نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
۰ |
۴
چرا استقلال و پرسپولیس باید به دیگران پول بدهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باید به مدیران دو باشگاه تهرانی حق داد که هر کدام به دنبال درآمدزایی از این ماجرا باشند.

ماجرای تبلیغات محیطی که دوشنبه در ورزشگاه آزادی رخ داد، چیز پیچیده‌ای نیست پرسپولیس و استقلال می گویند ما خودمان می‌توانیم تبلیغات محیطی را در اختیار داشته باشیم ولی سازمان لیگ به قوانین خودش رجوع کرده و می‌گوید کار آنها قانونی نیست.
 صرف نظر از این که شاید گاهی اوقات باید در یک سری از قوانین هم تجدیدنظر شود، باید به پرسپولیس و استقلال هم حق داد که بابت پخش زنده بازی های خود درآمد داشته باشند و خودشان پول دربیاورند. آنچه مسلم است این دو تیم پرطرفدار از حق پخش تلویزیونی بهره ای نمی‌برند و یا بهره بسیار کمی می برند به همین دلیل تبلیغات محیطی می‌تواند برای آنها یک درآمد ثابت و پایدار داشته باشد و باید به مدیران دو باشگاه حق داد که هر کدام به دنبال درآمدزایی از این ماجرا باشند.

طبق اعلام رسمی معاون شرکت توسعه و تجهیز استقلال فقط بابت یک بازی ۱۰ میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته در حالی که با حساب و کتابهای سازمان لیگ شاید تا پایان فصل هم بابت سی مسابقه چنین پولی به آبی‌پوشان نمی‌رسید. با این حساب باید به مدیران دو باشگاه کاملا حق داد که از این راه درآمد داشته باشند و کوتاه نیایند. در واقع آن ها می خواهند پولی که متعلق به برند پرسپولیس و استقلال است مستقیم به جیب خودشان برود ولی سازمان لیگ می‌گوید طبق قانون ما باید این پول را بگیریم و بین همه تیم‌ها تقسیم کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی