محمد مومنی - استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علیرغم این که طرفداران تیم استقلال ناراحت هستند اما به عنوان یک مربی و کارشناس فوتبال می‌گویم که پیشرفت خوبی در تیم مجیدی دیدم.

محمد مومنی در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس و شرایط فعلی آبی‌ها به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*درباره نگرانی ها پیرامون وضعیت داوری، اعتقاد من این است که اگر کسی اشتباه می‌کند خودش باید نگران باشد نه اینکه ما نگران باشیم. اگر کسی با سلامت کار می‌کند طبیعتاً پاداش آن را می‌گیرد و اگر کسی اشتباه می‌کند و به خودش خدشه و ضربه وارد می‌کند و در نهایت باید به مردم پاسخگو باشد. اگر هر فردی دچار اشتباه شود نه تنها به مردم بلکه باید به وجدان خود هم پاسخ بدهد.

*می‌دانم که اعضای تیم از داوری ناراحت هستند اما یادتان باشد این اشتباهات گذرا است. کسی که دچار اشتباه می‌شود باید وجدان خود را در نظر بگیرد و هنگامی‌که شب به خانه می‌رود باید با خود فکر کند که چگونه پاسخگوی میلیون‌ها انسان و طرفدار تیم استقلال باشد.

*من قبلا و زمانی که در آبادان بین مجیدی و اکبریان چالشی به وجود آمده بود اعتراض کردم و به تازگی هم به انتخاب او معترض شدم اما فراموش نکنید کسی که آقای اکبریان را انتخاب کرده باید در این زمینه پاسخگو باشد. رئیس کمیته داوران و محمدرضا اکبریان همه افراد سالمی‌هستند و ما هم نگاهمان به آنها نگاهی سلامت است اما اگر این انتخابات پشت پرده‌ای دارند خود کسانی که این شرایط را رقم زدند باید به وجدان خود رجوع کنند.

به عنوان یک کارشناس می گویم پیشرفت خوبی در تیم مجیدی می بینم/ کسی که این داور را انتخاب کرده باید پاسخگو باشد

*مجیدی نشان داده که تیمش در خلق موقعیت مشکلی ندارد. استقلال کمی‌در جلوی خط هافبک دچار مشکل است که آن هم ترمیم خواهد شد. علیرغم این که طرفداران تیم استقلال ناراحت هستند اما به عنوان یک مربی و کارشناس فوتبال می‌گویم که پیشرفت خوبی در تیم مجیدی دیدم.

*به هیچ عنوان نگران نیستم به خاطر اینکه مجیدی همیشه نترس در دربی ها عمل کرده و ترکیب خوبی برای تیم انتخاب می‌کند.او در دربی متبحر است و نکات خوبی را به بازیکنان تیم برای بازی روز شنبه منتقل خواهد کرد.

*توصیه من به اعضای تیم این است که عصبانی نشوند. عصبانیت روی تیم تاثیر می‌گذارد و هر اتفاق منفی را منتقل کند.

*بهتر است که به مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال نگاه کنیم نه اینکه نگاه خصمانه‌ای به خاطر گذشته به وی داشته باشیم. آجورلو الان دیگر رقیب کسی نیست و فقط می‌خواهد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند. طبیعتاً در این راه هیئت مدیره باشگاه نیز پشت مصطفی آجورلو خواهد بود و از وی حمایت کامل خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ابی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    مجیدی باید یه فکری به حال هافبک ها بکنه سرعت انتقال توپشون پایینه و اکثر پاسهاشون روبه عقب .تو کار پرس کردن هم خیلی ضعیف هستند.رضاوند هم که کلا یا پاس روبه عقب میده یا پاس اشتباه
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    می‌دونن که می‌بازند از الان هوچی گری راشروع کردن ،تو همه بازیها کیسه از داوری ما راضیه ومیگه خودم باید داور را انتخاب کنم،نیازی نیست بگین خود فدراسیون آبی پوش این کار و کارهای دیگر را برایتان انجام میدهد ولی بازم زیر مایین،زیر ما پرسپولیسی‌ها!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی