باشگاه النصر در دادگاه CAS رفوزه شد/ پرسپولیس سربلند در پرونده شکایت تیم سعودی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس از نپذیرفته شدن مدارک جدید باشگاه النصر در دادگاه CAS خبر داد.

امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر اظهار داشت: مدارک جدید باشگاه النصر که طی مراحلی به دادگاه عالی ورزش ارائه شده بود، مردود اعلام و تاثیری در روند قانونی این پرونده نخواهد داشت.

در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ مطابق با ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ باشگاه النصر طی نامه‌ای به دادگاه عالی ورزش، درخواست ارائه مدارک چهار صفحه‌ای جدیدی را در پرونده مفتوح می‌کند که طی آن قصد دارد از تفسیرهای جدید فیفا استفاده کرده و اعلام و تاکید کند که بازیکنان پرسپولیس در آن زمان به صورت غیر قانونی ثبت قرارداد کرده‌اند.

دادگاه عالی ورزش در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ مطابق با ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ طی نامه‌ای به خوانده‌های پرونده، درخواست اعلام نظر می‌کند. باشگاه پرسپولیس نیز طی جوابیه‌ای که به تاریخ اول آذر ماه ارسال می‌دارد؛ به دادگاه عالی ورزش اعلام می‌کند که با عنایت به ماده ۵۶ قوانین ورزشی مبنی بر بسته بودن فاز تحقیقاتی و برگزاری جلسه استماع و گذشت ماه‌ها پس از این جلسات، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر منتظر رأی نهایی دیوان عالی ورزش است و طبق همین قانون (قانون ۵۶ از قوانین ورزشی) و گذشت این زمان از روال طبیعی پرونده، نباید مدرک جدیدی پذیرفته شود، مگر شرایط خاصی پیش رو باشد که در آن صورت، تنها رئیس دپارتمان استیناف دیوان عالی ورزش و یا معاون ایشان می‌توانند مدارک جدیدی را از طرفین دریافت کنند.

باشگاه پرسپولیس در این جوابیه همچنین مخالفت خود را به دیوان عالی ورزش اعلام و چند دلیل دیگر را نیز مطرح کرد، مبنی بر اینکه بر فرض محال اگر این مدارک هم مورد قبول واقع شود، باز هم نمی‌تواند در روند پرونده تاثیری داشته باشد و ادعای باشگاه پرسپولیس به قوت خود باقی است که بازیکنان ما به صورت قانونی ثبت قرارداد کرده‌اند.

دیوان عالی ورزش دوشنبه هشتم آذر ماه ۱۴۰۰ طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ دریافت و ثبت مدارک جدید باشگاه النصر مردود اعلام و پذیرفته نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سزار ششم IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سند خوار و خفیف شدن جبهه عربی-استقلالی ، ننگ ابدی بر پیشانی النصر و هواداران استقلال
    • هشدار به مافیای وطنی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      برخلاف نظر دوستان پرسپولیسی با توجه به اینکه تیمهای ایرانی بخاطر روابطی که در فدراسیون ایران وجود داشته و در عصر بابا مسعود و عمو مهدی تاج تیمها واقعا نمیتوانستن حق و حقوق خودشون رو از فوتبال داخلی به حق بگیرن و اعتراضاتشان به جایی نمیرسید شکایتهایی خارجی اینچنینی پرونده و سابقه تیمی مثل پرسپولیس را در نهادهای بین المللی فوتبال باز و شفاف میکند با توجه به پرونده جعل و تقلب در قرارداد طارمی و سایر اتفاقات مثل همین شک و تردید در ثبت قراردادها پرسپولیس پرونده خوبی در afc و fifa از این جهات ندارد و حتما زیر ذره بین است
  • !!! IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    و همین طور شعبه ایرانیشون. اونا هم بد جور روسیاه شدن.امیدوارم درس عبرت گرفته باشن.
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    یه سلامی هم به اون کیسه کشی السعودی بکنیم که منتظر بود حکم به نفع النصر بشه و پرسپولیس بره دسته یک.سلام نادی الکیسه سعودی
  • مهدی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اخی کیسه کشا انتظار داشتن
  • رضایاک IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    بله... منم از طرف جامعه ورزش و پرسپولیسی های عزیز به نادی الکیسه تسلیت میگم...شما نه توی هوچیگری هاتون در داخل و نه خارج به موفقیت نمیرسید. تیمه بر پایه ی پنالتیه فرناز مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی