نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوجین بازیکن جدید استقلال به هیچ دردی نمی‌خورند/ خوش‎ به ‎حال ژستد ۱۴ میلیارد گرفته توپ خراب کند/ فرهاد مجیدی گیج شده است/ قایدی را به پول فروختند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هافبک سال‌های دور استقلال گفت: ۴ تساوی پشت سر هم برای استقلال هیچ فرقی با سه شکست ندارد و این می‌تواند تیم را زمین‎گیر کند.

محمدرضا مدنی؛ در آستانه برگزاری دربی نود و هفتم پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با زننده اولین گل تاریخ باشگاه استقلال مقابل پرسپولیس درباره مصاف حساس روز شنبه ۱۳ آذر همکلام شدیم.

احمد منشی زاده‌ هافبک اسبق تیم تاج در سالهای ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۰ در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی استقلال در آبادان مقابل صنعت نفت و شرایط این تیم برای حضور در دربی پیش رو حرف زد.

چرا استقلال باز هم مساوی کرد؟

برای اینکه اینها رفتند دوجین بازیکن آورده اند که هیچکدام از آنها دردی از استقلال را دوا نمی‌کند.

اما حسین زاده بین تازه واردهای استقلال شرایط بهتری دارد. اینطور نیست؟

درد استقلال با یکی دو بازیکن خوب درمان‌ نمیشود. فوتبال یک ورزش گروهی است. اگر ۲ یا ۳ تا بازیکن خوب هم به این تیم بیایند باز هم تیم لنگ میزند و در مسابقات به مشکل می‌خورد. خیلی از این نفرات تازه وارد اصلاً در حد تیم استقلال نیستند.

خارجی‌های استقلال را چطور دیده اید؟

باز هم صد رحمت به آن بازیکن سیاه‎پوست که لااقل درون زمین دوندگی می‌کند و چهار تا توپ می‌گیرد و پاس می‌دهد. آن یکی ژستد که می‌گویند ۱۴ میلیارد هم پول گرفته هیچ حرکتی نمی‌کند. آخر من نمی‌دانم این پول را از کجا آورده اند که به این بازیکن دادند که یک لگد به توپ نمیزند. به حضرت عباس قسم وقتی داشتم بازی را می‌دیدم دیوانه شدم. آخر آقای آجرلو! شما رفتید پول باشگاه را برای چه بازیکنی داده اید؟ به خدا آدم می‌ماند چه بگوید.

این مساوی‌های متوالی تا چه اندازه به استقلال ضرر می‌زند؟

۴ مساوی یعنی ۳ باخت! تیمی‌که سه بار پشت سر هم ببازد از همه رقبایش عقب می‌ماند. آخر فرهاد جان! تو آمده‌ای در استقلال آرزوهایت را برآورده کنی لااقل بازیکنانی را می‌آوردی که به درد استقلال بخورد. من مطمئنم فرهاد مجیدی دلسوز استقلال است اما متاسفانه تجربه کافی را ندارد. شما گواردیولا را ببینید، با کوهی از تجربه در بارسلونا و بایرن مونیخ امروزه در منچسترسیتی چه کار می‌کند. سیتی وقتی در هر بازی وارد زمین می‌شود ۷۰ به ۳۰ از تیم مقابل جلو است. اصلاً این تیم هر ۱۰ دقیقه یک بار سیستم عوض می‌کند. اینها همه از روی تجربه بدست می‌آید. فرهاد هم باید تجربه کسب کند.

درباره مهاجم فرانسوی استقلال صحبت کردید. اگر بخواهید او را با قائدی مقایسه کنید که می‌گویند جانشین او شده چه نمره‌ای به او می‌دهید؟

اصلا نمره ای نمی‌توانم به او بدهم و قابل قیاس نیستند. یک تیم اماراتی ۶۰ میلیارد بابت قائدی پول داد اینها هم به خاطر پول آن بچه را فرستادند دبی. چرا؟ چون به پولش نیاز داشتند، اما چه کسی را جایش آوردند؟ این بنده خدا! شاید هفت سال پیش دو گل به لیورپول زده باشد ولی الان در حد یک تیم محلی هم نیست چه برسد لیگ برتر ایران. قایدی حرکت بدون توپش هم درست و به موقع بود، توپ می‌گرفت، دریبل می‌زد، شوت می‌زد، گلزن بود و موتور تیم را از نیمه راه می‌انداخت و اصلا به هیچ وجه قابل قیاس با این بنده خدا نیست.

نیاز مبرم استقلال در این شرایط یکسان فوروارد تمام کننده است؟

صددرصد! این همه موقعیت ایجاد می‌شود چه فایده ای دارد؟ باید نتیجه داشته باشد. شما فرض کنید ۱۰۰ بار روی شش قدم توپ بریزید، وقتی کسی نباشد آنجا ضربه آخر را بزند مفت هم نمی‌ارزد. تیم استقلال اینطوری نیست. غلامحسین مظلومی، بهتاش فریبا و علی جباری بازیکنانی بودند که از توپ مرده گل می‌ساختند. اینها ۱۴ میلیارد پول می‌گیرند تا توپ را خراب کنند؟ خدا شانس بدهد. شما پرسپولیس را ببینید.

مگر در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده؟

پرسپولیس با این که فصل را خوب شروع نکرد اما یواش یواش دارد شبیه می‌شود به همان تیم قبلی. شهریار مغانلو را از این تیم گرفتند و به سپاهان بردند. ببینید چه بازیکنی است که در بازی آخر سپاهان دو گل زد. اما یحیی گل محمدی آرام آرام جای خالی اش را پر میکند. ولی استقلال اصلاً نتوانسته جای خالی قائدی و دیاباته را پرکند.

شما زننده اولین گل باشگاه استقلال مقابل پرسپولیس بودید؟

بله. سال ۱۳۴۸ بود که تیم ما با سرمربیگری مرحوم علی دانایی فرد مقابل پرسپولیس به میدان رفت. من وضعیت پایم اصلا خوب نبود اما علی آقا به من گفت می‌خواهم تو را به زمین بفرستم. آمپول زدم و به میدان رفتم. چون تیم‌مان‌هافبک دیگری نداشت و فقط من بودم و کارو حق وردیان.

درباره گل تان توضیح می‌دهید که چطور به ثمر رسید؟

بازی شروع شده بود و حدود ۸ دقیقه از آن نمی‌گذشت که داریوش مصطفوی توپ را از چپ ارسال کرد به پشت ۱۸، توپ زیر پای من رسید و من با پای راست از پشت ۱۸ قدم یک ضربه محکم زدم که گل شد. آن روز مهدی عسگرخانی درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود درحالیکه‌هادی طاووسی دیگر دروازه بان پرسپولیس روی نیمکت نشسته بود. ما بازی را ۳ بر یک بردیم ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم سالها بعد اینقدر گلم مهم شود.

دربی شنبه آینده را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً ما استقلالی‌ها دوست داریم تیم‎مان برنده شود ولی متاسفانه با این شرایط فرهاد مجیدی گیج شده است. استقلال بازیکن زیاد دارد ولی مهره تاثیرگذاری بین آنها نیست. مهره خلاقی در اختیار فرهاد نیست. ریگی رفته سپاهان و تبدیل شده به موتور تیم اصفهانی. آخر چرا باید چنین بازیکن خوبی را می‌فروختند؟ دعا می‌کنیم استقلال دربی را ببرد تا از این شرایط خارج شود. ولی کار سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    وقتی یکی مثل ایشون از این همه ریخت وپاش کیسه ی تهران تعجب میکنه دیگه وای بحال ما پرسپولیسیها که موندیم این همه پول که صرف کیسه میشه بابت چه مقام وافتخاریه که کیسه کشا در این چندین سال بدست اوردن!واقعا حیف از این همه میلیارد میلیاردی که خرج این تیم بی هویت و بی شخصیت میشه.اقلا این پولها رو در اموره دامداری سرمایه گذاری کنند که در اخرسال در مملکت از نظر لبنیات خودکفا باشیم بهتر نیست!!! برا اینکه فرناز هم بتونه یه سرگرمی داشته باشه و اجرلو هم بعداز بازنشستگی بیکار نباشه هر دو رو بزارن جز هیئت مدیره اون دامداری.این کیسه که ما میبینیم امسالم مثل سالهای قبل باید قهرمانیه سرورش رو از تلوزیون ببینه و یخ درمانی و مصاحبه درمانی کنه تا سالهای بعد شاید معجزه ای بشه و بتونه یه سومی پاک بیاره!خخخ خخخ
    • /// IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      شما به فکر تیم خودت باش که ۱۲ میلیارد به یک بازیکن میدهید که حتی پاس هم نمی تواند بدهد،طوری حرف میزنی که انگار پرسپولیس داره صلواتی اداره میشه
    • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      یه جوری داری از ریخت و پاش و نتیجه ندادنش حرف میزنی انگار شما لوونگیها تونستین تو فینال جام باشگاههای جهان چلسی رو 3 صفر ببرید و قهرمان شید ..بابا حالا این چند سال به لطف ضعف تیمهای دیگه تونستین قهرمان این لیگ بی در و پیکر بشید قررار نیست جو بگیر بشید دیگه خودتدنو تافته ی جدا بافته بدونید که
    • ممل FR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      واقعأ که ،،، با این حساب چرا باید پول خرج باشگاه پیروزی کرد !؟؟؟
    • مهرداد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      وقتی کسی را مربی میکنند که حتی در لیگ سه هم تجربه مربی گری ندارد منطقا نباید انتظار داشت که تیم رشد و پیشرفت و موفقیت حاصل کند متاسفانه بر حسب شرایط حاکم بر جامعه مردم بیشتر از روی احساسات و عواطف به مسائل و رویدادها نگاه می کنند، واقعیت اینست که فرهاد مجیدی از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن شایسته و محبوبی بوده ولی این دلیل علمی و قانع کننده ای نیست که بتواند مربی خوبی هم باشد آن هم بدون تجربه کافی در یکی از بهترین تیم های کشور
    • ... IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      خداییش در حق شفر و فکری ظلم شد این بندگان خدا در مدت زمانی که سکان هدایت استقلال را بر عهده داشتند بر طبق آمار انصافا نتایج نسبتا خوبی کسب کرده بودند و عملکردشان بصورت کلی خوب بود و روند حرکت تیم مثبت و رو به جلو بود ولی فرصت کافی به آنها داده نشد متاسفانه باند بازی و تصمیمات احساسی و عجولانه همیشه به استقلال ضربه زده
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    یاد بگیرید..... آقای محمد نوری که در حد یه بوقچی داری به پرسپولیس که تیم بزرگان بوده و خواهد بود توهین میکنی ببین این پیشکسوت حریف چقدر مودبانه در مورد پرسپولیس حرف میزند و حقیقت را میگوید! مطمئنم الان لشکر فحاش فحش کشش میکنند که چرا حرف راست گفتی خدا هدایتت تون کنه
  • سعید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آفرین به شما! درود خدایان آمون بر شما پیشکسوتان واقعی استقلال! هفته هفتم لیگ برتر استقلال با ناداوری سازمان یافته فقط سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در هفته منتهی به دربی حساس پایتخت، ببین پیشکسوتان دور گود نشسته استقلال چه حمایتی می کنن از این تیم محبوب؟! شما که هر وقت استقلال خوب بازی میکنه مهر سکوت به لب میزنین و عزا میگیرین! تو رو خدا به خاطر هوادارها هم که شده دست از خودخواهی و باج خواهی از این تیم مظلوم بردارید.
  • علیرضا استقلالی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    می‌باره استقلال
  • Ali FR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    اولا هر بازیکنی که پاسپورت یک کشور را داره اصالتا برای اون کشور نیست. در محله سنت دنی پاریس تا دلت بخواد ازین بنجل های با پاسپورت فرانسوی ریخته که بعضی هایشان حتی از آفریقا هم نیستندو از جزایر دور افتاده مثل کالدونی می آیند. ثانیا اجرلو سیاست خوبی پیش گرفت. سه سال بود توی بوق کرده بودند که ما تیم را نبستیم. حالا بفرما ، امسال تیم را بستید خودتون کیفش را ببرید. البته هوادار نمیدونه که چه پورسانتی از این وسط نصیب بعضی آقایون شده. خلاصه این فوتبال فساده‌‌‌..پولشویی است...باج خواهی است...قربانی اول و ا رش هم داور بدبخته.
  • امیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    عرض ادب به محضر بزرگان تیم محبوبم و یادش بخیر،از اولین دربی در ۱۶فروردین ۱۳۴۷ تا به امروز،عرض ادب ویژه به سلطان علی جباری که ما قدیمیها با اون عاشق شدیم،همه تاریخ تعصبها در برابر علی آقا مثل نقطه ای در برابر پرگار هست،به اکبر کارگر جم،به کاروحق وردیان،به سعید باغ وردانی،به مصطفی مسلمی،به هادی نراقی،به همه عزیزانی که عمری با آنها خندیدیم و گریستیم و هیچ چیز از عاشقی ما کم نشد،هرچند دلخور شدیم،قهر کردیم ولی چنان به گوشه دلمان چسبیده که فقط ترک این دنیا چاره اون هست.
  • هوادار تنها IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    جناب آقای پیشکسوت گناه ما چیست که فقط به دنبال موفقیت تیم محبوبمان هستم برای ما هواداران چه فرقی می کند چه کسی سرمربی تیم باشد ما فقط موفقیت تیم را میخواهیم و هر کسی سرمربی باشد حمایتش می کنیم فرقی نمیکند فکری باشد یا منصوریان شفر باشد یا استراماچونی چون ما عاشق تیممان هستیم هر در شرایطی تیم ماست اما از کار شما به اصطلاح پیشکسوتان استقلال به خدا سرگیجه گرفتیم حرف که میشه میگید ما هر چی داریم از استقلال داریم اما در عمل چشم ندارید موفقیت استقلال را ببینید آبا استقلال باید هر فصل به شما هم 14 میلیارد بده تا از تیم که به گردنتان حق دارد حمایت کنید! امثال شما و روشن و برومند و .... چرا یکبار مربیگری نکرده یا نمیکنید تا ببنیم چه هنرهایی قابل توجهی دارید یعنی به شما تیم دسته سومی یا هم محلات به قول خودتان هم نمیدهند! مطمئن باشید شما اگر اینکاره بودید تا حالا از خودتان یه کارنامه داشتید اما متاسفانه با شعارهای صادقانه هوادارن در سرد و گرما روزگار به شهرت رسیدید و به قول نمک خورده و نمکدان می شکنید؟ اما یادتون باشه عزت و ذلت دست خداست مگه تختی به مردم پول میداد که این همه محبوب شد! تو رفتارتون
    • مجتبی هاشمی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      شما اگر فنی بودید ۲۰ ضربه به سمت دروازه نفت رو میدید که نشون میده تیم از لحاظ ایجاد موقعیت خوب عمل کرده و از نظر دفاعی تا اینجای لیگ عالیه.پروژه زمین زدن استقلال چند هفته که شروع شده شما پیشکسوت محترم هم با دشمن همراه شدی.هفت هفته گذشته و پرسپولیس بعد بقیه تیم ها بازی میکنه
    • حمید آبی دل IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      فکری اگر۵سال توتیم های لیگ برتری سرمربیگری میکردسال ششم بهترین سرمربی میشد برای استقلال.ولی تا۴تابازی خوب بانساجی کرداوردیمش استقلال.باچه تجربه ای؟ فقط نیم فصل سرمربیگری لیگ برتری.حالافکری جوری سوخته که دیگه فکرنکنم ئیگه بتونه مربیگری کنه.بعدش فرهادرااوردیم .چقدرتجربه داشت؟صفر.آقاجان سرمربیگری دانش میخواد تجربه میخواد.مگه به این سادگی هاست.پرسپولیس راببین.گل محمدی شان ۱۰ فصل تولیگ برترسابقه موفق داره .اون هم بره تارتاررادارندکریم باقری راخواباده اندتوآب نمک .مارفتیم دنبال تازه کارها.چرانکونام رانمیاریم؟چراخطیبی رانمیاریم که ازاراک بدون فوتبال تیمی ساخته که دوفصله پرسپولیصس رامیبره.دوفصله که هیچ تیمی غیرازاون نتونسته پرسپولیس راببره.مگه خطیبی استقلالی نیست؟اصلاچرا نامجو مطلق راول کردیم رفت؟چی ش ازفرهادکمتره ؟
    • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      من هوادار پرسپولیس هستم شما صحبتهای پیشکسوت های هر دوتاتیم رو بخون هر کدومشون یه جوری دارن حاشیه سازی میکنن حداقل بیشترشون همین کار رو میکنن نمبدونم دنبال چی میگردن به قول شما اگر چیزی بارتون بود که تا حالا کمک مربی یه تیم شده بودید پس اقای پیش کسوت لطفا مصاحبه نکن
  • امير IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دارين نزديك دربي استقلال و مي كوبين ،خيلي زشته واقعا
  • امیرحسین IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    آدمای پول دوست مثل مجیدی اگه رونالدو و مسی روهم داشته باشه دو دقیقه هم نگهوشون نمیداره
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    خب استقلال با وجود فقدان هافبک بازیساز تو موقعیت سازی خوب کار میکند اما دو تا مشکل دارد 1_بازیکنا هماهنگ نیستن 2_مهاجم ها از موقعیت ها به خوبی استفاده نمیکنند، بنظرم این مشکل با تمرین بیشتر و بهتر حل میشود با قرار دادن آیتم های تمرینی بیشتر برای مهاجم ها، هافبک ها و بازیکنان کناری این مشکلات حل میشود..فرهاد مجیدی با گذشت زمان تونست یه خط دفاع نفوذ ناپذیر بسازد پس وقتی این انسجام تو خط دفاع ایجاد شده پس میتواند انسجام لازم رو در هافبک ها و مهاجمان ایجاد کند.. در این فصل جز خط دفاع در تمام خطوط تغییرات داشتیم ساختن یه تیم با فوتبال مدرن نیازمند صبر و شکیبایست..
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    تاح یعنی قدمت و اولین ها
  • خزایی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کاش مجوز بازیکن خارجی هارانمی دادن به جاش مجوزمربی میدادن بدترین مربی خارجی از فرهاد مجیدی بهتره مطمئن باشید استقلال با فرهاد مجیدی به هیچ جایی نمیرسه چون غدغروربیجاداره یعنی بابک مرادی ازژستدکمتره اشتباه کردی باشه ولی دیگه اصرار به اشتباهت چیه
  • لنگ حقیر IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هزار سال بگذره باز هیچوقت لنگپولیسو با استقلال مقایسه نکنید
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلال نه مربی داره نه فوروارددریک کلام تاکتیک شوهره فهمیدن وراهکارهای گل سازی وگل زدند بلدنیستن
  • غریب اشنا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    باسلام دوستان ابی چرا از فرهاد ایراد میگیرید او کارش را انجام میدهد تیم را اماده میکند روانه زمین میکند من دربازی با نفت هشت بار برای گل بلند شدم ولی گل نشد چون برای بازیکن مهم نیست گل شود یا نه اگر بود سه بار گامبو زد روهوا پس او باید جواب دهد یا ژست دو بار ضربه زد که تعجب کردم این بازیکن اماده بازی باشد پس ایراد از تمام کننده های تیم باید گرفت من مانده بودم از بازی چشمی چرا او را زود تر تعویض نکردن او از بازی دور هست باتشکر از خبرورزشی
    • سرخ منفور IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      دوست عزیز من به نظر شما مثبت دادم چون استقلالی هستم ولی باید قبول کنیم مسئولیت تیم با سرمربی تیمه آقای مجیدی ارنج و تاکتیک تیم و میده پس وقتی بازیکن توپ و گل نمی کنه یعنی از نظر بدنی وذهنی اماده نیست و این یعنی مقصر سرمربی نه کس دیگه چون اونه که ۱۱ بازیکن روانه میدان میکنه
  • استاد IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    کیسه چی داره که شما دو دستی بهش چسبیدین؟ غیر از اینه که تیم های دیگه رو قربانی میکنه و سهمیه فساد میگیره برای شما کیسه کشان و در آخر لیگ مقام سوم رو شاید و با زور بتونه کسب کنه
  • Gholamrada IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    طرفدار استقلال هستم ، از نظر بازی استقلال از پیروزی ضعیف تر هست و باید اینو قبول کنیم با این بازی‌هایی که استقلال انجام میده جایگاهش بین تیم چهارم تا هشتم جدول هست و همین روند رو بخواد بازی کنه انتظار زیادی نباید ازش داشته باشیم
  • Gholamrada IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    استقلالی هستم ، آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است ، با این تیم خیلی هنر کنیم آخره فصل جایگاه سوم رو هم بدست بیاریم باید خوشحال باشیم
  • ahmad IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    واقعا درست میگه فرهاد مجیدی دلسوز استقلال هست ولی تجربه کافی برای مربیگری نداره اگه تجربه داشت قائدی ریگی رو حفظ میکرد امید ابراهیمی صیادمنش کریمی و منتظری رو هم می آورد
  • جمال IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    به نظر من استقلال عالی بازی کرده این چند بازی فقط تمام کننده خوب نداره.هر کس هم میگه استقلال خوب نیست دشمن استقلال چه لنگی باشه چه پیشکسوت استقلالی
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    سلام بر آقای منشی زاده‌ عزیز،ایشالا همیشه سالم باشی عموجان،بعنوان یه پرسپولیسی بهت افتخارمیکنم
  • ایمون زاید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    یادش بخیر چه مردمان با فرهنگی بودیم ،تمام نسل اولیها اینقدر شریف و مودب بودند ،الان چی ممد نوری و برادران فنونی زاده ،واقعا چی فکر میکردیم و چی شد ،زنده باشی مرد ،زنده باشی
  • یاسین IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    عامل اصلی تمام این اتفاقات استقلال از زمان قلعه نوی تا زمان سرمربی گری فکری فقط و فقط فرناز جون بوده بخاطر طمع به رسیدن به سرمربی گری استقلال ،یه کم اندیشه کنید اتفاقات مرور کنید متوجه نقش مجیدی میشوید که تیشه به ریشه همه زد که استقلال موفق نشه با مربیان قبلی که سرمربی گری به خودش برسه الان هم که دیدیم تیمو خودش بست چطور برا بازیکنان مثه ریگی پول نبود ولی برا ای بازیکنان از رده خارج پول بود اونم تو پست محاجم به جز ارصلان چند بازیکن بی کیفیت گرفته ولی یه هافبک بازی ساز نداره آقای مجیدی منم مثه هزاران تاجی بعد ۳۵ سال هواداری دیگه قید این تیمو زدم مبارک تو برادرت وخانواده باشه استقلال شده ارث بابات
  • حسین 021 IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    دوستان عزیز استقلالی درگیر تیترهای رسانه ایی نشید، به سرتیترهای این مصاحبه دقت کنید!!!بعد کامل بخوانید،آنجاییکه که میگوید فرهاد قطعا دلسوز استقلال است، مافرهاد را دوست داریم،و حرفهای جالب دیگه، اما هیچکدوم توی سر تیترها نبود،و فقط مطالب بریده شده جنجال برانگیز...ریگی بازیکن بسیار خوبی بود، ولی ایا خلاق بود؟؟ ریگی صرفا تخریبچی بود و بس،نه خلاقیت کریمی را داشت، نه مهدی پور و ابراهیمی،ولی در پست هافبک کارگر عالی بود،بازی با نفت و گل گوهر ونساجی فقط مهدی پور 9 پاس کلیدی داشت و 5 شوت و...کمی به امثال حسین زاده و سلمانی که عالی بودن زمان بدیم،ژستد تا اومد راه بیفته جنجال سیرجان درست شد،اقای پیشکسوت ندبدی اکبریان سر ایم را برید؟بازی با فجر حسینی سر نمیخورد فجر موقعیتی داشت؟؟در سیرجان با تیم چه کردن؟ چرا تخریب میکنید؟؟ چرااااااااا
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      درود خدا بر حسین ۰۲۱که اینقدرخوب تحلیل کردیدبازیهای استقلال راوهمچنین بازیکنان راانشالله که همه طرفداران استقلال پشتیبان تیم وکادرفنی باشند چون درصورت حمایت جانانه شماها باعث انگیزه ودلگرمی به اعضای تیم میشود به یاری خدا پرسپولیس راشکست می دهیم وعده الهی حق است حق پیروز است و طاغوت نابود است
  • 6 IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    همش تقصير وزيره. كل وزيراي پرسپوليسي عالم رو نميخايم نميخايم!
  • ............. IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بله کاملا فرمایشاتشان،درست است شاه فرهاد نازنین،عزیزدل ما تاجی ها بوده و هستند لیکن اگر کمی مشکلاتشان در زمینه مربیگری رفع شود شاهکارمیشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی