نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گزینه‌های قضاوت در دربی معرفی شدند/ خبری از داور خارجی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه‌های قضاوت در دیدار هفته هشتم بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مشخص شدند.

رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه کسی دربی هفته هشتم بین استقلال و پرسولیس را قضاوت خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز در خصوص داور دربی به قطعیت نرسیده‌ایم؛ ۴ نفر از داوران ما که از ابتدای لیگ قضاوت‌های خوبی داشته‌اند گزینه قضوت در این دیدار هستن.

وی درباره نام این داوران ادامه داد: موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، علی صفایی و حسن اکرمی گزینه‌های قضاوت در دربی هستند.

سرپرست دپارتمان داوری درخصوص احتمال قضاوت داور خارجی در دربی عنوان کرد: دیگر از داور خارجی برای دربی خبری نیست حتی اشتباهاتی که داوران خارجی در دربی‌های گذشته داشتند به مراتب بیشتر از داوران داخلی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    آیا این که کمیته داوران میخواد به خاطر گرفتن حال آجرلو داور لنگی بزاره و بازی رو برای لنگ در بیاره هم کار افشین پیروانیه؟؟ بیایم زود قضاوت نکنیم، یکم وجدان هم خوب چیزیه
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    بنادی فر که وضعیتش مشخصه.پنالتی هم برای استقلال جلو سپاهان گرفت و شایان مصلح خودزنی میکرد رو هنوز یادمونه.بیژن حیدری هم که اون پنالتی معروفش برای فولاد و زمین و زمان دوختن حسین کنعانی رو یادمون نرفته.اون دو تا هم که تقریبا سابقه داوری ندارن.خوب بگید دربی برای کیسه هستش دیگه
  • رضایاک IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    داور دربی باید بدونه کیسه کشا قراره به نگرفتن صحنه های الکی برای پنالتیشون اعتراض کنن. خواهشمندیم برای این مساله بدون تعارف از کارت زرد و قرمز برای قهرناز و بازیکنای کیسه استفاده کنه تا جو ورزشگاه آرام بشه و بچه های پرسپولیس هم راحت بازی کنن.قهرناز فقط توی این بازی روی گرفتن پنالتی زوم کرده و باید بچه ها حواسشون جمع باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی