ماشین رونالدو - رانگنیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود قوانین سختگیرانه رالف رانگنیک باعث خواهد شد بازیکنان منچستریونایتد نتوانند با ماشین‌های شخصی به زمین تمرینی تیم بیایند.

اگر رالف رانگنیک قوانین سختگیرانه خود را در منچستریونایتد پیاده کند، کریستیانو رونالدو مجبور میشود ناوگان ۱۷ میلیون پوندی ابرخودروهای خود را در خانه بگذارد.

سرمربی ۶۳ ساله آلمانی بازیکنانش در تیم لایپزیش را مجبور کرده بود تا در روزهای کاری فقط از خودروهای مختص باشگاه استفاده کنند. اگر رانگنیک قوانین سختگیرانه خود را مجدداً اعمال کند ماشین‌های گران‌قیمت رونالدو باید در گاراژ خاک بخورند.

رونالدوی ۳۶ ساله به تازگی یک بنتلی فلائینگ اسپر ۲۵۰ هزار پوندی را به کلکسیون ماشین‌های خود اضافه کرد. اسطوره پرتغالی از زمان پیوستن دوباره‌اش به منچستریونایتد در این فصل بارها و بارها در حال گشت و گذار در مجموعه تمرینی Aon با این ماشین جدیدش دیده شده است.

اما بر اساس گزارش نشریه «میرِر»، رونالدو و هم‌تیمی‌هایش ممکن است مجبور شوند ابرخودروهای لوکس خود را با ماشین‌های شرکتی عوض کنند.  شورلت همچنان شریک رسمی منچستریونایتد است.

رانگنیک در روز دوشنبه رسماً به عنوان سرمربی موقت جدید منچستریونایتد معرفی شد. «پدر گگنپرس» که الهام‌بخش افرادی مانند یورگن کلوپ و توماس توخل بود، در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ سرمربیگری لایپزیش را بر عهده داشت. در آن تیم، رانگنیک بازیکنانش را مجبور می‌کرد که با ماشین‌های باشگاه به محل تمرینات بیایند به جای اینکه هرکدام با ماشین‌های لوکس شخصی خود بیایند.

و اگر او همان قوانین را در اولدترافورد اعمال کند ضربه سهمگینی به تیم می‌زند، زیرا استون مارتین‌ها، لامبورگینی‌ها، مرسدس‌ها و رنج‌روورها به طور مرتب به کارینگتون رفت و آمد می‌کردند.

اگر مجوز کاری رانگنیک به موقع مشخص شود، می‌تواند در بازی پنجشنبه شب یونایتد مقابل آرسنال روی نیمکت شیاطین‌سرخ باشد. مایکل کریک دو بازی اخیر شیاطین سرخ را نظارت میکرد؛ برد ۲-۰ مقابل ویارئال و تساوی ۱-۱ مقابل چلسی. اما رانگنیک می‌تواند در بازی حساس خانگی در لیگ برتر مقابل آرسنالی که پس از شروعی متزلزل در ابتدای فصل کم‌کم خودش را پیدا کرده است، عهده‌دار مسئولیت تیم باشد.

اگرچه کریک به همراه مایک فلان و کایران مک‌کنا در باشگاه باقی می‌مانند و زیر نظر رانگنیک به کار خود ادامه می‌دهند. نشریه «سان» فاش کرد که این مربی آلمانی می‌تواند به طور دائم سرمربی منچستریونایتد باشد، و با امثال مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و اریک تن‌هاخ در تابستان برای گرفتن این سِمت به رقابت بپردازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خدا کنه محبورشون کنه با پراید برن سر تمرین خخخخخخ
  • امین DE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به جرأت میشه گفت: تنها کسی که میتونه به فوتبال ایران کمک بزرگی بکنه و فوتبال ایران با دانشش پیشرفت چشمگیری بکنه!
  • فرگی تایم اور IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تو این شرایط که تیم سردرگمه و باشگاه استراتژی برای تربیت سرمربی نداره کار درستیه چون باعث میشه که بازیکنان حواسشون رو جمع کنند که کجا هستند و برای چه باشگاهی بازی میکنند اما کار اساسی نیست منچستر به تغییرات اساسی احتیاج داره تا از بحران خارج بشه منچستر هنوز با سیستم فرگی بازی میکنه درحالیکه سیستم فرگی منسوخ شده این تیم باید بازی روی زمین رو یاد بگیره چون 3-3-4 پپ که الان سیستم تیمهای لیورپول و چلسی و سیتی و ...ه سیستم بازی روی زمینه
  • Simon SE ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    شد 38 ساله
    • سرتو نکن تو برف IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      چجوری شد 38 ساله؟؟هنوز تولد 37سالگیشو جشن نگرفته متولد 1985 تا الان حساب کن چند ساله الکی نگو بنده خدا ۳۶ساله هس
  • ماهان IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تو دیگه چطور سرمربی هستی
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    حسابش بکن ماشین شرکتیشون شورلت هست بعد تو ایران پراید خدایی میکنه(((((:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی