نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جنگ پنهان ستاره پرسپولیس با خرید جدید استقلال در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن پرسپولیس و استقلال رقابت جالبی در این دوره از لیگ برتر با هم پیدا کرده‌اند.

استقلال در حالی در چهار بازی اخیرش در لیگ برتر به پیروزی نرسیده و با حریفان خود مساوی کرده که این تیم موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی از دست داده است.

با این حال، آرتور کوین یامگا بازیکن کامرونی الاصل و فرانسوی آبی‌ها با دبلی که مقابل ذوب آهن داشت و گلی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فجرسپاسی کرد، سه گله است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

 او در کنار خود و دیگر گلزنان ۳ گله لیگ، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس را هم می‌بیند که او هم در بازی با نساجی دبل کرد و در بازی اخیر پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان هم تک گل قرمزها را زد تا سه گله شود.

حالا در آستانه دربی پایتخت رقابت ویژه ای میان این دو بازیکن شکل گرفته و باید دید کدامیک از آنها در شهرآورد موفق به زدن چهارمین گل در این فصل می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس عشقه IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    عبدی بزن اون گلووووووو من تورو خیلی دوست دارم عبدییییییی همه ی بازیکنای پرسپولیسو دوست دارمممممم یامگا غلط کرده گل بزنه هیچی نیییی حامد لک میدونم کیلینشیت میکنیییییی دفاع هایی مثل علی نعمتی فرشاد فرجی مهدی شیری سعید اقایی میدونم بهترینینننننن بازیساز های خوب مثل سرلک و اسدی و کامیابینیا شماها تو ایران بهترینینننننننننن و عیسی میدونم تو این بازی گل میزنیییییییییییی امید اگه تو هم هستی میزنییییییی اسم من رهام هست در اهنامه اومدههههه من میدونم پرسپولیس ۲ بر ۰ میبرههه استقلال سوراخه هر کس موافقه لایک هر مخالفه دیس(به خدا دیس بدین خودم میام میکشمتون)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی