نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
صحبت‌های جنجالی آجرلو/ قهرمان نشدن استقلال پشت پرده سیاسی دارد؛ در دولت روحانی نگذاشتند .../ پوستشان را می‌کنیم!/ پیشانی‌ام جای مهر داشته باشد و ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

مدیرعامل استقلال از یک تیم پشت پرده صحبت کرد که مانع از موفقیت این تیم شده‌اند.

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در میان تشویق حاضرین در مراسم تقدیر از هواداران این تیم حضور پیدا کرد. او در بخشی از صحبت‌های خود از تیمی پشت پرده صحبت کرد که طی چند سال اخیر اجازه موفقیت و قهرمانی به استقلال نداده اند. 

آجرلو با اشاره به این تیم پشت پرده گفت: یک تیمی است و این آدم‌هایی که چنین حرف‌هایی می‌زنند هم مهره‌ها و سربازهای پیاده شان هستند. اسم نمی‌آورم این‌ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبودم و نیستم که اسم شان را بیاورم و این‌ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج شش سال گذشته قهرمان شود.

بعد از این صحبت‌ها، عده ای از حاضرین با شعار وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد از او حمایت کردند که مدیرعامل استقلال ضمن آرام کردن آنها به شوخی گفت: "مگر می‌خواهیم برویم جنگ؟"

در ادامه بازهم شعارها ادامه یافت و آجرلو بازهم مجبور شد از این افراد بخواهد که ساکت شوند.

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت‌هایش خطاب به هواداران این تیم گفت: هر حرفی که بار منفی داشته باشد به ما کمک نمی‌کند. من درگوشی صحبت نمی‌کنم بلکه با همه هواداران دارم صحبت می‌کنم. شما لیدرهایشان هستید و دارم به شما می‌گویم که موضوع چیست. یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، این‌ها دست بردار نیستند ولی اشتباه کرده اند پوستشان را می‌کنیم! 

حاضرین در مراسم بعد از این جملات آجرلو بار دیگر به وجد آمده و شعارهایی در حمایت از او سر دادند: به آن دوستان سیاسی می‌گویم که دست از سر این بچه‌ها بردارند! به آنها می‌گویم که در خواب شان در مورد تخریب استقلال اشتباه می‌کنند. ما همه از کوچکترین عضو تا سرمربی و بازیکنان و کاپیتانش در مقابل این افراد می‌ایستیم و حق مان را می‌گیریم.

در ادامه مشروح صحبت‌های مدیرعامل استقلال را بخوانید:

با پررویی می‌گفتند استقلال ۳۵ میلیارد بیشتر نمی‌ارزد!

جلسه ای در مورد خصوصی سازی برگزار شد که باید در آن حضورپیدا می‌کردم چون بحث حرفه ای سازی استقلال و پرسپولیس هم به این موضوع مربوط است. دوستانی که این جا مسئول بودند، رفتند یک چاهی کندند و استقلال را داخلش انداختند. بعد هم می‌گویند بروید مشکل تان را حل کنید. این همه مدت حل نکردید و الان می‌خواهید عقده گشایی کنید و برای استقلال مانع تراشی می‌کنید. اگر در بحث مالکیت استقلال از وزارت ورزش جدا شود می‌توانیم وارد بحث حرفه ای سازی شویم و مشکلمان حل شود و در آسیا حضور پیدا کنیم. موضوعی که خیلی داغ است این است که اولا یک ظلمی‌به استقلال شده بود؛ استقلال گرانقدر و گران مایه را با پر رویی تمام می‌گفتند ۳۵ میلیارد بیشتر نمی‌ارزد. به کمک شما و به لطف خدا قرارداد یک طرفه‌های وب با حکمیت وزارت ورزش لغو شد.

به دنبال اجازه پخش دربی از سینماها بودم

رفته بودم اجازه بگیرم که دیدار استقلال و پرسپولیس را سینماها نشان بدهند. ممکن است که همه نتوانند به استادیوم بیایند و امیدوارم که بگذارد فوتبال با هوادار برگزار شود. انشالله بازی روز شنبه با حضور تماشاگران برگزار شود. معمولا سعی نکردم در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنم. تا ساعت ۱۰-۱۱ شب ابایی ندارم از دم خیابان معلم تا به شهرک غرب و از آن جا تا به این جا با یک موتور بیایم؛ اگر هم چیزی ام هم می‌شد فدای سر شما! 

امروزه بحث تولید پول و قدرت مهم است. مگر می‌شود که فوتبال حرفه ای دستش را دراز کند و بگوید پول ندارم. باشگاه حرفه ای تولید پول و ثروت است. من همین الان به آقای قربان زاده، رئیس خصوصی سازی ایران عرض کردم که با دو سه تا کار بالای ۵ هزار میلیارد پول برای استقلال در می‌آورم.

کمیته مشوقین استقلال هدایایی در این لحظه به آجرلو اهدا کرده و یک شال آبی را هم به گردن او انداخته شد.

در جیب کسی نمی‌کنیم

مردم! ما از دیوار کسی نمی‌خواهیم بالا برویم. ما در خانه‌مان را می‌خواهیم ببندیم که کسی تو نیاید. ما دست در جیب کسی نمی‌کنیم و چنین اجازه ای هم به کسی نمی‌دهیم دست در جیب ما کند. جنگ منافعی است که یکسری از جیب استقلال می‌برند و به بقیه تیم‌ها کاری ندارم. من می‌گویم سال گذشته از تبلیغات دور زمین چقدر پول در آوردید؟ می‌گویند ۸۰ تا! چطوری توزیع شده این مقدار که می‌گویند سهم استقلال ۵ تا بوده و با بی تربیتی هم اضافه می‌کنند که از سرشان هم زیاد است. یک بازی ۱۰ میلیارد، پول‌هایشان را هم می‌گوییم بیایند بگیرند نمی‌آیند. ما برای ۱۵ بازی ۱۵۰ میلیارد پول می‌توانیم بگیریم، کل لیگ را می‌گویند ۸۰ میلیارد و سهم ما هم می‌شود ۵ میلیارد! در تلویزیون مصاحبه می‌کنند می‌گویند حق شماست بعد می‌آیند می‌گویند که آیین نامه گفته مال ماست. وقتی با کسی که دوپینگ می‌کند برخورد می‌کنید با شما که فوتبال را اجاره کرده و دروغ می‌گویید باید چه کنیم؟

این دستگاه‌های نظارتی کجا هستند

مکتب استقلال می‌گوید که آرام باشید. پورحیدری به من یاد داد که آرام و باشخصیت باشیم. ما اهل گفتمان هستیم و به دنبال حفظ منافع خودمان هستیم. گروه سیاسی که مربوط به دولت قبل هستند تلاش می‌کنند این اتفاقات رخ ندهد ولی ما به دنبال این هستیم که تولید ثروت کنیم. کلاه کسی را نمی‌خواهم بردارم و با هیچ چک سفیدی هم ملت را سر کار نمی‌گذارم با واقعیت جلو می‌رویم. این دستگاه‌های نظارتی کجا هستند؟ چرا باید من آجرلو بگویم که دستگاه نظارتی خوابید یا بیدار؟ این ۱۰ درصدهای دفعات قبل را چه کسی خورده و برده است؟

پول استقلال و مردم را برداشتند

یک مشت دروغگو و غیرصادق مسئولیت فوتبال ایران را به عهده گرفته اند. پول استقلال و مردم را برداشتند در جیب شان گذاشته اند و ما بدهکاریم. آیا خدا راضی است؟ این دین داری است که پول بازیکن را ندهید. به همه بدهکارند. به آژانس هواپیمایی، به اورژانس به همه بدهکاریم. از کسی پول نمی‌خواهیم آقای علما ما می‌خواهیم دست در جیب خودمان برده، پول دربیاوریم و خرج کنیم. من پیشانی ام جای مهر داشته باشد، سیاه امام حسین را بپوشم و پول مردم را ندهم آیا راضی است؟ امام حسین در کربلا می‌گوید هر کس می‌خواهد به من کمک کند اگر حق مردم گردنش است برود. این دین ماست ولی ببینید چه آبروریزی کرده ایم. سه سال است که بازیکن آسیب دیده ولی به رویمان نمی‌آوریم.

فوتبال برای مرد و زن است

به جای بستن درها کاری کنیم که فوتبال برای همه باشد؛ هم برای هواداران مرد و هم برای هواداران زن. این تیم باید بداند که ما می‌خواهیم چکار کنیم. می‌خواهم با آرامش نه توهین حق مان را بگیریم. خیابان ما بن بست نیست. با خونسردی قدم به قدم جلو می‌رویم.

هیچ کس نباید به ما پیام بزند که پول ندارم

آجرلو با اشاره به برنامه‌های هوادار محور خود که کارت هواداری جزئی از آن است وعده‌های جذابی داده و افزود: اگر بتوانیم سازماندهی کنیم بالای هزار میلیارد می‌توانیم پول دربیاوریم. مردم شما که پفک می‌خرید، بستنی می‌خرید، کیف می‌خرید، پول تلفن می‌دهید، آژانس می‌گیرید و... خب از این مجرا زندگی تان را جلو ببرید. اگر من پولدار شدم می‌گویم هر کس که کارت هواداری داشت ۱۵-۲۰ درصد به او تخفیف بدهید. هم فروشگاهها به شما تخفیف می‌دهند هم ۱۰ درصد به ما می‌دهد. چه کسی ضرر کرده؟ هم هوادار سود می‌کند و هم من. آن بازیکن برزیلی که خانه ما مصدوم شده، پول نگرفته و رفته شکایت کرده پولش را می‌گیرد. هیچ کس نباید به ما پیام بزند که پول ندارم. بازار زنان بیش از مردان است و باید برندهایی بزنیم و تبدیل به پولش کنیم. دانشجوی دختر هوادار نباید دستش را جلوی پدرش بگیرد باید خودش دست در جیب خودش بکند. آقایانی که پول دارید بیایید و کمک کنید. این جامعه هواداری و مردمی‌را ثروت کنید. ما ثروتمند هستیم. به قدری ثروت داریم که ترسیده اند. ما سرمان به کار خودمان است و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم.

باید از قهرمانی ایران شروع کنیم

به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیممان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم. به کاپیتانمان و تک تک بازیکنانمان حتی پدیده جدیدمان رضایی اعتماد کنیم. برای رسیدن به قهرمانی آسیا باید از قهرمانی ایران شروع کنیم. هیچ راهی نداریم که قهرمان نشویم و باید بشویم. کار اقتصادی و دعواهای بیرون با من. در زمین بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند و شما هم متمرکز شوید روی تشویق تیم و فرهاد مجیدی.

از لیدرها هم می‌خواهم که مبادا اشتباهی کنند

چرا ما را تهدید می‌کنید. وقتی که ۱۹ سال داشتم، فوتبال را بوسیدم و گذاشتم کنار تا جانم را فدای کشورم کنم الان می‌خواهم جانم را فدای شما بکنم. من به هواداران توضیح می‌دهم. اگر مسئولانی که گوششان را گرفتند و دستگاههای نظارتی که چشمشان را بسته اند، من به همراهی و کمک شما حق استقلالی که یک تیم پرافتخار ایرانی در آسیاست را می‌گیریم. من ریش گرو می‌گذارم؛ همه لیدرهای استقلال می‌توانند بیایند و بروند. از لیدرها هم می‌خواهم که مبادا اشتباهی کنند. من از دوستان می‌خواهم که شورای هفت نفره درست کنند تا سخنگوی لیدرها باشند. همان طور که من تولید پول می‌کنم و به بازیکن و مربی پول می‌دهم، چرا به شما همراهان خودم حق تان را ندهم و وارد تجارت تان نکنم؟

آقای علی نژاد ۱۰ روز است که نیست!

صبح نامه زدیم که تبلیغات دور زمین مال ماست و شما بد عهدی کردید. شما می‌گویید روز دوشنبه من باید ضمانت نامه می‌دادم بعد می‌گویید ۵-۶ بعد از ظهر بازرسی کل کشور گفته که ضمانت نامه چطور باشد. عیب ندارد ساعت ۷ شب به من می‌گفتید که ضمانت نامه ات را این گونه بده. شما مثل ترسوها ضمانت نامه من را اعلام نکردید و سه شنبه گفتید تبلیغات دور میدان مال ماست. برای چه باشد؟ سوال من از آقای معاون وزیر است. آقای علی نژاد از آن روز تا به امروز کجایید؟ از روز دوشنبه گذشته که جواب نامه تان آمده تا امروز که ۱۰ روز می‌گذرد جلسه ای برای تعیین تکلیف نگذاشته اید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    جرج سانتایانا زمانی با بیانی تند در تحقیر عوام گفت توده‌های مردم ذهن کرم و چنگال اژدها دارند. او با بدبینی به «مردم» می‌نگریست، به باور او «مردم» اسیر احساسند و می‌توان آن را به سادگی برانگیخت، «مردمی» که اندیشه نمی‌کنند، ولی قدرت تغییر دارند و باید از آنها هراسید. پوپولیسم (به معنای رایج) همان استفاده از «مردم» برای رسیدن به اهداف سیاسی است
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      همه ما می دونیم کیسه ده سال قهرمان نشده و پرسپولیس پنج سال پشت سر قهرمان شده به کل ارکان حکومت کیسه فشار آورده دچار توهم شدن هذیون میگن مشکل کیسه کش های حسادت وسوزش، قهرمانی پرسپولیس هست چرا راجع به اون پنج سال قبل تر کیسه قهرمان نشده حرف نمیزنند؟!!! چون مشکل اینها فقط اون پنج سال پرسپولیس قهرمان شده خواب و خوراک اینها گرفت شک نکنید پرسپولیس ده سال یا بیست سال قهرمان می شد این هوچیگرها می گفتند سیاسون نذاشتند کیسه قهرمان بشه
    • تاجی اصیل IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      دوست عزیز سیاسی فکر کنم اشتباهی گرفتید! اینجا بحث ورزشی هست و سالیان متمادی افرادی با ذهنیت شما که سیاست رو وارد فوتبال کردید و مردم رو از همه چیز ترسوندید تا کسی تقاضای حقش رو نکنه! پوپولیست به این میگن که یه فرد عاری از اطلاعات رو بیارن بزارن جلوی کسی که سر دسته مافیاست و انتظار داشته باشن مردم به حرف اون نفری که هیچ اطلاعاتی نداره اهمیت بدن! اینجا حرف از جرج سانتیاناها بی اعتبار هستش وقتی کسی بعد از سالها اومده و میخواد حق فوتبال رو از مافیای قدرت بگیره! اینجا بحث فوتبالیه دوست گلم و با امثال سانتیاناها دیگه کار جلو نمیره! آقای درودگر این بار به بد مانعی خوردی! سالها با پول بیت المال و فوتبال برای خودت برج و ویلا خریدی و خدم و حشم استخدام کردی تا قدرت خودت رو بسازی ولی این بار جای سفتی رسیدی دوست عزیز! اگر کسی مثل صدری صداشو درنمیاره و دنبال حق پرسپولیسیها نیست اونم فقط بخاطر اینکه قول مدیرعاملی بگیره و یه چند صباحی بتونه از رانت هاش استفاد کنه ولی این سمت نفری به اسم سردار دلها هست که یک تنه بخواد جلوی مافیای فوتبال بایسته و ما هوادارای استقلال هم همه جوره حمایتش میکنیم تا حق باشگا
    • بهروز نبوی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آجورلو هدفش مدیر عاملی استقلال نیست قصد داره از مدیرعاملی استقلال به جاهای بالاتری برسه و کاملا داره تلاششو می‌کنه که یک مدیر موفق و پیشرو باشه....شاید نیست آجورلو مختص استقلال نیست و بالاتره ولی همین که بخاطر اهداف بزرگش از حق استقلال دفاع می‌کنه و داره از فساد سازمان لیگ جلوگیری می‌کنه و یک تحول جدید در فوتبال کشور ایجاد می‌کنه این باعث خوشحالی ست و امیدوارم بقیه مدیرعامل ها هم از حق تیمشون دفاع کنند و همینطور پشته آجورلو در بیان که منفعت این قضیه رو هم خودشون هم تیمشون میبره
    • حسین IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      پوپولیسم و عوامفریبی دیگه جواب نمیده حتی در جهان سوم، درد اصلی این مملکت در همه ابعادش که ورزش و فوتبال هم جزء اون هست اینه که آدم هایی مثل تو در راس امور قرار گرفته اند آقای به اصطلاح سردار
    • آرش IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      چقدر زشت و حقارت آمیز هست که بخوای بخاطر چند روز ماندنِ بیشتر در قدرت با ادبیات سطح پایین نوجوانان 10,15 ساله رو فریب بدی
    • کیارش CA ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      درود به شرفت ولی من میخام یه نکته دیگه بگم سردار شما جای مهر تو پیشونیته بقول خودت ادم مومن و متدینی هستی چرا به جای اینکه این همه صغرا کبری چیدی یه دلیل برای صحبتت نیاوردی اینی که ددری میگی تهمته با توجه به صحبت های خودت کاری به بار حقوقیش ندارم‌ولی شما که ادعای دیانت داری نباید در دنیای دیگه جواب این تهمت هارو بدی خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه اگه از چیزی خبر داری خکدت بهتر میدانی حجت شرعی بر شما واجبه که افشا کنی وگرنه حق افترا زدن نداری
    • اشکان IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      یک شوآف تبلیغاتی واسه نتیجه نگرفتن یک سخنرانی کاملا گوبلزی و تبلیغاتی و سراسر احساسی بدون پشتوانه و فقط باعث تهیج و تغییر جَو هواداری در آستانه دربی تا دو سه هفته گذشته باور به این داشتم شخصا جناب آجرلو بازی رو خوب بلد... اما با این سخنرانی کاملا متوجه شدم ایشون هم به بُن بست عملی رسیده،
    • کامران GE ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      قبلا فکر میکردم آجرلو باهوش اما هواداری پرسپولیس نگران نباشند این شخص از نتیجه نگرفتن تیم استقلال بنده خدا دنبال حاشیه است این پروپاگاندایی که راه انداخته از ترس بازی با پرسپولیس ممنون آقای آجرلو خوب تیم استقلال رو به حاشیه بردی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      همان مردمی که اینقدر فهم و شعور ندارن که بفهمن با دادن جام های جعلی و مهندسی شده و قلابی می خوان از بالا رفتن قیمت مسکن و ماشین و لوازم خانگی و مواد غذایی و کوچیک شدن سفره شون و بی ارزش شدن اموالشون چیزی بفهمن و می خوان که مردم سرگرم فوتبال باشن. به همین خاطر دولت کلید ساز 5 سال به مهندسی در فوتبال ایران پرداخت. شیشپولیسی هایی که ذهن گرمی دارند و احساساتی هستند فریب خوردند و الان بعد از 5 سال همشون بدبخت و بیچاره هستند. البته دیدیم که صحبت های جرج سانتایانا درست از اب در نیومد و مردم نتونستند در این چند سال چیزی رو تغییر بدن چون قدرت رئیس جمهور و وزرا در قانون ارزش داره نه مردم
    • مشت علی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      کجاش پوپولیستی بود وقتی میگه پول درمیارم مگه رو آنتن زنده مدیر عامل شرکت توسعه که بی طرفه ربطی هم به باشگاه استقلال نداره نگفت استقلال از یک بازی ۱۰ میلیارد درآورده پول ما رو هم داده فقط یه چیزی شنیده مثل طوطی تکرار میکنی پولیسم
    • صن صن IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      چقد عالی گفتی آقا محمدرضا و دیگه چیزی باقی نمیمونه آدم بیاد راجع به فرافکنی و خودنمائی اینجور آدمای صحبت کنه .
    • سید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اگر با حرف های حق آجرلو که تماماً دردهای فوتبال ماست و بسیاری درد مشترک تمام تیم ها و فوتبالی ها مخالفی، متأسفانه باید گفت که همدست دزدها و دلالان و مفسدین یا سازمان غیرقانونی لیگ هستی جناب...، وقتی کسی از دزدها و اختلاس گرها و مفسدین دفاع کند و با اینگونه حرف ها مخالفت کند یعنی منافعش به خطر افتاده، وگرنه پوپولیستی خواندن این افشاگری و حرف های شجاعانه، یاوه ای بیش نیست و در خودتان بگردید که کرم فساد، تا کجای شما نفوذ کرده؟!ما هواداران واقعی فوتبال، از مسئولین قضایی که ادعای رسیدگی به فساد را دارند تقاضا داریم هرچه زودتر بساط فساد، دلالی، رمالی، دزدی، ارتشاء و هر مفسده ای را در سازمان لیگ یا فدراسیون و معاونت وزارت ورزش که در کمال تعجب از دولت و وزارت ورزش فاسد قبلی باقی مانده و عوض نشده یا اندک داورانی که صدای همه را درآورده اند، هرچه زودتر جمع کنند و مردم را از شر اینها خلاص کنند، کار دارد بیخ پیدا می کند و همه هم هشدار می دهند و متأسفانه بعضی ها خوابند یا منافعشان در خطر است!..گرچه روسیاهی همیشه می ماند برای زغال.. زنده باد آجرلو اگربا هرنیتی این حرف ها را زده و زنده باد فوتبال پاک
    • سید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اگر با حرف های حق آجرلو که تماماً دردهای فوتبال ماست و بسیاری درد مشترک تمام تیم ها و فوتبالی ها مخالفی، متأسفانه باید گفت که همدست دزدها و دلالان و مفسدین یا سازمان غیرقانونی لیگ هستی جناب...، وقتی کسی از دزدها و اختلاس گرها و مفسدین دفاع کند و با اینگونه حرف ها مخالفت کند یعنی منافعش به خطر افتاده، وگرنه پوپولیستی خواندن این افشاگری و حرف های شجاعانه، یاوه ای بیش نیست و در خودتان بگردید که کرم فساد، تا کجای شما نفوذ کرده؟!ما هواداران واقعی فوتبال، از مسئولین قضایی که ادعای رسیدگی به فساد را دارند تقاضا داریم هرچه زودتر بساط فساد، دلالی، رمالی، دزدی، ارتشاء و هر مفسده ای را در سازمان لیگ یا فدراسیون و معاونت وزارت ورزش که در کمال تعجب از دولت و وزارت ورزش فاسد قبلی باقی مانده و عوض نشده یا اندک داورانی که صدای همه را درآورده اند، هرچه زودتر جمع کنند و مردم را از شر اینها خلاص کنند، کار دارد بیخ پیدا می کند و همه هم هشدار می دهند و متأسفانه بعضی ها خوابند یا منافعشان در خطر است!..گرچه روسیاهی همیشه می ماند برای زغال.. زنده باد آجرلو اگربا هرنیتی این حرف ها را زده و زنده باد فوتبال پاک
    • ساوالان IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      بلوف زنی و قول زنی طرفدار توسط اجرلو را ساده عرض می کنم.. ایشان می گویند 5 سال عوامل سیاسی نگذاشتند استقلال قهرمان شود . اقای اجرلو استقلال 10 سال هست قهرمان نشده. اون 5 سال اش کجا بود.چرا نمی شد!!!!!!! کدام سیاسی.. شما خود سیاسی هستید. یک بازنشسته و دو شغله مدیر عامل شده. چرا بقیه نمی توانند!!!!!!!! کمیته اخلاق در سیطره استقلال هست و گرنه حرفهای شما بار حقوقی داشت!!!! هر روز با وزیر یک نقشه می کشید!!!!!
    • احمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آجرلو هنوز در بیست سال پیش زندگی میکنه دنیا عوض شده برادر
    • یادگار IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      مجیدی دو تا جام را خودش از شما گرفت . پس مجیدی هم از عوامل انهاست!!
    • کسرا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آقای آجرلو تمومش کنید این حرفای حاشیه ای رو ، شما راست میگید ولی وقتی مدیرعامل استقلال شدید میدونستید این قضایا هست لطفا بدون بهانه و هارت و پورت دنبال موفقیت استقلال باشید این حرفایی ک میزنید هرچقدر هم ک راست باشه هیچ دردی از این مردم دوا نمیکنه این مردم فقط با موفقیت استقلاله ک خوشحال میشن ، بعد چند سال قهرمان نشدن مردم حالا میخوان قهرمانی استقلالو ببینن لطفا بدون بهانه و در آرامش استقلال رو ب جایگاه اصلیش برگردونید
    • ع.م IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      متاسفم کسانی با فرهنگ و ادبیات چاله میدانی و افکار جاهل های زمان قاجار زمام امور رو در دست گرفتن
    • رامین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      حق گرفتنی است . وقتی حق تیمت رو تو روز روشن و با وقاحت دارن میخورن باید به روش خودشون حقت رو پس بگیری.
    • م IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      همین توده مردم نفهم 70ساله میگن کودتا 28 مرداد کار انگلیس بود و نوابغ روشنفکر مردم را به توهم دایی جان ناپلئونی متهم کردند تهشم با انتشار اسناد cia و یافتن متن مصاحبه ایجنت MI6 مشخص شد مردم درست میگفتن. مردم اشتباه میکنن ولی بسرعت یاد میگیرن فقط باید بهشون فرصت حشور در کارها را داد برخلاف سیستمداران و روشنفکران که سریع فاسد میشن
    • سنگ پای قزوین: IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      کامنت اول: آجورلو تا حالا زبون نداشت از اون پنج شیش سالی که تیم فعلیش قهرمان نشده صحبت کنه، حالا که اومده استقلال زبون درآورده اونم چهل و چهار گز. کسی نیست بهش بگه مرد حسابی اصلا تو بازیهای اون سالهای تیم فعلیتو میدیدی که حالا داری شک و شبهه میاری واسه قهرمانی دیگرون؟ یعنی جنابعالی میخوای بگی اون سالها خوب بازی میکردین و بد نمیباختین که یه تیم دیگه پنج بار پشت سر هم قهرمان شده. واقعیت اینه که استقلال تو اون سالها انقد گرفتار حاشیه و دعوا و درگیری درونی و بیرونی بود که نتایجشش تا نیم‌فصل معمولا تا مرز افتضاح میرفت و بعد از اون تازه دست و پاشو پیدا میکرد و به خودش می‌اومد. ایشون فکر کرده بقیه تیمها باید وایمیسادن تا استقلال هر وقت عشقش کشید از خواب بیدار شه. یارگیری غیراصولی استقلال هر سال باعث میشد ۱۰، ۱۵ بازیکنش عوض بشن. همین امسال چند بازیکن مد نظر مجیدی بعد از جذب به نوعی دفع شدن و حکم عدم نیازشون توسط جناب سرمربی صادر شد. حالا بیاییم بگیم دولت باعث و بانیش بوده. شما مربیت تعادل ذهنی نداره به بقیه چه مربوطه. شما درست یارگیری نمیکنید دولت مقصره.
    • سنگ پای قزوین: IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      کامنت دوم: شما میرید بازیکن بنجل میخرید به بقیه چه مربوطه. شما پول مربی و بازیکن خارجیتونو نمیدین به پرسپولیس و وزیر ورزش چه مربوطه. دولت قبل کم گندای شما رو پاک کرد. کم بهتون پول داد تا پنجره‌تون باز بشه، کم دنبال کار مربی شارلاتانتون (استراماچونی) افتاد تا برش گردونه. بابا روتونو برم. البته با بقیه حرفای ایشون در زمینه احقاق حق باشگاهها و تخلف سازمان لیگ موافقم و معتقدم صدری بی‌بته هم باید این چیزا رو یاد بگیره و دنبال این چیزا باشه و از سیاست بله‌قربانگوییش فاصله بگیره و گاهی وقتا با یه "نه گفتن" پای منافع باشگاه پرسپولیس وایسه. هرچند امیدی بهش نیست.
    • ناصر IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آقا رامین کی می خواد حق رو بگیره؟ کسی که با وجود هزاران مدیر لایق و پیشکسوت ورزشی بدون داشتن کوچکترین سابقه ورزشی به عنوان بازیکن و مربی میاد میشه مدیر ورزشی؟ بابا خودتونو گول نزنید و دیگران رو نخندونید
    • شیش انگشت: IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      استقلال تقریبا ۱۰ ساله قهرمان لیگ نشده اون وقت چرا این مردک باید بیاد از پنج و شیش حرف بزنه. مگه نمیدونه پنج و شیش برمیگرده به پرسپولیس. آجورلو غلط کرده راجع به پنج و شیش حرف زده در صورتی که باید از یک تا ده میشمرد. نکنه شیش انگشته!!
    • جعفر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سید جان عزیز دلم این نکته را فراموش نکن که حضور آجورلو و آجورلو ها در راس امور محصول همان سیستم معیوب و فاسد و کثیفی هست که داری ازش صحبت میکنی
    • آرش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      بعضی ها جدیدا دارن تکرار میکنن "آجورلو سردار دلها" از کی تا حالا این فرد شده سردار دلها؟ کدوم دلها؟ اصولا سابقه جبهه و جنگ این فرد دقیقا چی هست بگید ما هم بدونیم اصلا گیریم تو جنگ هم حضور داشته والله هرچی فکر میکنم میبینم با وجود نام های بزرگ شهیدان والامقام همچون شهید جهان آرا و شهید همت و شهید باکری و شهید سلیمانی و... که بخاطر این کشور و ملت از زرق و برق و پست و مقام دنیا گذشتند این لقب خیلی برازنده جناب آجورلو نیست
    • سعید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آقای سردار پولها و پُست ها به من بگو تیم باسابقه و با اصالت پاس رو کی با همکاری احمدی نژاد از صحنه روزگار محو کرد؟ فکر کردی حافظه تاریخی این مردم قابل پاک شدن هست؟
    • محسن IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سلام من قبلا آقای آجرلو رو خیلی قبول داشتم. ولی کارهای اخیرشون مصداق پوپولیسم هست‌. البته ایشون در این مورد یه سور زدن به خیلی های دیگه. با این رویه که قهرمان نمیشید هیچ، پلی آفم هم این دفعه نصیبتون نمیشه. به زودی هواداران استقلال شما و مجیدی رو میذارن کنار مدیران و سرمربی های ضعیف تاریخ این باشگاه. خیلی ممنون که پنج ساله با انداختن تقصیرات گردن زمین و زمان، جاده برای قهرمانی ما آسفالت می کنید. از قدیم گفتن: به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. وقتی سه تا بازی اول رو با برد خفیف رد کردید، پرسپولیس برای صدر جدول نقشه می کشید. اون روزها که تو خیالاتتون می گفتید پرسپولیس برای بقا می جنگه، ما خودمون رو به صدر نزدیک می کردیم. به زودی دوباره از اون بالا براتون دست تکون میدیم.
    • حسین IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آقای ساوالان جان، سردار دلها، آقای آجرلو نقدا در مورد این پنج سال قهرمانی اسنپی و اهدایی بابامسعود تون داره صحبت میکنه. چرا تفره میری دوست عزیز. البته کار شما پلیسی ها فقط مغلطه و هوچی گری هست و با همین روش ۵ سال فوتبال ایران رو به گند کشیدین و توقع دارید کسی هم حرفی از قهرمانی های اهدایی که توی سینی طلا بهتون تقدیم میکردن نزنه. البته خود شما بهتر از هر کسی میدونید که چطور با رانت و فساد قهرمان شدید. الان کجای جدول تشریف دارید؟ التماس تفکر.
    • حسین IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      درود خدا بر سردار شجاع درچند سال گذشته خیانتهایی کردند هنوز هم علی نژادیان هستش خدا لعنتش کند انشاالله به حقتعالی
    • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      مرگ بر دشمنان استقلال وسردار دلها وشاه فرهاد
    • مهدی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      وعدهای اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی دروغ بوده برای به دست اوردن دل هوادار همون حرفهای کانالهای هواداری کیسه را داره میگه خخخخ
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      خطاب به تاجی اصیل:تعریفت از پوپولیست غلطه دوست عزیز! پوپولیست یعنی کسی با عوامفریبی واطلاعات ناقص دادن عده‌ای از عوام رو تهییج کنه وبا سوار شدن بر موج این احساسات،،ازاین واکنش به نفع منافع شخصی‌ش(که متفاوت با حرف‌های عنوان شده ومنافع عوامی هست که فرد پوپولیست مدعیه مطالبه‌گری شونه) سوءاستفاده کنه!! واتفاقا سردار دل‌های شماهم منافع باشگاه‌تون اولویت چندمش هم نیست واز گفتن این حرف‌ها در صدد کسب منافع طیف سیاسی‌ش هست واتفاقا به همین دلیله که همه مشکلات کیسه رو تعمیم می‌ده به دولت قبلی درحالی که مشاور وزیر قبلی وفعلی یکی هستند و قاعدتا رویه وزیر کنونی و و_زیرپرسپولیسیم‌تون یکی هست اما این‌ها دراینجا به نفع‌تون وبا عقده‌گشایی برعلیه افتخارات رقیب شعار مطالبه تبلیغات محیطی می‌دین. این کار بزدلانه سردار تون که دقیقا با آمال وارزوهای کیسه منطبق هست تعجب برانگیز نیست زیرا که از مکتب کیسه همان طراود که در اوست کیسه_جمیع_صفات_رذیله
    • حسین IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سردار دلها درست فرمودند مگر اسپانسر های وب که به استقلال خیانت نکردند ۸میلیارد به لنگ پولیس کمک کرد مگر جهرمی ۳۰میلیارد ازوزارت ارتباطات به لنگ کمک نکرد انوقت بازیکن استقلال هیچ حامی نداشت اگر شیر فرهاد نبود این از خدابی خبران معلوم نبود چه بلاهایی سر استقلال بیاورند
  • تاج IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    درود بر سردار آجورلو عزیز
    • رضا MD ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اگر حرف ایشون درست باشه. یعنی پنج ساله استقلال میخواد اول بشه ولی نمیزارن بنابر این استقلال باید پنج سال پشت سر هم مقام دومی داشته باشه و آن سالهایی که پرسپولیس اول نشد و استقلال هم اول نشد در آنجا مقصر کی بوده. لطفا یکمی با منطق حرف بزنید.
  • شمسعلی GB ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    احمدی نژاد دوم
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    مافیای فوتبال نمیزارن هیچ کدوم از این کارها اتفاق بیفته، درودگر کوچیکترین سرباز در این گروه مافیاییست
  • Amir perspolisi RO ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    ای خدا نمیدونم چی بگم، فقط برام سوال شده چطور تا هفته ی سوم که سه برد پیاپی کسب کرده بودن خبری از این حرفا نبود؟؟؟ عجیبه هرسال درست وقتی میفهمن امسال هم چیزی نمیشن و خبری از مدعی بودن نیست این حرفاشون شروع میشه،آخه لامصب برا اون آقای سیاسی چه فرقی میکنه کدوم تیم قهرمان میشه؟؟؟ مثلا این مسئله که استقلال مبادا قهرمان بشه انقد مهمه که سیاسیون کشور رو بفکر و نقشه کشیدن بندازه؟؟؟ شما تیمتون ۱۰ ساله قهرمان نشده درسته؟؟ خوب قبل از این پنج سال چرا قهرمان نشدین؟؟ شما سی ساله در آسیا فینالیست نشدین درسته؟؟ خوب این ۲۵ سال جرا نتونستین فینالیست بشین؟؟؟ بعدشم استقلال در این ۲۰ دوره ی لیگ برتر ۳ قهرمانی داره، این خودش نشون میده استقلال هیچوقت همچین تیمی نبوده که لازم باشه براش توطئه و نقشه کشید و مانع از قهرمان شدنش شد، ای کاش ای کاش انقد راستگو بودین که با اسم میگفتین چه کسانی اجازه نمیدن موفق باشین؟؟؟من بازی حذفی یحیی یه حرفی زد و گفت عمدا اجازه ندادن پرسپولیس برنده بشه، بخدا تمومه پرسپولیسیا سرزنشش کردن که این حرفا چیه که میزنی آقای سرمربی،اما استقلالیا نمیدونم چطور قبول میکنن این حرفا رو؟؟؟
  • Amir perspolisi RO ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقا اگه در دولت قبل نزاشتن قهرمان بشین خوب چرا هر فصل بیشتر از باقی تیم ها هزینه میکردین؟ شما که میدونستین اجازه نمیدن قهرمان بشین خوب معلومه مشکلی از نظر فنی نداشتین پس چرا منصوریان شفر مجیدی نامجو استرا مجیدی رو سرمربی میکردین؟؟؟ مگه در دولت روحانی سپاهان استقلال خوزستان فولاد قهرمان لیگ و تراکتور نفت تهران فولاد ذوب آهن قهرمان حذفی نشدن؟؟؟ مگه تیمه شما دو بار تا فینال نرفت و نتونست قهرمان بشه؟؟؟ ینی اجازه دادن تا فینال برین اما فینال یادشون افتاد نباید قهرمان بشین؟ من سرمربی و مدیرعامل تیمم این حرفا رو بزنزنه بخدا کوچکترین حمایتی ازش نمیکنم،این توهین به هوادار محسوب میشه، البته هرکس دیگه ای هم باشه همین حرفا رو میزنه، وقتی طرف میبینه با کلی سابقه و کلی هزینه و کلی سر و صدا و کلی هشتگ داخل فضای مجازی ازش انتظار داشتن تیمو قهرمان کنه و میبینه در توانش نیست و داره آبروش میره و سابقه ش میره زیره سوال مجبوره بندازه گردن دولت یا سازمان لیگ یا داورا یا فدراسیون، پس باید حق داد بهشون، اما آقای آجرلو این حرفا رو جز هوادارهای خودتون کسی قبول نداره و مطمئن باش دیگه هیچ کس مثه گذشته قبولت نداره
  • علی پرسپولیسی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    والا توهم به سردار هم سرایت کرده، اصلا حرکات فیزیکی این آقا رو در سخنرانی امروزشون باید سرلوحه باشگاه کیسه قرار بدین، چه حرکات موزون زیبایی، باش تا امسال قهرمان لیگ بشی،آسیا پیش کش
  • ناشناس IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    این تیم رو هم شبیه پاس بکن ..سیاسیون در دولت قبل ..متوجه اید که چی میگم درست صحبت کردن یک هنر استاد..!
  • جان IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بیخیال آقای آجورلو؟! تو همونی هستی که تراکتور رو به روز سیاه نشوندی. کیسه کش های عزیز زیادی ذوق زده نشید از این مدیران حلقه به گوش دولتی زیاد برای پرسپولیس و کیسه اومده و رفته و همشون کم و بیش گند زدن و رفتن حالا یا کم یا زیاد؟! تا زمانیکه پرسپولیس و کیسه رو به هواداران باشرف هر دو تیم واگذار نکنند و مدیر عامل باشرفی توسط سهامداران این دو تیم یعنی هواداران انتخاب نشه اوضاع همینه که هست و بدتر هم خواهد شد پس زیاد دلخوش نباشید.
  • یکونیم IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    خود گوئی وخود خندی ...عجب مرد هنرمندی
  • !!! US ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سردار جون شما اگه این همه عرضه دارید پس چرا پاس را به باد فنا دادید.
  • شیرازی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    طرف اگه خودش رئیس فدراسیون شده بود الان نظراتش 180 درجه فرق می‌کرد، فکر کرده میدان جنگه داره رجز میخونه، مردحسابی کدوم دولت قبل، الان چندماهه ک تمام نهادهای دولتی از یک حزب و جناح هستن چرا دروغ میگی، اولش میگه 5هزار میلیارد پول درمیارم آخرش میگه هرکی پول داره کمک کنه، اگه کشور ما همچین پتانسيل های داره چرا اینهمه فقر تو جامعه هست، رفقای هم حزبی شما با همین شعارها الان تمام کشور را تو دست گرفتن اما دریغ از یک ذره حل مشکلات مردم، فقط بلدن داماد و قوم و خویش خودشونو بذارن سرکارهای مهم، مرد حسابی اینجا فوتباله ن میدان سیاسی بازی، تمام طرفداران منصف فوتبال اذعان دارن ک این سالها پرسپولیس بهترین تیم ایران بوده، گواهش هم دوبار فینال آسیاست، تو ایران نذاشتن شما جام بگیرید چرا تو آسیا چیزی نشدید، برادر من اگه میتونی کاری کتی بسم الله، ب عمل کار برآید ب سخنرانی نیست
  • کارگرساده IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    فرض کنید این اقا می شد رئیس فدراسیون حالا پرسپولیس به کنارچه بلایی سر بقیه تیما می اومد استقلالیای عزیز با این آدما اگه به جایی رسیدین سلام مارا هم برسانید
  • ........ IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بصورت عجیبی حرفاش بوی توطئه میده یجوری حرف زده انگاری که میخاد از ایران جدا بشه اقا ی کم یواش تر فعلا ترمزت و بکش باهم ی کمی حرف بزنیم هی هم نگو ب بقیه ی تیما کاری نداریم که عجیب باهاشون کار داری فقط اسم نمیاری .تو اول برو اون تیم پاس و برگردون لیگ برتر بعد بیا برای همه شاخ و شونه بکش اونایی هم ک دنبال حکم جهاد هستن بسم الله شما سرتون و بگیرن دم وزارت خونه هستین حکم جهاد سرخودین اجازه میخاین چکار در ضمن خاطره ی پفک ابی هنوز از یادها نرفته تو دیگه تجدید خاطره نکن دور نیست ک بخاطر کنار گذاشتن تو هم ی اجتماع دیگه دم وزارتخانه ببینیم خدایااینا فازشون چی چیه ؟واین حرفا رو از کجاشون در میارن ؟بقیه چجوری باور میکنن؟
  • ........ IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بصورت عجیبی حرفاش بوی توطئه میده یجوری حرف زده انگاری که میخاد از ایران جدا بشه اقا ی کم یواش تر فعلا ترمزت و بکش باهم ی کمی حرف بزنیم هی هم نگو ب بقیه ی تیما کاری نداریم که عجیب باهاشون کار داری فقط اسم نمیاری .تو اول برو اون تیم پاس و برگردون لیگ برتر بعد بیا برای همه شاخ و شونه بکش اونایی هم ک دنبال حکم جهاد هستن بسم الله شما سرتون و بگیرن دم وزارت خونه هستین حکم جهاد سرخودین اجازه میخاین چکار در ضمن خاطره ی پفک ابی هنوز از یادها نرفته تو دیگه تجدید خاطره نکن دور نیست ک بخاطر کنار گذاشتن تو هم ی اجتماع دیگه دم وزارتخانه ببینیم خدایااینا فازشون چی چیه ؟واین حرفا رو از کجاشون در میارن ؟بقیه چجوری باور میکنن؟
  • مجید IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تو خودت خدای هر چی دزده هستی، حالا زبون دار آوردی بدبخت پیشانی مهری همین حرفها را هم به خورد مردم وطرفداران تبریزی دادی ،آخرش چی ش؟ جز اینکه تراکتور به اون قدرتمندی را ضعیف و ضعیفترش کردی هرکاری کنی خودتو رو هم جر بدی بازم زیر کیسه زیر پرسپولیس کبیر هست و خواهد بود! تو بهتره که بری همون کوره آجرپزی تو بچسبی!
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای آجرلومثل اینکه خیلی آتیشش تونده اول فصل گفتم شب نه شاده درازه الان همون موقست اول فصل دوسه نتیجه به ناحق گرفتیدزوددوباره آهنگ هرسالتونوراه انداختیدماقهرمانیم ماقهرمانیم اماحالاچی چراهواداراتونودنبال دستای پشته پرده داورو یاوزیرمقصرمیدونیدچرانمیگین بازی بلت نیستیدوبازیکناتون کیفیت قهرمانی ندارندویامربیتون دانش وتجربه کافی برای قهرمان کردنتونونداره لاعقل مردباش راستشوبگوانقدرهوادارهااومیدعلکی نده توکه باتیمت شخصیت قهرمانی نداری باحکم جهادوگرفتن بازیکن علکی قهرمان نمیشید
  • بهمن حسین پور JP ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای آجرلو دقیقن به این گونه حرفها میگویند مردم فریبانه یا پوپولیستی
  • پیمان RO ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    دائی جان ناپلئونِ جدید! آقا همه اش زیر سر این انگلیسا بوده که استقلال قهرمان نشده. "وای اگر آجورلو حکم جهادم دهد" هم، به این معنا هست که سیبیل لیدرهای محترم حسابی چرب شده. شب دراز است و قلندر بیدار. آخر عاقبت دائی جان آجورلو رو هم از همین حرفا می شه به راحتی حدس زد.
  • ساکت GB ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    یک سخنرانی عوام فریبانه از مدیری که به جنگ فتح الله زاده آمده تا رونق از بازار او ببرد و فتل را به بایگانی خاطرات سپرده سلطنت عصر آجور پوپول را رسماً اعلام کند.شکر خدا که این مدیران انتخابی با استقلال و استقلالی قرابتی ژنتیک داشته بلافاصله هواداران جوگیر و جوزده استقلالی با شعارهای تند و آتشین از مقتدای خود طلب حکم جهاد میکنند تا تندی های آیندهء خود موجه به وجه فتوای آجورلو کنند.همه چیز برای قهرمانی استقلال جور است.کلکسیون بازیکن،سرمربی نامبر وان،حمایت های فدراسیون و زیرمجموعه های آن،بابا حمید دوست داشتنی و اینک مصطفی فتل مسلک با شوری چند برابر...
  • كيسه كش IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تا مرد سخن نگفته باشد*عيب و هنرش نهفته باشد معلوم شد اين يارو هيچ حاليش نيست؛ بهترين انتخاب وزارت ورزش براى مدير عاملى كيسه رو هم ديديم!!!
  • ضیا CA ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آفرین به سردار ، پرسپولیسی ها تازه داره دو زاریشون میافته ودنباله رو شدند باید جلو این دزدها محکم ایستاد
  • م IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    حرفاش درسته ولی تو ایران اجرایی نمیشه! ببین وقتی سرپرست یک تیم و داور فوتبال از فساد یک شخص خاص ب باندش میگن ولی تمام حاکمیت سعی میکنن افشاگر را ساکت کنن، وقتی یک تیم جعل سند میکنه و رییس جمهور کشور میره دست بوسی اردوغان و ... نشان میده مسئله فساد فوتبال ریشه دار تر از اونیه که بشه با وضع فعلی حلش کرد. شما فکر کن دولت و مجلسی که شعر انتخاباتیش شفافیت و مبارزه با فامیل سالاری بود الان قانون ممنوعیت افشای اموال مسئولین را تصویب میکنه و فامیلهاشون را به پست میرسونه
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آجرلو خودش مهره منتسب وزیرورزشی‌ست که معاونش علی‌نژاد(مسبب اصلیه و_زیرپرسپولیسیم از نظر کیسه‌ها)میباشد،،وعلی‌نژاد در دوره وزیر ورزش پیشین هم معاون وزیر ورزش بوده بنابراین اینکه دولت پیشین عامل قهرمان نشدن کیسه‌ها معرفی شود مصداق ندارد وتنها وتنها بااهداف سیاسی توسط آجرلو عنوان می‌شود ضمن اینکه عاقلان دانند منظور آجرلو از تیم در واقع مجموعه‌ای ست که باهدف انتفاع مالی‌ درراه واگذاریه تبلیغات محیطی به صورت تیمی سنگ‌ اندازی می‌کنند اما اجرلو عمدا طوری بیان می‌کنه که برای مخاطب این‌گونه تداعی شود که منظور یک تیم ورزشی می‌باشد و یقینا واخلاقاً هدف کثیف ایشان که در نوع بیان جملات‌شان مستتر است بسیاربسیار قبیح ومشمئز کننده می‌باشد. همچنین گفتنی‌ست باتوجه به تقارن اخراج شفر و سومین نامه اعتراضیه برانکو،، مستداً به حکم فیفا وینفرد شفر هنگام اخراج از کیسه۶۰۰هزاردلار دریافتی داشته درحالی که برانکو حتی یک‌سنت هم بابت همان فصل دریافتی نداشت وچندهفته بعد به دلیل عدم پرداخت دستمزد با پرسپولیس قطع همکاری کرد.دوستان نسبتاً کم‌هوش‌تر فراموش نکنند حق ساده‌ست وکسی ک پیچیده‌ش کنه دروغ می‌گه کیسه_جمع_نقیضین
  • شهرام IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تفرقه بنداز و حکومت کن
  • حمید IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    خخخخخخخخ حالا بزار ستاره هایی که از اسیا برای پاس گرفتی برسه بعد بیا برای کیسه ستاره بچین پاس و با اون همه امکانات همین اقا نابود کرد
  • زاگرس IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    این دیگه کیه؟؟؟!!!!شرط می‌بندم این آدم در حالت طبیعی نبوده.لامصب دست فتل رو از پشت بسته...عجب شومنیه وما ندانستیم!!!
  • زاگرس IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    راستی سردار با ادعا!!! برنامه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس نداری احیانا؟؟؟
  • جواد ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تو جام حذفی چی فکر کنم اونم تقصیر طالبان نمیزارن استقلال قهرمان جام حذفی بشه
  • ایلیا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    ۵ ساله با همین حرفا خودتونو گول زدید،باشه اصلا درست امسال ببینیم چیکار میکنید
  • تاجي IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    پوپوليسم يا لمپنيسم؟! كداميك بيشتر پسند دارد؟
  • علی رضا sss IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سردار از توجهت به تیممون ازت ممنونم و تا اینجا نشون دادی که مرد عملی اما نتیجه نگرفتنامون که دیگه تقصیر کسی نیست! خداییش زمانی که با استراماچونی زیبا بازی میکردیم دوست و دشمن بازیهای استقلالو دنبال میکردند
  • علی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    پیشانی شما بوی اختلاس می دهد مشکل فنی خود وتیمت راگردن دیگران نیاندازتعجب میکنم این تظاهرکنندگان جرا غیبت وتهمت می زنند دم ازدین هم می زنند همین ها مردم راازدین فراری می دهند
  • محسن IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اسم مبارک سردار راازین تظاهرکننده برداریدسردارشایسته مردان بزرگی بوده که هم اکنون بی ریاوهیاهوازمیهن دفاع می کنند نه این مترسک
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تو که از حالا جا زدی.ضمنا امام حسین علیه السلام را در مباحث کثیف فوتبالی پیش نکشید.
  • four big IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اگر چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با هم متحد شوند هیچ گروهی از سیاسیون، سازمان لیگ و فدراسیون قدرت مقابله با هواداران این چهار تیم را که بیش از 90 درصد جمعیت فعال کشور را به خودشون اختصاص میدن را ندارند. درود بر آجرلو که درست گفته" از سفره ما میخورن و برای ما گردن کلفتی هم میکنند" #فساد را له کنیم#
  • مرتضی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    زنده باد سردار دلها اجرلو. اجرلو خودش سیاسی بوده و در دل حکومت کار کرده از پشت پرده مسائل سیاسی مملکت با خبره وقتی از حمایت دولت حسن کلید ساز حرف میزنه!.پس لنگیا مطمئن باشید ادمهایی مثل سلطانیفر و علی نژاد و بقیه دارو دستش به استقلال ظلم کردند و تضعیفش کردن فقط از تیم لنگ حمایت کردند تا تیم سوگلوشیون قهرمانی بیاره!
  • محمود IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    ازالان قبل از بازی دربی داره سیا بازی در میاره که اگر بازس رو باخت یه بهانه ای داشته باشه بابا برین خودتون رو رنگ کنین شما چندساله قهرمان نشدین از جای دیگه باید نشتی رو پیدا کنن عادت دارن فبل باهت هاشون بهانه تراشی کنن.
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    صحبت های آجرلو بیانگر ناامیدی در اردوی استقلال جهت کسب قهرمانی است هر چه سیر نزولی استقلال بیشتر تهمت و فرافکنی به پرسپولیس بیشتر خواهد شد فوتبال ایران و پرسپولیس با این نوع فرار رو به جلوی تیم های رقیب بخصوص استقلال نا آشنا نیستند
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    یا خدا.این دیگه چه موجودی هست با ریش سفید و سابقه اش،حرف زدنش انگار یه بچه ده ساله.برای یه مدیر عامل زشته اینجوری کری بخونه.بعد مگه خودت نفر اول پاس نبودی.چرا خودت را میبری زیر سوال.
  • صادق IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اینکه اینقدر خوب کار میکنه که از یه شرکت ورشکسته که همه هم ضدش هستن میتونه تو دو سال‌چند هزار میلیارد تومن درآمد داشته باشه خوب رئیس جمهورش کنن
  • نادر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    جناب مدیر عامل باشگاه استقلال چرا فرار رو به جلو میکنی کدام پشت پرده نکند شما هم مثل دوست احمدی نژاد بگم بگم راه انداختی مرد باش و اسامی را اعلام کن !!!؟؟؟ وعده های توخالی شما رنگ واقعیت نمیگیرد چون کارشناسی شده نیست، قهرمانی پاس با مدیرعاملی شما با این موضگیریتان لوث میشود! کجای کارید نتایج پرسپولیس در ایران و آسیا تمام کارشناسان با وجدان فوتبالی تایید می کنند یعنی مدیریت چند صباحی یک باشگاه این قدر مهم است که دید بصیرت شما را کم سو کند وواقعیت را نبینید واقعا جای بسی تاسف بار است که باشگاه بزرگ استقلال با مدیرانی اداره شود بجای فکر کردن به حل مشکلات باشگاه به عوام فریبی متوسل شوند ، وجدان بهترین محکمه بدون قاضی است جناب سردار آجولو
  • مهرشاد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    با دو سه تا کار بالای 5 هزار میلیارد پول در می آورم 5 هزارررررررررررررررررر مییییییییییییییییییلیارد مطمئن هستی 5 هزار میلیارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تومان یا قران یا عباسی
    • سنگ پای قزوین: IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اگه اینطور بشه یکی باید خودشو چک کنه که یه وقت شیطون گولش نزنه ببرش لب پرتگاه. تو این سالها انقد از این پولا جابه‌جا شده که نگو و نپرس. باید ریال به ریال پولهای دریافتی اشخاص حسابرسی بشه تا یه فتح‌الله‌زاده دیگه ظهور نکنه که ۱۰ سال پیش به قول خودش ۱۳ میلیارد تومن بدهی گذاشت رو دست استقلال در صورتی که خرج یک سال باشگاه حول و حوش یک میلیارد تومن بود. تازه استقلال اون همه فروش بازیکن به خارج هم داشت. ۱۳ میلیارد تومن اون موقع به دلار میشد حدود ۴ میلیون دلار. مدیران عامل باشگاهها ممکنه این پول (حق تبلیغات) رو از سازمان لیگ بگیرن و بذارن جیب مبارکشون. سازمان بازرسی باید بهوش باشه که بانو سویا از چنگ شیر در نیاد بیفته تو چنگ پلنگ. از قدیم گفتن پول و قدرت میتونه آدمها رو فاسد کنه. متاسفانه این مملکت آدم دلسوز کم داره و هیشکی دنبال عاقبت‌بخیری برا خودش نیست. همه دارن میکنن برا خودشون. انگار ارث پدرشونه همونطور که سازمان لیگ فکر میکنه درآمد تبلیغات محیطی ارث پدرشه. به قول قدیمیا به بدهکار که رو بدی طلبکار میشه همونطور که سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز طلبکار شدن و دنبال سهم‌خواهی هستن.
  • صامت DE ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    صحبت های ایشان درباره ناکامی های استقلاال بارحقوقی دارد.واگرآقای صدری ادعای مدیریت پرسپولیس راداردبایدهمین امروزچندوکیل خوب بگیردواین بابارابکشاندبه دادگاه تاادعاهای خودرااثبات کند .اگرتوانست که ماهم تسلیم.واگرنتوانست مجازات شود تاعبرت شود که برای تحریک چندتالیدرخزعبل نبافد
  • سوبله و چوبله IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    این همه ضربه زدن به استقلال از گور یک نفر بلند میشود کسی نیست جز علی نژاد باید بساط همچین ادم هایی از ورزش ایران برچیده شود
  • Mohd IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    متاسفانه با وجود اینکه در منافع تبلیغات و حق پخش استقلال و پرسپولیس منافع مشترک دارند . اما در عمل آجرلو جنگ خودش را میکند و توی این هیر و ویر چند تا نیش و زخم زبان به پرسپولیس هم میزند ، صدری هم بدش نمیاد آجرلو و استقلال رو مسخره بکنه . اما تو این وسط حق هر دو تیم ضایع میشه و کسی نیست به این دیوونه ها بگه . برای یکبار هم که شده با هم متحد شید چون اگه هر دو تیم یک حرف رو بزنید همه حساب خواهند برد
  • ایمون زاید IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    ما تو فوتبالمون همین یه مورد رو کم داشتیم ،با ادبیات چاله میدونی و سخیف سر یه عده رو گرم کنیم و مردمی رو که آقا محمدرضا به خوبی توصیف کرد رو از مسائل جاری مملکت پرت کنیم و مردم رو رودررو هم قرار بدیم تا ماموریت بخوبی به سرانجام برسه ،مطمئنم که حذف میکنید ولی تو رو خدا به رسالتتون عمل کنید ،اجازه ندهید مردم بیشتر از این از هم دیگه جدا بشن و عامل نفرت پراکنی نشید ممنون
  • سنگ پای قزوین: IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    کامنت دوم: شما میرید بازیکن بنجل میخرید به بقیه چه مربوطه. شما پول مربی و بازیکن خارجیتونو نمیدین به پرسپولیس و وزیر ورزش چه مربوطه. دولت قبل کم گندای شما رو پاک کرد. کم بهتون پول داد تا پنجره‌تون باز بشه، کم دنبال کار مربی شارلاتانتون (استراماچونی) افتاد تا برش گردونه. بابا روتونو برم. البته با بقیه حرفای ایشون در زمینه احقاق حق باشگاهها و تخلف سازمان لیگ موافقم و معتقدم صدری بی‌بته هم باید این چیزا رو یاد بگیره و دنبال این چیزا باشه و از سیاست بله‌قربانگوییش فاصله بگیره و گاهی وقتا با یه "نه گفتن" پای منافع باشگاه پرسپولیس وایسه. هرچند امیدی بهش نیست.
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    حتی اگه حرفهاش پوپولیستی باشه بازم اشکال نداره بزار بگه چون تو این سالها کسی جرات نداشت این حرفهای به زعم شما پوپولیستی اما حقیقت محض و بزنه. حالا که یکی اومده جلوی همه تون واساده ترس و وحشت وجودتون و فرا گرفته .شما به جای اینکه پشت این مرد برای گرفتن حق تبلیغات و حق پخش بایستین حاضر شدین گشنگی بکشین ولی قبول نکنید که با اجرلو همرا بشین یا اینکه به چاه نفت وصلین و این پولها براتون پول خورده.؟
    • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      این آقا اگه صداقت و عدالت داشت اصلا وارد مدیریت تو این حوزه نمی شد چون در تمام عمرش حتی 10 دقیقه ورزش نکرده پس لطفا از ما نخواه که به شعور خودمون توهین کنیم و این آدم رو بعنوان کسی که ضد فساد و ضد بی عدالتی هست قبول کنیم
    • کیسه حقیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اره پرسپولیس به چاه نفت وصله بعد اونوقت .پول کالدرون رو نمیتونه بده بعد کیسه هرروز از یه بی خاصیت خارجی رونمایی میکنه نکنه میگی خارجی ها عاشق فرنار جون شدن اومدن مجانی بازی کنن فقط پایان فصل دوتا ماچ از کنج لب فرناز میکنن میرن خونشون
  • کیسه حقیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بابا مسعودم که رفت حالا که بهونه ای نمونده رفتید سراغ دستهای پشت پرده یعنی چی میان نمیزارن کیسه تو زمین بازی کنه .از اون نظر هم که تو هر بازی دوتا پنالتی سهمیه دارید وتا جایی که میشه داورها سر تیم حریف کیسه رو میبرن .هوچیگری کار همیشه گی کیسه هستش.
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    با ریش سفید و سابقه اش،حرف زدنش انگار یه بچه ده ساله.برای یه مدیر عامل زشته اینجوری کری بخونه.بعد مگه خودت نفر اول پاس نبودی.چرا خودت را میبری زیر سوال.
    • دلاک ضد لنگ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سردار دلها گفت تو این 5 سال اخیر
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    من فکر میکردم استقلال رویکرد جدیدی پیش گرفته و حقیقتش یه کم ترسیدم الان میببینم نه هم همون توهمات ادامه داره هم رسما نفس کش طلبیدن هم بهش اضافه سده. حالا یه دفه حکم جهاد مدی سردار!
  • من هم شوالیه US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    دو روز هم شما سوار سردار! اصلاٌ فکر کردی وزیر که عوض بشه شمام سوت شوت؟ یا اصلاً استقلال به دست صاحبان اصلیش برسه امثال شما محلی از اعراب ندارید در آن چیدمان؟ میدونید غصه ما کجاست؟ وقتی ورزشی مون و اسطوره که رای نیاورد پشت هم پست کودکانه میذاره و رفتار غیر مدیریتی شو نشون میده که چرا انتخاب نشده و شما که موج سواری رو از سالها پیش یاد گرفتی سوار کول هوادار خسته میشی و اون یکی که رد صلاحیت شده اصل رو زیر سوال میبره با وجود اینکه قواعد رو میدونه! با زجر هرچه تمامتر راضی میشیم به ریاست این عزیز که دل به خوبان عالم بسته. خداوند باریتعالی شناخت که شاخ نداد. بدهد هم چنان میشکند که پیشینیان را!. لااقل به محمودشون یه نگاهی بنداز سردار!
  • پرسپولیسوعشق است IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بنده باافتخارپرسپولیسیم ولی بخشی ازصحبتای آجرلودرموردتبلیغات محیطی ودرآمدزایی قابل قبول آقای صدری هم چون موقعیتش درخطره متاسفانه همکاری نمیتونه بکنه اول اتحاددوباشگاه دوم تعیین تکلیف مدیرپرسپولیس ونهایتامطالبه گری متحدانه هردوباشگاه به کمک هواداران وهمراه کردن رسانه ومدیران همگی باشگاههای ایران معظل بخوربخوروزارت وسازمان لیگ ومافیای فوتبال بعدازچهل سال به انقراض میرسه دقیقامثل ملی شدن صنعت نفت حمله به یکدیگروتحقیرتیم مقابل چیزیه ک سازمان لیگ بهش احتیاج مبرم دارداتحاداتحاداتحاد
  • حسین ذبیحی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    به آقای اجرلومیگویم:باحرافی وسیاسی بازی قهرمانی میسر نمی‌شود.قهرمانی توزمین تعیین میشه چشمامه هیچ‌گردن‌کلفترازشماهم‌وقتی تیم‌سوراخه و نمیتونه گل بزنه ولی معطلی جناب....دستوربفرماییدپاهای تیمهای رقیب استقلال روموقع‌مسابقه زنجیرکنندتا شمال بزنید!
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تموم شد؟خیلی تاثیرگذار بود.میگه دولت روحانی پرسپولیسی بود.آخه به این آدم باید چی گفت.اگه پرسپولیسی بود الان جای اینکه دنبال قهرمانی ششم باشیم دنبال قهرمانی نهم بودیم.درضمن اگه روحانی پرسپولیسی بود پرسپولیس برای بار اول که رفته بود فینال به کسایی مثل آدام همتی و احسان الوان زاده و... بازی نمیداد کسایی مثل رامین رضاییان و محسن مسلمان و طارمی رو نگه میداشت
    • سنگ پای قزوین: IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      دمت گرم از تحلیلت. اگه دولت روحانی پرسپولیسی بود الان جای قهرمانی شیشم ما باید دنبال قهرمانی نهم بودیم. پوپولیسم یعنی همین حرفایی که آجورلو زده. او راجع به پنج و شیش حرف زده در صورتی که باید راجع به یک تا ده حرف میزد. یعنی قهرمانیهای این پنج شیش سال پرسپولیس فقط ایراد داشته و قهرمانیهای سپاهان و فولاد ایراد نداشته. یعنی این تیم (منظورم باشگاه نیست) که ایشون از پشت پرده‌اش صحبت کرده و مانع از موفقیت استقلال شده‌ قبل از یحیی و کالدرون و برانکو وجود نداشته و قهرمانی بقیه تیمها پاک بوده و قهرمانیهای ما ناپاک. جناب سردار آجورلو کاری نکن از این به بعد بهت بگن گروهبان قندلی دوم. میخوای دل استقلالیا رو شاد کنی بکن ولی از دکل پرسپولیس بالا نرو چون ممکنه بیفتی سقط شی. خیلی مردی برو حق باشگاهتو بگیر و امسال قهرمان شو و با گذشته کاری نداشته باش. ما (پرسپولیس) هم خیلی مرد باشیم برای بار شیشم قهرمان میشیم. اگرم نباشیم که مفت چنگ شما.
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    صحبت های آجرلو بیشتر برای روحیه دادن به بازیکنان استقلال قبل از دربی است وگرنه اگر در مورد حمایت و تبانی در قهرمانی های پرسپولیس مدرک یا سندی وجود داشت این جماعت حتما پاشنه درب دادگاه را از جا کنده بودند
  • حمید IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سنگ بزرگ علامت.؟؟؟اون دو سه تا کار که میگه بالای 5 هزار میلیارد در میارم چجور کاریه چرا اسم نبرد ؟ چون غیرقانونیه مگه 5هزار میلیارد کم پولیه که از راه درست در بیاری و دوما این استقلال با این روش قهرمان نمیشه که هیچ حتی شاید دستش به سهمیه هم نرسیده قهرمانی پیش کش حرفهایی قشنگ و تو خالی آجر جوی غزیز سردار قهرمانی پر خواهی دید
  • سیدرضا FR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سردار دلهای آبی سالها بود بخاطر داشتن مدیران کارنابلدواشتباهی که توسط وزارت ورزش انتخاب میشدن در بزنگاههای لازم ترمز تیم استقلال کشیده میشد ، تیم هرسال بازیکنهای خوبشو از دست میداد، ثباتی که لازمه ی موفقیت هرتیمی هست نه روی نیمکت میدیدیم نه داخل زمین ، مربی ایرانی یا خارجی موفق یا ناموفق هرگزدو فصل کامل تیم دستش نبود . مظلومی منصوریان شفر استرا مجیدی ونامجو . بعدازدرخشش استقلالیها در دو جام جهانی برزیل و روسیه همچون جواد نکو ، آندو ، منتظری ،صادقی، حسینی ، ابراهیمی ، چشمی حتی بیک زاده مصدوم به هرقیمتی باید از استقلال جدا میشدن ، خارجیها مثل تیام جباروف ، میلیچ و...... دیاباته با برخورد بد و مشکلات مالی فراری میشدن ، برای اولین بارحتی جایزه ی آقای گل مسابقات داده نشد . مدیران منتخب وزارتخونه بجای دوری از حاشیه و حل مشکلات خودشون با حضور در برنامه هایی چون نود برای پرسپولیس استقلالو استقلالی رو اسبابی برای تمسخر دیگران میکردن تا جاییکه قهقهه ناعادل از ته دل شنیده میشد . اگر استقلال با مدیرانی چون فتل که محبوب استقلالی بود موفق میشد این افراد هرگز جایگاهی در صندلی مدیریت نداشتن .
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آجرلو خودش مهره منتسب وزیرورزشی‌ست که معاونش علی‌نژاد(مسبب اصلیه و_زیرپرسپولیسیم از نظر کیسه‌ها)میباشد،،وعلی‌نژاد در دوره وزیر ورزش پیشین هم معاون وزیر ورزش بوده بنابراین اینکه دولت پیشین عامل قهرمان نشدن کیسه‌ها معرفی شود مصداق ندارد وتنها وتنها بااهداف سیاسی توسط آجرلو عنوان می‌شود ضمن اینکه عاقلان دانند منظور آجرلو از تیم در واقع مجموعه‌ای ست که باهدف انتفاع مالی‌ درراه واگذاریه تبلیغات محیطی به صورت تیمی سنگ‌ اندازی می‌کنند اما اجرلو عمدا طوری بیان می‌کنه که برای مخاطب این‌گونه تداعی شود که منظور یک تیم ورزشی می‌باشد و یقینا واخلاقاً هدف کثیف ایشان که در نوع بیان جملات‌شان مستتر است بسیاربسیار قبیح ومشمئز کننده می‌باشد. همچنین گفتنی‌ست باتوجه به تقارن اخراج شفر و سومین نامه اعتراضیه برانکو،، مستداً به حکم فیفا وینفرد شفر هنگام اخراج از کیسه۶۰۰هزاردلار دریافتی داشته درحالی که برانکو حتی یک‌سنت هم بابت همان فصل دریافتی نداشت وچندهفته بعد به دلیل عدم پرداخت دستمزد با پرسپولیس قطع همکاری کرد.دوستان نسبتاً کم‌هوش‌تر فراموش نکنند حق ساده‌ست وکسی ک پیچیده‌ش کنه دروغ می‌گه کیسه_جمع_نقیضین
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    این شخص یک بار هم زمانی که در استیل آذین بود حرفهایی زد که بعد مجبور به استعفا شد الان هم با این حرفها میخواد خودش رو یه جورایی به دولت فعلی نزدیک کنه
  • احمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    پوپولیسم و عوام فریبی تا کی،متاسفانه استقلال چند سال اخیر از بی مدیریتی ضربه خورده و الا هر دو تیم توسط یک نهاد دولتی اداره میشه،مطمئنا استقلال با افرادی همچون آجرلو به جایی نمیرسه.الانم داره فرافکنی میکنه،و الا هیچ آدم عاقلی تو روزنامه و اینترنت نمیگه،پوستشان را میکنم،جز یه آدم نادان
  • جاوید تاج به کوری چشم دشمن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    درجواب م اینجا بحث فوتبال است اگر درمرد کودتا حرف میزنی بله کار انگلیس بود البته به نفع جماعتی که اموال تاج رو ضبط کرد تو ۵۷
  • ع IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اقایان‌مگر‌اقای‌اجرلو‌بازنشسته‌نیست‌چرا بکارگیری کرده‌اید ولی برای‌پرسپولیس‌اینقدر می‌آورید
  • مجید DE ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    برای ان شخص که اینجوری حرف زده متاسفم فوتبال را سیاسی نکن اول فکر کن بعدا حرف بزن بلد نیستی از یکی مشاوره بگیر لین قوی این میدان شنبه معلوم میشه تراکتور خراب کردی پلس هم‌همین استقلال هم اخرش میبینیم
  • ۰ DE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اینجا پادگان نیست متاسفم برات مردم را فریب نده جوجه را اخر پاییز میشمارند مثل پاس و تراکتور از یکی یاد بگیر حرف بزن خیلی خیلی متاسفم برات لینجا ایرانه
  • مجید DE ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    بلد نبستی حرف بزنی از مدیران قبلی مثل فتح الله زاده یاد بگیر حرف بزن استقلال یک مدیر امد ورفت مثل فتح الله زاده خویی مدیری نیامده مدیر بود مدبر از ایشون یاد بگیر اینجا تراکتور وپاس نیست
  • علیناز کریمی مایه خفت فوتبال IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    لنگیا بدجور دارن میسوزن ، سردار دلهای آبی که زمانی تونست قهرمان و نایب قهرمان لیگ بشه طی دوسال با پاس و تیمشو به نیمه نهایی آسیا رسوند کجا اون سرکار رویانیان کجا که گفت ما همه لنگی هستیم و از سه بازی دوازده امتیاز میخواست . چی شده دیگه پاپا و هدایتی نیستن تا ممدلی فرشچی بازیکن تیم ملیو ببره شبونه برای قرارداد ؟آبو بریرین همونجآااااااا که میسوزه اگرم سخته تشت آب یخ دوای درد شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی