آخرین خبر از مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال؛ اگر AFC تایید نکند ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم محبوب فوتبال کشورمان همچنان در انتظار هستند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را تأیید کند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (چهارشنبه - یکم دسامبر/ ۱۰ آذر) لیست به‌روزرسانی شده از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را گرفته‌اند، منتشر کرد که بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایران همچنان منتظر تأیید نهایی مجوز حرفه‌ای‌شان از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در آسیا هستند. در صورتی که AFC مجوز این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی را تأیید نکند، آنها اجازه شرکت در مسابقات فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

باشگاه استقلال تاجیکستان هم موفق شد مجوز حضور در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را دریافت کند و مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. باشگاه‌های لبنانی و کره شمالی هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور نخواهند داشت.

تیم‌هایی که مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهند داشت، عبارتند از:

السد قطر، الدحیل قطر، الریان قطر، الهلال عربستان، الفیصلی عربستان، الشباب عربستان، پرسپولیس ایران*، فولاد ایران، الجزیره امارات، شباب الاهلی امارات، نیروی هوایی عراق، پاختاکور ازبکستان، الوحدت اردن، مومبای سیتی هند، استقلال تاجیکستان و آهال ترکمنستان.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    متخصص آسیا کو؟نمیبینمش.کجاست؟
  • رضایاک IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    این عکسی که گذاشتید خیلی برام جالب بود که داور بازیکن کیسه را اخراج نکرد.دقیقا من نفهمیدم هدف این به اصطلاح بازیکن چی بود که میپره بالا با کف پا میزنه به بازیکن. اگه این اخراج نداشت پس چی داشت؟ و یک چیز دیگه بازی که کیسه و گل گهر بازی کردن و کیسه با لابی گری و مهندسی رفت فینال جام حذفی که صدای تمام کارشناسای داوری را در آوردن... فصل قبل کیسه تمام پنالتی ها را درو کرد این فصل داورا الکی و بیخود و با درخواست صدا سیما دیگه براشون پنالتی نمیگیرن و اینا هم به جایگاه اصلیشون یعنی انتهای جدول نزدیکتر دارن میشن.قهرناز هم میخواد بعد باخت دربی قهر کنه بره دبی : )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی