۶
شرط عجیب و باورنکردنی زنیت برای جدایی سردار آزمون/ قرارداد جدید را امضا کن اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه زنیت روسیه قصد دارد با ارائه پیشنهادی به باشگاه لیون ستاره ایرانی اش را به صورت مشروط به این باشگاه فرانسوی منتقل کند.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت این روزها زیر نظر باشگاه های لیون و لورکوزن قرار دارد.

این دو باشگاه شناخته شده اروپا به هر نحوی می خواهند ستاره ایرانی را در زمستان پیش رو شکار کنند. اما باشگاه فرانسوی به نظر می رسد عزم راسخی برای جذب آزمون دارد.

در همین زمینه سایت«lequotidiendusport» فرانسه خبر داد  پیتر بوس سرمربی لیون به هر نحوی می خواهد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت روسیه را در زمستان به خدمت بگیرد. البته در این میان باشگاه لورکوزن برای لیون مزاحمت ایجاد می کند.

به نظر می رسد باشگاه فرانسوی می خواهد در ژانویه با ارائه چکی به سران باشگاه زنیت انتقال آزمون به لیگ فرانسه را قطعی کند.

اما در مقابل زنیت این پیشنهاد را می خواهد ارائه کند که آزمون با لیون قرارداد امضا کند ولی تا پایان فصل به صورت قرضی برای تیم روسی بازی کند و بعد از آن عازم لیگ فرانسه شود.

آزمون در این فصل از لیگ روسیه با به ثمر رساندن ۷ گل در رده چهارم بهترین گلزنان این لیگ قرار دارد. ستاره ایرانی در ۳ سال اخیر ۳ بار قهرمانی لیگ روسیه را با آبی پوشان سن پترزبورگ تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    خوب چه کاریه؟ همین ژانویه میتونه قراردادشو با هر تیمی امضا کنه اما بعد از پایان فصل بره لیون. این شرط زنیت چیه؟ مثل این که روسی ها هدفشون فقط استثماره و فکر میکنن همه دنیا بازیچه شونن.
  • استقلالی کم حاشیه IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    امیدوارم سردار ستاره تیم ملی کشورم بهترین تصمیم رو بگیره
  • مرتضی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    فکر می کنم آلمان با فوتبالیست های ایرانی مهربان تر باشد،این را تاریخ میگه. چون لژیونرهایی داشتیم که در انگلیس و اسپانیا هم بودند.اما تحت تاثیر مسایل سیاسی با لژیونر های ما با عدالت رفتار نشد.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    متاسفانه روس ها نمیذارن سردار بره و پیشرفت کنه
  • مهدی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    نه بابا هر بازیکنی بره المان بدبخت میشه بر اینقدر که لیگ پرتغال تو چشم دنیا است المان نیست نه از نظر اعتبار بلکه از این نظر که فوتبال المان خشک وماشینی است وحتی بازیکنان بزرگی چون لواندوسکی هم خیلی به چشم نمیاند چه برسه به سردار ما اگر به ایتالیا می رفت بهتر دیده میشد باز لیون بهتر از لورکوزن است
  • وا وطن حشکین دار IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    باید ببینه چه پیشنهادی از چه تیمی بهش میدن و بعد بهترین تصمیم بگیره موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی