یورگن کلوپ؛ اورتون - لیورپول
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول نمایش شاگردانش در شب کسب پیروزی ۴-۱ در خانه رقیب همشهری را بهترین نمایش آنها در دربی مرسی‌ساید از زمان ورود او به آنفیلد توصیف کرد.

پیروزی لیورپول در گودیسون پارک، قاطعانه‌ترین برد قرمزپوشان مرسی‌ساید در خانه اورتون از سال ۱۹۸۲ بود. به همین دلیل هم تعجبی نداشت که یورگن کلوپ از این نتیجه بسیار خوشحال باشد و آن را بهترین نمایش شاگردانش در دربی از بدو ورود او به این تیم بداند.

کلوپ گفت: «بدون شک این بازی بهترین نمایشی بود که من از زمان ورود به لیورپول، از تیمم در گودیسون پارک دیده‌ام. ما پیش از این هم بازی‌های خوبی را در این ورزشگاه ارائه کرده بودیم اما نه به اندازه این بازی. هرگز تیمم را در این ورزشگاه به اندازه این بازی خونسرد و مسلط ندیده بودم. به همین دلیل هم ما بازی را بردیم و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.»

سرمربی آلمانی در ادامه اعتراف کرد که از توانایی‌ شاگردانش برای کنترل احساسات‌شان در ورزشگاهی که آخرین حضورشان در آن با خاطره تلخ مصدومیت شدید ویرجیل فان‌دایک و تیاگو آلکانتارا همراه بود، تحت تأثیر قرار گرفته است. وی افزود: «ما یک تیم فوتبال بسیار احساسی هستیم اما برای یک تیم فوتبال اول و مهمتر از هر چیزی داستن طرز تفکر درست است. احساسات خوب است اما برای یک تیم فوتبال مهمترین چیز نیست. این دو دربی، مقابل اورتون و منچستریونایتد برای تیم ما بازی‌های بسیار مهمی هستند. ما باید در این بازی یاد بگیریم که آرامش‌مان را حفظ کنیم چون این تنها راهی است که می‌شود بهترین فوتبال‌مان را ارائه کنیم. از زمانی که من در لیورپول بوده‌ام ما خودمان را ملزم به یادگیری چنین تکنیک‌هایی برای این مدل بازی ها دانسته‌ایم. باید یاد می‌گرفتم که چطور در اولدترافورد یا در گودیسون پارک بازی کنیم و با این بازی نشان دادیم که در یادگیری این درس قدم‌های بزرگی برداشته‌ایم که این بسیار خوب است. البته این بدان معنا نیست که موفقیت‌مان در آینده تضمین شده است بلکه نشان می‌دهند که ما برای غلبه بر رقبا استانداردی را تعیین کرده‌ایم که خودمان را ملزم به رسیدن به آن می‌دانیم.»

لیورپول با پیروزی در دربی مرسی‌ساید فاصله ۲ امتیازی خود با چلسی صدرنشین و فاصله یک امتیازی‌اش با منچسترسیتی رده دومی را حفظ کرد و در رده سوم جدول باقی ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی