نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سپهر حیدری
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی و شرایط سرخابی‌ها صحبت کرد.

سپهر حیدری در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل بازی به بازی بهتر شده است و با توجه به بازیکنان کلیدی که از تیم جدا شدند عملکرد خوبی داشته است. همیشه به این موضوع عادت کرده‌ایم که بازیکنان تاثیرگذار تیم به راحتی جدا شوند و کلی بدهی به جا بگذارند و پنجره هم همیشه بسته باشد. هواداران پرسپولیس به این شرایط عادت کرده‌اند. پرسپولیس بازی به بازی بهتر شد و بازیکنان جدید هم در تیم جا افتادند در حال حاضر فکر می‌کنم شرایط خوبی حاکم است و من شک ندارم امسال بازهم قهرمان پرسپولیس است.

وی در مورد تغییر سیستم پرسپولیس در چند دیدار و در نهایت بازگشت به سیستم ۴ دفاعه گفت: پرسپولیس در زمانی که ۳ دفاعه بازی می‌کرد هم عملکرد بدی نداشت ولی خب در این چند سال سیستم چهار - چهار - دو در پرسپولیس جا افتاده و بچه‌ها با شرح وظایفشان به خوبی آشنا هستند. چون عناصر دفاعی تیم جدید هستند اکثراً یک مقدار در تغییر سیستم کار سخت شد و بازگشت به سیستم قبل تیم را به شرایط خوب خودش بازگرداند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد غیبت احتمالی سیدجلال حسینی در دربی عنوان کرد: سیدجلال به طور حتم یک وزنه در ترکیب و خط دفاعی پرسپولیس است و خیلی مهره با ارزشی است ولی به هر جهت اگر او به این بازی نرسد فکر می‌کنم زوج فرجی و نعمتی بازی به بازی هماهنگ‌تر شدند و در بازی اخیر شرایط خیلی خوبی داشتند. خیلی ساده و بدور از کار نمایشی بازی می‌کنند و این خیلی کمک می‌کند. امیدوارم سیدجلال بتواند به بازی برسد و کمک کند ولی در هر صورت اگر نشد به نظرم نعمتی و فرجی کیفیت لازم برای کمک به پرسپولیس را دارد. کیفیت مدافعان پرسپولیس از مهاجمان استقلال خیلی بالاتر است و مطمئنم روز آرامی را سپری می‌کنند.

حیدری در مورد اینکه در خط حمله بهتر است از زوج آل کثیر - عبدی استفاده شود یا یک نفر از آنها به عنوان یار تعویضی به زمین بیاید، گفت: در این خصوص بهترین انتخاب را خود سرمربی تیم انجام خواهد داد. یک جایی هست با توجه به شرایط و سبک بازی یک بازیکن اگر جایگزین وارد زمین شود کارایی بیشتری خواهد داشت و یک جایی ممکن است بازیکن با حضور در ترکیب اصلی بهتر می‌تواند کمک کند. در هر صورت هم آل کثیر و هم عبدی و سایر مهاجمان پرسپولیس همه با کیفیت هستند و مهم نظر گل محمدی است. در کل آل کثیر و عبدی زوج خوبی هستند و مکمل بازی هم هستند.

وی در مورد پیش بینی خود از دربی توضیح داد: اگر بخواهم پیش بینی داشته باشم باید بگویم به نظرم پرسپولیس از هر لحاظ از حریف سرتر است، چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ فنی پرسپولیس شرایط بهتری دارد و فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل بازی را می‌برد و از بین آل کثیر و عبدی یک نفر گل می‌زند.

مدافع پرسپولیس در ادامه با اشاره به نتیجه نگرفتن استقلال در ۴ بازی اخیر گفت: به نظرم استقلال حریف قابل احترامی است و این مسائل اصلا ملاک نیست. چون این تیم برای دربی شرایط و انگیزه‌های خودش را دارد و اصلاً اینطور نیست که بگوییم تیم ضعیفی هستند و اگر تاریخچه دربی را هم نگاه کنید نتیجه قابل پیش بینی نیست و ارتباطی به نتایج قبل از دربی ندارد و آنها با تمام قوا به زمین می‌آیند که نتیجه بگیرند.

حیدری در مورد بهترین خاطره خودش از دربی‌ها عنوان کرد: خاطره زیاد است و من ۷ دربی بازی کردم که ۵ تا از این دربی‌ها همان ۱-۱‌های معروف بودند و خب بعد از نتایج در یک دربی بود که من در اواسط نیمه دوم روی یک ضربه کرنر به سمت تیر دو رفتم و آمدم ضربه بزنم که طلسم این ۱-۱‌ها شکسته شود و توپی به سمتم آمد که صد در صد گل می‌شد ولی هوار ملا محمد بازیکن ما که هیچ وقت به تیر دو نمی‌آمد اجازه نداد من ضربه بزنم و خودش روی توپ تاثیر گذاشت و ضربه به بیرون رفت و حیف شد که نتوانستم آن گل را بزنم ولی اشکالی ندارد چرا که ۵ دقیقه بعدش آقا کریم از سمت میدان آزادی یکی از گل‌های زیبایش را به ثمر رساند و یکی از بهترین خاطره‌هایم از دربی این بود.

وی در مورد کری خوانی برای تیم حریف گفت: کری خوانی دیگر قدیمی شده است ولی همانطور که حمید مطهری هم گفت در این ۱۰ سال استقلال شرایط خوبی برای جام گرفتن نداشته و قطعاً در بحران هستند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند و حق دارند که استرس زیادی داشته باشد و طبیعی است و از آن طرف پرسپولیس پشت سر هم جام‌ها را درو می‌کند و این یک مقدار سخت است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در دربی واقعاً اگر شرایط فراهم باشد بازی قشنگی شاهد خواهیم بود. من به شخصه نگران داوری هستم که بخواهد روی بازی تاثیر بگذارد، خصوصاً اینکه پرسپولیس در دیدارهای اخیر خیلی از داوری ضربه خورده است و اگر این بازی داوری مشکلی نداشته باشد بازی خوبی خواهیم دید و مطمئناً پرسپولیس خیلی راحت‌تر کار می‌کند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به ناله کردن جام نمی‌دهند و باید با شایستگی جام را بالای سر ببری و پرسپولیس یک الگوی خوب برای جام گرفتن برای استقلال باشد. جام گرفتن نیاز به وزیر ندارد و باید لابی‌ات با خدا و حمایت هوادارانت باشد و پرسپولیس نشان داده با خدا لابی کرده و خیلی تنهاست. هیچ وقت پرسپولیسی‌ها ناله نکردند و امیدواریم که دیگر قبل و بعد از بازی ناله نشنویم و هر نتیجه ای در بازی رقم خورد به هر حال بازی برد و باخت دارد و باید آن را بپذیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    اقای حیدری احسنت... شما از معدود پیشکسوتی هستی که زبان طرفداری!!!!!!!! مثل سایرین نان به نرخ روز نمی خورید!!!!!!!!
  • 7 IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    خدا از آسمون 800 هزار دلار برای طلب کالدرون برای پرسپولیس فرستاد؟!!!
  • گالیله IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    ایخدا ببین کی داره از خدا میگه خدای تو هدایتی و با با مسعوده شما مراقب دورو برت باش و دوباره نظر نده
  • 6 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    بابا حميد كجايي؟ دقيقا كجايي؟
  • /// IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    جناب سپهر حیدری مگر زمانی که جناب عالی در پرسپولیس بازی میکردید همین شرایط نبود پس چرا آن زمان پرسپولیس به صورت متوالی قهرمان لیگ نمیشد؟بازیکنانی که در سال های اخیر در پرسپولیس بازی کرده اند اگر این حرف ها را بزنند یک چیزی ولی برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس طوری مصاحبه میکنند که انگار باعث و بانی تمام قهرمانی های پرسپولیس خودشان هستند تازه از این آقای سپهر حیدری بدتر وحید قلیچ و شیث رضایی هستند که نه از نظر فنی خوب بودند و نه از نظر اخلاقی،پرسپولیس در زمان شیث رضایی از ضعیف ترین دوران خود را پشت سر می گذاشت آن وقت ایشان میاید برای ما کری میخواند،جناب سپهر حیدری پرسپولیس تنها تیمی بود که در پنج هفته اول نتوانست حتی یک بار دروازه اش را بسته نگه دارد و الان هم از ضعیف ترین خط دفاعی های لیگ است آن وقت شما میگویی فرجی و نعمتی سرتر هستند!تنها موردی که پرسپولیس از استقلال بهتر است این است که مهاجمانش قدر فرصت هایشان را بیشتر میدانند و الا اگر استقلال در ضربات پنالتی دقت بیشتری داشته باشد قطعا برنده خواهد بود،در ضمن از الان جو داوری را به نفع خودتان تغییر ندهید،استقلال در بازی قبلی از داوری ضر
    • Reza IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      دوست عزیز،میشه بگین چه ضرری،کرده؟؟؟هر دوصحنه به اعتقاد بیشتر کارشناسان داخلی و البته کارشناس خارجی برنامه هتریک داور درست تشخیص،داده شده میتوند برید و نگاه کنید
  • سپهرلب شتری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    دوستان جهت اطلاع میگم این آقا اصفهانی نیس اطراف به دنیا اومده چون اونجاکه بدنیااومده امکانات نبوده متاسفانه نزدیکترین جاکه اصفهان بوده براش شناسنامه گرفتنددیگه فولادشهر موندگارشدنون ونمک خورد
    • یک اصفهانی انتی تاس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      چه فرقی میکنه از کجای اصفهان باشی؟ ما از خانواده های قدیمی اصفهان و منطقه عبدالرزاق هستیم و بنده هم با افتخار هوادار پرسپولیس بزرگ هستم.
  • دمت گرم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    دمت گرم آقا سپهر. طرفداران کیسه مثل طرفداران دایی منفعت طلب هستند؟! طرفداران دایی میگن فلان و فلان در حالیکه دایی منفعت طلب به تیم محبوب خودش کیسه گل نزده؟! هیچوقت تو فینال و بازی مهم ملی مثل بازی استرالیا گل نزده؟! تو جام جهانی اصلأ آقای گل جهان (خخ) گل نزده؟! دقیقاً مثل جماعت متوهم کیسه کش که میگن پرسپولیس تیم حکومتی هستش در حالیکه بیشتر سه هیچ هایی که حکومت ها به کیسه بخشیدن دیگه حال به هم زن شده؟! خدا شفا بده جماعت های متوهم رو....
  • رضایاک IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    آخه تیمی که از لحاظ فنی هیچی نداره... و حتی با گرون ترین بازیکنا دنبال پنالتی گرفته و یک سیستم سرمربی قبلیشونا کپی پیس کرده و دیگه هیچی از فضاسازی پرسینگ و این چیزا نمیدونه و سر در نمیاره چرا باید مقابل تیم حرفه ای و فنی پرسپولیس قد علم کنه؟!!! بخدا قهرناز مبتدیانه ترین نکاتی که یک سرمربی باید بلد باشه نمیدونه. البته ما پرسپولیسی ها به وجود این راضی هستیم.امسالم تیمشونا خودش بسته و صبر کنید... اگر این تیم شیشم نشد.
  • بیا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    اقای سپهر حیدری حرفات پشیزی برای کسی نمی ارزه اره دیدیم پنالتی قایدی و خطای وحیدامیری در محوطه جریمه که داورم چقدر پنالتی گرفت ... اگه با داور لابی کردیم که حتما اینجوری بوده هر هفته پنالتی هامونو نگیره
  • سوبله و چوبله IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    دقیقا با ناله جام نمیدهند ولی با خواری و ذلت جام های اسنپی میدهند؟ 15 سال بی جامی لنگ چیکار کنیم تا دیروز پلی استیشن و لیگ اروپا نگاه میکردید و فوتبال فوتبال میکردید واما حالا... با شایستگی وزیر ورزش و رسانه میلی و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و وزیر امورخارجه و رییس جمهور روحانی جام های اسنپی به لنگ تعلق میگرفت
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    جناب حیدری با سلام . من متن و نخوندم ولی خیلی وقته میخواستم به شما بگم مهرداد میناوند که یادتون هست. یک دهم شما هم مصاحبه نمیکرد باهوش و بانمک و بامعرفت و مودب بود، ولی با یک جمله همه بدخواهها و طعنه زنها سکوت میکردن. با همه فرق داشت.هیچکس مثل او نبود.ای کاش شما هم مثل حداقل کمی او میشدید.
  • پرسپولیس⁦❤️⁩ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    درود بر آقا سپهر خودمون به همه نکات خوب اشاره کردی خصوصا خوبی دفاع ما از هجوم کیسه و لابی بودن با خدا حرف دل ما هواداران رو زدی امسالم ما قهرمانیم قول میدم پاپا حمید اگه میزاشتی ما با منوچهر و وحدت قرارداد میبستیم خ ا می‌دونه چه بلایی سر کیسه میاوردن ولی نزاشت چون میدونست یاد ایمون زنده میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی