استوری مشترک در فضای مجازی، از مدیران این باشگاه انتقاد کردند و مشکلات مالی باشگاه را با هواداران در میان گذاشتند.

بازیکنان تیم پرسپولیس شب قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان از مشکلات این باشگاه پرده برداشتند و از مدیران پرسپولیس به ویژه مجید صدری انتقاد کردند.

بازیکنان پرسپولیس در این استوری نوشتند: «سلام به هواداران محترم پرسپولیس، در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سال‌های اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده همیشه مشکلاتی بوده که در سایه موفقیت‌ها قرار گرفته و دیده نشده. بزرگ‌ترین مشکل ما در سال‌های اخیر مشکلات عدیده و همیشگی مالی بوده که باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنیم، اما دم نزدیم تا دل نگرانی برای شما هواداران به وجود نیاید، اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟

درباره این مشکلات باید حرف زد. درباره قول‌هایی که همیشه داده شد، اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می‌شوند، اما ما همیشه باید از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که ما در ورزش به دنبال آن بودیم.

حالا شما همه این مشکلات همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سال‌ها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می‌کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن نیازهایی دارد، اما عجیب است که چرا ما باید همیشه بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و هوادارانش در جایگاه اصلی و همیشگی خود قرار بگیرند»

حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس نویسنده این متن را که یکی از مدیران سابق این باشگاه است را شناسایی کرده است.

از طرفی مدیران فعلی پرسپولیس متوجه شده‌اند اولین نفر سید جلال حسینی کاپیتان این تیم، استوری مورد اشاره را منتشر کرده و سپس دیگران اقدام مشابهی انجام داده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نعمت رهی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حسین خبیری
    • ارتش واقعی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      ب نظر من الان مهم نیست که کی پشت این قضیه هستش . مهم وضعیت تیمه که بای ما هوادار حواسمون جمع باشه .ما باید حتما بریم جلوی وزارت خونه اونم با تمام قوا. لطفا دست ب دست بشه
  • دامون تنهایی GB ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    حالا هر کس نوشته و یا اول منتشر کرده مگر دروغ و بی اساس نوشته اند؟ آیا امکانات پرسپولیس با رقبای صدر جدولی یکسان است؟امکانات مالی پرسپولیس با سپاهان و استقلال یکسان است؟مغانلو به عشق سپاهان به اصفهان رفت یا نادری به عشق استقلال؟همانگونه که سیدجلال اعلام آمادگی کرد قرارداد بازیکنان 5 تیم صدر جدول را منتشر کنید.سازمان لیگ قراردادها را میداند چرا هواداران نباید بدانند؟!
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    پیرمرد دوپینگی پرحاشیه فقط پول و میشناسه
  • 911 IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دقیقا دروغ و بی معنی بوده بهترین امکاناتو دارن بی دلیل ناله میکنن هر موقع برای زمین تمرین آواره بودین ازین زمین به اون زمین حرف از بی امکاناتی بزنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی