پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
۱۱۶ |
۴
مصطفی آجورلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست با بازیکنان این تیم پاسخ اظهارات مدیرعامل پرسپولیس را داد.

نشست مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با اعضای این تیم بعد از تمرین امروز آبی پوشان در شرایطی برگزار شد که نفر اول مدیریت باشگاه استقلال پاسخ اظهارات مجید صدری را داد.

آجورلو در نشست با بازیکنان استقلال خطاب به آنها گفت: همه چیز برای شما مهیا شده تا با قدرت در مسابقه شرکت کنید. مدیرعامل حریف مدعی شده که ما تیم دوم ایران هستیم اما به آنها نشان می دهیم تیم اول ایران و بهترین تیم آسیا هستیم.

وی افزود: شما کارتان را انجام بدهید و به هیچ چیز دیگری جر موفقیت فکر نکنید. مگر شما الان چیزی کم و کسر دارید؟ الان همه چیز برای شما مهیا شده تا موفق شوید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت و عنوان کرد: من همه فکر و ذکرم این است که شما دغدغه نداشته باشید. ۱۵۰ میلیارد تومان ما در گروی تبلیغات محیطی است اما با این وجود من با تمام وجود پشت شما هستم.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت ۱۶ به مصاف پرسپولیس می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    درود بر سردار سرافراز اسلام وایران
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      پوپولیسم یعنی دولت بی تدبیر و نا امیدی کلید ساز. دولتی که برای سرپوش گذاشتن روی ناتوانی و سوء مدیریت و نداشتن سواد و برای سرپوش گذاشتن روی افزایش 1000 درصدی قیمت مسکن و ماشین و افزایش 800درصدی قیمت اجناس و کالاها و لوازم موزد نیاز مردم، برای فریب مردم سعی کردند که پرسپولیس رو 5 سال با مهندسی قهرمان جعلی کشور بکنند تا 30 میلیون نفر مشغول شادمانی کاذب باشند و 30 میلیون نفر هوادار استقلال دنبال گرفتن حق تیمشان باشند و با مشغول کردن مردم به مسائل فوتبال، ذهن مردم رو فریب بدهند تا مردم از ناتوانی دولت و وزرا و منصوبانش در اداره مملکت غافل شوند. پوپولیسم واقعی به این می گویند. وزیر ورزش سابق و وزیر ارتباطات مامور اجرای این نقشه شوم بودند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      کلیه اموال منقول و غیرمنقول باشگاه استقلال از زمان تاسیس که خورده شدند و این ظلم هایی بوده که در حق استقلال کردند و اگر این ظلم ها اتفاق نمی افتاد استقلال تا الان 20 بار قهرمان آسیا شده بود و حتی می تونست چندین بار به فینال جام باشگاه های جهان راه پیدا کنه: ====================================================================......... 1- کاخ مرکزی تاج در بهارستان (حالا ساختمان اداره کل ورزش و جوانان تهران) 2- مجموعه ورزشی دیهیم ( حالا ورزشگاه رسالت، نظام آباد) 3- کلوپ رضا پهلوی (حالا ورزشگاه استقلال جنوب، نازی آباد) 4- ورزشگاه کن (حالا مجموعه شهید خوراکیان، بلوار استاد معین) 5- کلوپ بانوان تاج (حالا ورزشگاه حجاب، فاطمی) 6- مجموعه تنیس تاج ۱۷۳۰۰ متر مربع شامل ۱۰ زمین به اضافه سالن‌های جنبی (پشت پمپ بنزین میرداماد) و حالا تحت مالکیت آستان قدس که در اختیار شرکت تجهیز گذاشته است. 6- فروشگاه‌های ورزشی تاج در خیابان‌های شاه‌رضا و بهارستان ( حالا تحت مالکیت سازمان تبلیغات اسلامی)
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      7- دفتر مرکزی باشگاه تاج (ضلع جنوبی پل چوبی. مدتی اداره راهنمایی و رانندگی بود. بعداً در طرح تعریض خیابان انقلاب تخریب شد) 8- تاج ترکیه - فردی به نام محمود نایبی، تاج استانبول متعلق به باشگاه تاج (واقع در قسمت اروپایی) را فروخت و در بخش آسیایی، باشگاه تاج اسپور را دایر کرد. 9- تاج بحرین 10- باشگاه عظیم «ایرانیان دبی» در امارات که خسروانی ساخت و وضعیت مالکیت آن نامعلوم است؛ گفته می شود بنیاد مستضعفان درصدد احیای آن است. 10- ۶۶ تیم تاج در سراسر ایران، اغلب دارای ساختمان، سالن، ورزشگاه و تشکیلات اداری. 11- زمین بزرگی در کرج که سندش به نام خسروانی است و وقف تاج کرده بود. اولیایی اواخر دهه ۶۰ برای احیای آن کوشش کرد اما تلاشش نتیجه ای در بر نداشت. 11- اگر فقط دولت زمین های باشگاه تاج در ترکیه را احیا کند، استقلال به ثروتمندترین باشگاه منطقه تبدیل می شود..................... پرسپولیسی ها سال ها از اموال منقول و غیر منقول و پول های بلوکه شده استقلال، ارتزاق کردند و همچنان در آینده هم ارتزاق می کنند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      پرسپولیسی های حکومتی با صحبت های دکتر آجورلو بدجور سوختن چون به صورت کاملا شفاف از تریبون رسمی اعلام شد پرسپولیس حکومتی 5 ساله با مهندسی نتایج در داخل و خارج زمین انواع جام های جعلی و قلابی رو گرفته و در اصل بهشون اهدا شده. خیلی سوزش داشت براشون که یکی بیاد علنا اینو اعلام کنه مخصوصا اینکه فردی اینو گفته که وجهه بسیار درستی در سطح کشور و بین تمامی مردم مخصوصا مردم مذهبی و با ایمان داره و انسان پاک و خداشناسیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم برتر آسیا بعد از الهلال و پوهانگ است. بنابراین با یک بازی در دربی تیم اول ایران مشخص نمی شه بلکه استقلال تیم اول ایران و پاس تهران تیم دوم ایران و سپاهان اصفهان که به جام باشگاه های آسیا صعود کرده تیم سوم ایران هستند
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      دکتر آجورلو به شجاعت شما و به عشق شما به استقلال افتخار می کنم و این صحبت هایی که کردی هم در تاریخ فوتبال ایران به عنوان 5 سال سیاه فوتبال در ایران می مونه و هم به گوش همه مردم ایران رسیده و همه فهمیدن قهرمانی های متوالی پرسپولیس در این 5 سال همش جعلی، مهندسی شده و قلابی بوده.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      پرسپولیس حکومتی 58 ساله رنگ جام قهرمانی باشگاه های آسیا رو ندیده و این فشار روحی روانی شدید باعث شده بهشون جام های قهرمانی و جعلی بدن دلشون خوش باشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      اولین نفری که از مهندسی لیگ برتر توسط مسعود سلطانی فر و دست نشانده هاش در هیئت مدیره استقلال و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و دولت بی تدبیر و ناامیدی صحبت های مفصل کرد و دست همشون رو برای هواداران رو کرد بنده بودم و تمام مهندسی های این باند مافیایی رو در این چند سال به مردم توضیح دادم و حتی 21 امتیاز مهندسی شده فصل پیش رو با مدرک و سند و فیلم های کارشناسی برای هواداران توضیح دادم ولی چون رسانه نداشتم صدایم به گوش همه مردم ایران نمی رسید و عده انگشت شماری این صحبت های من رو می خوندن و می فهمیدن قضیه چیه. اما امروز دکتر آجورلو آنچه واقعیت این 5 ساله بود رو گفت و مطمئن هستم نوشته های من رو خونده و تحقیق کرده دیده درسته و همچنین با صحبت های من و دیدن کسر 6 امتیاز استقلال با مهندسی نتایج در داخل و خارج زمین فهمیده هنوز هم مهندسین لیگ برتر در بدنه فوتبال حضور دارند و مانع موفقیت استقلال هستند. مهمترین نکته اینه که فردی در این سطح حرف های من رو به گوش همه مردم ایران رسوند و دکتر آجورلو شخصیه که باکی از کسی نداره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      در این 5 سال قهرمانی های استقلال رو مهندسی شده ازش گرفتن. استقلال 2 فصل از این 5 فصل قهرمان لیگ برتر می شد ولی چون مهندسی کردن نذاشتن قهرمان بشه. یک بار قهرمان جام حذفی در فصل 1396 1397 با شفر شد و استقلال سال 2018 شفر با حضور تیام، جبارف و امید ابراهیمی به راحتی می تونست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا بشه و سومین ستاره رو کسب کنه اما مهندسین لیگ برتر و دست نشانده های مسعود سلطانی فر این اجازه رو ندادن. سالی هم استقلال باز می تونست قهرمان جام حذفی بشه احمد سعادتمند رفت با استراماچونی دیدار کرد و تیم رو ول کرد و به فرهاد گفت می خوام استراماچونی رو جات بیارم و اینطوری شد که استقلال فینال رو به تراکتورسازی باخت. در این 5 سال از استقلال حداقل 2 قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد. البته شک ندارم اگه میذاشتن استراماچونی تو استقلال بمونه استقلال سال پیش هم قهرمان لیگ برتر می شد و هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کرد و هم قهرمان می شد چون الهلال هم حضور نداشت شانس استقلال استراماچونی بسیار زیاد بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      یه ضرب المثل هست که میگه شما حرف رو بنداز زمین صاحبش بر میداره که نوچه بابا مسعود و فامیل آذری جهرمی یعنی مجید صدری از زمین برداشت. گناهکار خودش اعتراف می کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سال 1347: تاج 8 پرسپولیس 0 (بدون فیلم فقط دارای شاهدان عینی). سال 1352: پرسپولیس 6 تاج 0 ((بدون فیلم فقط دارای شاهدان عینی)). 5 شهریور سال 1399 استقلال در مقابل چشم 60 میلیون بیننده تلویزیونی پرسپولیس حکومتی رو 6 تایی کرد که با فیلم توی تاریخ ثبت شد. فرهاد مجیدی هم توی اون بازی تونست یحیی گلمحمدی رو 6 تایی کنه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      تا هفته هفتم و قبل دربی، 6 امتیاز استقلال توسط مهندسین لیگ از استقلال گرفته شد. گل ارسلان مطهری به فجر سپاسی کاملا سالم بود. پنالتی استقلال در بازی نساجی گرفته نشد. 2 پنالتی استقلال رو در بازی مقابل صنعت نفت داور لنگی مهندسین لیگ نگرفت. استقلال 19 امتیازی که باید صدر جدول بود رو با مهندسی نتیجه، 13 امتیازی کردند و از صدر جدول آوردن رتبه پنجم و پرسپولیس حکومتی رو بردن رتبه دوم. این 6 امتیاز خودش به اندازه بردن رفت و برگشت دربیه. از اول فصل مهندسین لیگ و مافیای لنگ فرض رو بر این گذاشتن که اگه استقلال دربی رفت و برگشت رو ببره 6 امتیاز از پرسپولیس جلو می افته پس 6 امتیاز تا قبل دربی از استقلال گرفتند. 6 امتیازی که از استقلال گرفتن یعنی دو برد استقلال رو گرفتن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      چه کسی پاسخگوی هوادارن استقلاله برای 6 امتیازی که داوران از استقلال گرفتن. همین 6 امتیاز یعنی دو برد. امتیاز دو برد استقلال رو مهندسین لیگ برتر ازش گرفتن تا اینجا. الکی نبود یحیی گلمحمدی از خوشحالی گریه می کرد. تیم بحران زده پرسپولیس وقتی نتیجه نمی گرفت همزمان برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی، امتیازات استقلال رو می گرفتن تا پرسپولیس خودش رو برسونه. جالبه پرسپولیس ته جدولی رو بردن دوم جدول و استقلال صدر جدول رو با مهندسی آوردن پنجم جدول
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      یادتون نره فضل پیش پرسپولیس رو با 21 امتیاز مهندسی شده قهرمان جعلی لیگ کردن و اگه فقط 3 امتیاز از این 21 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس داده نمی شد سپاهان اصفهان قهرمان لیگ می شد. یعنی 3 امتیاز قهرمان یک لیگ رو در پایان فصل مشخص می کنه ولی الان تا هفته هفتم 6 امتیاز استقلال رو خوردن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      مهندسین لیگ برتر چون تمامی قدرت فوتبال دستشونه و باند مافیایی تشکیل دادن و انقدر جایگاه خودشون رو محکم می دونن 3 سالی می شه انقدر پررو شدن که دیگه علنا بازی های لیگ رو مهندسی می کنن و ترسی هم ندارن چون کسی نیست اینا رو محاکمه و مجازات کنه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      موعود بنیادی فر یک پرسپولیسیه و جزو باند مافیایی لنگه. توی بازی استقلال و پرسپولیس قبل از کرونا که 90 هزار نفر در استادیوم بودند وقتی بیرانوند موقع ضربه پنالتی دو متر پرید جلو با توجه به قانون پنالتی که باید یک پاش روی خط باشه موعود بنیادی فر پنالتی رو تکرار نکرد اما توی فینال جام حذفی وقتی رشید مظاهری، یک سانتی متر پاش اومد بیرون و پنالتی رو گرفت سریعا داور دستور تکرار داد.
    • مریم IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سردار سردار که میگن اینه؟ با این ریش سفیدش مثل کودکان دبستانی حرف میزنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      یحیی گلمحمدی به درستی اشاره کرد که صدری از عوامل مهندسی کن پشت پرده و از عوامل پوکر و گلات پرسپولیس بوده و امسال هم بدون فروش بازیکن ، 700 هزار دلار کالدرون رو از پول بیت المال و از صندوق تسهیلات اشتغالزایی محرومان و مستضعفان جامعه پرداخت کردند. مافیای لنگ دستش تو جیب مردمه و از بیت المال ارتزاق می کنه. استقلال خودش کلی ثروت داشته که ازش گرفتن.
    • ساوالان IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      حالا ببینید در زمان احمدی نزاد چه خبر بوده. اون زمان که رسانه مجازی نبود . و سوبله چوبله بود. این حرفها نشانگر ان هست که اون قهرمانی استقلال در اون زمان با کمک دولت بوده. و بعد ان 10ساله قهرمان نشدند. الان هم می خواهند همان فرمول را پیاده کنند امروز کار گروه تشکیل داده دولت تا دور محیطی را به استقلال بدهند . حالا سجادی گلمحمدی را به کم کاری متهم می کند . در حالی که عمدا پرسپولیس مدیر عامل هیت مدیره اسپانسر ... غیره ندارد پنجره را با کم کاری بستند. ولی پول استرا را با کیف بردند. سفارت!!!
    • حسین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      چند هفته دیگه که حیا کن رها کن رو نثارت کردن می فهمی تیم اول کیه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      مهندسین لیگ قبل از دربی 6 امتیاز استقلال رو خوردن. اگه تیم مجیدی این 6 امتیاز رو از دست نمی داد الان با 19 امتیاز صدر جدول بود و پرسپولیس 14 امتیاز خودش رو داشت. در نهایت اگه دربی رو فرهاد می باخت باز هم 2 امتیاز بیشتر از پرسپولیس داشت و اگه می برد 22 امتیازی می شد و فاصلش با پرسپولیس 8 امتیاز می شد. پس فرهاد مجیدی و استقلال رو مهندسین لیگ قبل دربی زمین زدن و به لبه پرتگاه بردن تا شرابط قبل دربی برای استقلال و فرهاد بسیار سخت بشه طوری که اگه دربی رو ببازیم پرسپولیس 5 امتیاز جلو می افته و اگه مساوی کنیم باز یک امتیاز از پرسپولیسی ها عقب تر هستیم. ببینید مهندسی بازی ها چه به روز استقلال که باید با 19 امتیاز در صدر جدول می بود آورده. مهندسی کردن نتایج برای این کارهاست
    • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      سردار استادیوم رو با چاله میدان اشتباه گرفتی
    • صدری کیسه سوز، IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      صدری شیر مادرت و نون پدرت حلال با بیانه ات کل کیسه کش ها خیلی کیسه کش ها و نظامی بی سواد را سوزندی خخخخخخخخخ
    • حامد IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      یه سربه رنکینگ باشگاههای جهان توفیفابزن دقیقامتوجه میشی پرسپولیس کجاست واستقلال کجاست.یه پیشنهاد دیگه برات دارم که بری نویسنده بشی شایدازاین 10میلیون استقلالی 1000نفرشون کتابتوبخرن وبه یه نون ونوایی برسی.اینجاکسی دوزارم بهت نمیده.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      همونطور که دکتر حمید سجادی وزیر ورزش گفتن مجیدی صدری از عوامل مافیایی لنگ، تمامی اختیارات یک مدیر عامل رو داره پس بهونه در نیارید. دوم اینکه مجید صدری و باند مافیایی لنگ انقدر نفوذ دارن که 700 هزار دلار کالدرون رو از صندوق استغازایی محرومان و مستضعفان جامعه گرفتند و پرداخت کردند. مدیرعامل از این قوی تر و با نفوذتر مگه لنگ داشته تا حالا که با زدن جیب مردم بدهی های پرسپولیس رو پرداخت می کنه
    • شایان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      خداوکیلی صد تومن میدم اینطور صحبت نکن سردار
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      فقط به اون دسته از هوادران استقلال میگم که کلی کیف می‌کنند با آجر لو واین حرف هاش تیم ما هم یه زمانی سردار داشت و مثل همین آجرلو نظامی بود اون هم همین صحبت ها رو می‌کرد اون زمان هم ما ها دلمون قنج میرفت ولی آخرش چی شد کلی پرونده ریز ودرشت واسه تیم گذاشت ورفت آقای رویانیان رو میگم خاطرتون هست،!
    • حامد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      آجرلویک پرسپولیسیه 6اتیشه اس وبااین کاراداره استقلالومیبره توحاشیه وانتهای حاشیه به زورسهمیه گرفتنه حالا یه مشت بچه اینستایی دارن به به وچه چه میکنن ولی نمیدونن که خوداین آجرلوازعوامل پشت پرده اس
    • کوهیار IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      سربازشون میگه همه چیز براتون مهیاست تا پیروز بشین!!!!کد داره میده....پرسپولیس مظلوم وبی دفاع.راستی کاربر لنگ مافیای...تو کار و زندگی نداری که این همه کامنت میزاری؟؟فکر میکنی کسی پیامهاتو میخونه؟؟؟؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      به هواداران استقلال میگم درسته جام های جعلی و مهندسی شده این 5 سال سیاه بر نمی گرده و درسته که همه ما هوادارن استقلال و هواداران تراکتور و هوادارن تمامی تیم ها حقیقت رو می دونستیم که پرسپولیس با مهندسی داره جام می گیره ولی صحبت های دکتر آجورلو از این جهت اهمیت بسیار مهمی داره که این فرد هم سردار سپاهه و هم فرد مذهبی و خداشناسیه و شنیدن این حرف که این 5 سال مهندسی کردن و هنوز هم در حال مهندسی کردن و دست از سر استقلالی ها بر نمی دارن بسیار مهم بود و تمامی مردم ایران حقیقت رو فهمیدن و برای نسل های آینده هم این می مونه که در این 5 سال جام های پرسپولیس مهندسی شده و جعلی بوده. حالا این فصل هم اگه مهندسی کنن که تا اینجا کردن و 6 امتیاز استقلال رو گرفتن اشکالی نداره ولی بیان حقیقت ضربه ای مهلک بر بدنه این مافیای لنگ بود. دکتر آجورلو خدا پدر و مدارت رو رحمت کنه که حقیقت رو گفتی و باکی نداشتی از گفتن حقیقت.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ننگ بزرگیه که تیم پاس تهران که منحل شده با یک قهرمانی در آسیا بالاتر از پرسپولیس حکومتی قرار داره در رده بندی آسیا قرار داره
    • مهران IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      آجورلوی عزیز استقلال با دو قهرمانی آسیا هم تیم اول پایتخت و هم تیم اول ایرانه. این دیگه اثبات نمی خواد. هر دربی هم شرایط خودش رو داره و به قول معروف برد و باخت داره ولی تیم اول ایران توی دربی مشخص نمی شه بلکه به افتخارات یک تیم نگاه می کنن.
    • علی آقا۲ IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ایران نه استقلال تیم دوم تهرانه جعل عنوان نکن در ضمن آجورلو که یکی عوامل نابودی تیم پاس هستش صدها مصاحبه رنگارنگ بر علیه استقلال انجام داده حالا بخاطر منافع شخصی قیم استقلال شده و جالبه حق استقلال رو خورد و با فشار و جوسازی پاس رو قهرمان کرد در حالیکه اون سال قهرمانی حق استقلال بود الان با ریاکاری اومده سر هواداران کلاه میذاره تو اگه مدیر بودی پاس رو نگه میداشتی
    • محمدی GB ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      عجیب است که سخنان بی پایه و اساس تکراری و سنواتی و اینبار از مدیر تازه منصوب استقلال اینگونه هواداران این تیم را سرمست نموده و طنین و پژواک انعکاس این موضع گیری در فضای مجازی زلزله انداخته.بیان این مواضع در شرایط فعلی نه تنها عجیب نیست بلکه به نوعی بازی خارج از میدان برای مدیر تیمی است که در آستانهء دربی اولاً تن به تساوی داده شاهد پیروزی رقیب بوده و دوماً در آخرین بازی موقعیت خود در جدول رده بندی را به حریف سپرده و بنا بر این نسبت به حریف سنتی آنهم در آستانهء دربی دست پایین را دارد و چون در میدان بازی موفق نبوده در حاشیه و با برنامه مشغول به طراحی شده جلسهء ملاقات مدیر عامل و هواداران و لیدر ها تدارک دیده و همه چیز برنامه ریزی شده است بی خبر از آنکه پرسپولیس گرگی بالان دیده است و هرگز در این غوغا و هیاهوی مجازی حریف دست و پای خود را گم نخواهد کرد.هدف یحیی مشخص است ادامهء مسیر ارتقا تاکتیکی بازی به بازی و از پیش رو برداشتن رقبا برای رسیدن به صدر جدول و ادامهء آقایی در فوتبال کشور.این جار و جنجال هواداران سطحی و احساسی را تحت تاثیر قرار میدهد نه بازیکنان و حتی هواداران فوتبال ...ادامه->
    • Muhammad IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      من یه پرسپولیسی دو آتیشه ام .بهتون عرض کنم که به جای این مزخرفات شنبه بعداز ظهر تو زمین خودتونو نشون بدین الان که دیگه گل در بر و می بر کف و معشوق بکام است .به قول مدیرتون هیچ دغدغه ای ندارین ببینیم چه غلطی می فرمایین.تیم اونه که دنبال تصمیمات داوری نباشه بازی بدون حرف و حدیث انجام بده سه امتیازو بگیره حتی اگه داور و وزیر و زمین و زمان مانع بشن.
    • محمدی GB ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ...فوتبال فهم و قدیمی استقلال.با نگاهی به نظرات دوستان ذوق زدگی هواداران پرشور و کم سن و سال را میتوان در کنار جای خالی نظر کابران قدیمی و فوتبال شناس استقلالی دید.البته آجرلو تلاش نموده کسری بخش فنی را جبران و بنوعی در صورت نتیجه گرفتن از این غوغا مجیدی و دارو دسته اش را وامدار خود کند که بوقت خود این حساب تأدیه خواهد شد.خبر خوب برای هواداران پرسپولیس آنکه با وجد و شعفی که هواداران استقلال در این دو سه روزه اخیر بروز داده است دیگر ادعاهای موهوم و بی مایه ای چون گسیل مدیر عامل مهره جهت تخریب استقلال کاربرد نداشته به تقریب هر حربه جرزنی از جمله نداشتن بازیکن نبستن تیم توسط مجیدی...همه و همه از استقلال سلب گردیده و به ناگزیر باید استقلال در میدان خود را برای هوادارانش ثابت کند.در این میان یحیی گلمحمدی به تنهایی و بدون پشتوانهء مالی و بحران ها و فضاسازی های قانونی و شبه قانونی استقلال و مدیرانش را وادار به بازی در حاشیه نمود.
    • دامون تنهایی US ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      آنچه آجرلو بعنوان مقامی رسمی در باشگاه استقلال از تقلب و بی اعتباری مقامات فوتبال در اهدای جام بدون احراز سزاواری به تیم پرسپولیس بیان داشته مصداق عینی نشر اکاذیب و توهین به مقامات فوتبال و قابل تعقیب در کمیته های قضایی است چه با شکایت باشگاه پرسپولیس و چه بدون شکایت باشگاه پرسپولیس.باید دید کمیته های قضایی به مسئولیت خود اقدام خواهند کرد یا چون گذشته مسامحه کرده که در هر صورت باشگاه پرسپولیس باید به سرعت پرونده قضایی برای آجرلو به جریان اندازند
    • ساکت GB ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      آقای مافیا فوتبال ایران اینکه بفرمایید تریبونی برای بیان نظرات خود نداشته ای جفا بر خبرورزشی است.خبرورزشی در دوسال گذشته با شکیبایی و بردباری مثال زدنی نظرات تکراری شما را بارها و بارها بی کم و کاست منتشر نموده که نظرات منتشر در فوق دلیل این ادعاست.حال اینکه آیا آجرلو تحت تأثیر کامنت های شما بوده و یا نبوده را ایشان باید روشن کند.البته از سخنان سخیف و نسنجیده ای که بر زبان آورد تا تحریک جوانان به شعار هایی بیربط به موضع ورزش که بلافاصله شخص خودش را به موضعگیری واداشت و به نوعی از شعار جوانان ابراز تبری نمود هیچ بعید نیست تحت ارشادات نظرات فردی چون شما قرار گرفته باشد.اما در باره اموال استقلال و مرحوم خسروانی مواردی مطرح نمودی که با القابی که به آجرلو میدهی در تضاد و تناقض است.ادامه در کامنت بعدی
    • ساکت GB ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ادامه کامنت قبلی.مرحوم خسروانی از خانواده ای سیاسی و نزدیک به هسته قدرت در نظام پیشین کشور است.برادران ایشان سمت هایی چون نمایندگی مجلس،دادستان کل ارتش شاهنشاهی،ریاست حزب ایران نوین(که به اشاره شخص اول مملکت تشکیل گردید)و پرویز خسروانی که پس از سمت های نظامی در ژاندارمری پس از معاونت امیر عباس هویدا و ریاست بر سازمان تربیت بدنی و آشنایی با فضای ورزش کشور جهت تأسیس تیمی در راستای خدمات تبلیغی برای دربار اقدام به خرید امتیاز دوچرخه سواران نمود و با حمایت های دربار صاحب امکانات مورد اشاره جنابعالی گردید.این املاک و مستغلات مورد اشاره شما اهدایی دربار یا دستاورد رانت حکومت است و حاصل عرق ریختن هیچیک از عوامل باشگاه تاج نبوده و باید اموال ملی اعلام میگردید که گردید.شما چنانچه سندی دارید که این اموال املاک شخصی و یا ارث پدری مرحوم خسروانی است لطف نموده مرجع تحقیقات خود را برای علاقه مندان اعلام بفرمایید
    • ساکت GB ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      گذشته از این سبقه مرحوم خسروانی با روش و منش سردار آجرلو هیچگونه مباینتی ندارد.جالب است شما با روشی التقاطی سپهبدی مورد اعتماد هستهء مرکزی نظام شاهنشاهی را با سرداری سپاهی بواسطه هواداری از تیم تاج و استقلال ممزوج مینمایید.باید به شما یادآوری کنم تیم تاج برای سرسپردگی بانی تیم به نظام سلطنتی و استفاده از رانت های سرشار حکومتی و اینکه ولیعهد مملکت عضو افتخاری این تیم بود پس از انقلاب منحل گردید.اما با توجه به عقبه هواداری بسیار موافقت گردید عوامل آن تیم به شرط تغییر نام به استقلال به حیات ورزشی خود ادامه دهند.حال اگر بتوان پرسپولیس را شهباز یا شاهین نامید میتوان استقلال را نیز تاج نامید
    • ساکت فقط ساکت ! IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      تیم دوچرخه سواران تاج و استقلال غول آسیا در سال ۱۳۲۴ تاسیس شد یعنی ۸ سال قبل از جریانات سیاسی کودتا و.... در سال ۳۲ و ضمنا یک سال قبل از تاسیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین هسته مرکزی و عناصر تشکیل دهنده پرسپولیس علی عبده فاطمه پهلوی (خواهرشاه ) و تیمسار خاتم همسر فاطمه پهلوی تحت قالب و شرکت سی آرسی بودند پس لطفا با مغلطه بازی و هوچیگری در صدد تحریف تاریخ نباش چون همه جوره اسناد و مدارک و نوشته و...... در اختیار مردم بوده تا مطالعه کنن ضمنا خود مردم همیشه بهترین قاضی و بهترین شاهد هستن
    • کیسه سوز IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      پرسپولیس ۵ ساله جام میبره کیسه ۱۰ ساله جام ندیده پس قبل بابا مسعودم هیچی نبودین زور الکی نزنین
    • در جواب لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      گلات بد بهت فشار اورده خودتو انقد اذیت نکن حقارتت بیشتر میزنه بیرون :)
    • کیسه سوز IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      کیسه کشا مگه نمیگفتن بعد از بابا مسعود پرسپولیس میرن ته جدول؟الان تو جدول کی زیر پرسپولیسه؟:)
    • ساکت GB ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      باشگاه تاج ابتدا به نام باشگاه دوچرخه‌سواران در سال 1324ش توسط عده‌ای دوچرخه‌سوار از جمله پرویز خسروانی تشکیل شد.[4] خسروانی در سال 1328ش امتیاز این باشگاه را به نام خود ثبت کرد و اسم این مکان را به تاج تغییر داد. این باشگاه در ابتدا فقط به ورزش دوچرخه‌سواری اختصاص داشت؛ اما با گذشت زمان سایر رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال نیز در آن شروع به فعالیت کرد که پس از انقلاب به باشگاه استقلال تغییر نام یافت.[5] پرویز خسروانی با مدیریت این باشگاه، کمک‌های زیادی از شاه، وزارت‌خانه‌ها و نهادهای رسمی دریافت می‌کرد و هرگونه مخالفت با خود را مخالفت با سلطنت و شاه می‌دانست. وی علاوه بر سودجویی‌های کلانی که با نام باشگاه تاج انجام می‌داد، در موقعیت‌های حساس سیاسی نیز از موقعیت این باشگاه برای کسب قدرت و منفعت نفع می‌برد.[6]
    • ساکت GB ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      اتشبد فردوست میگوید:«از هر طرف که باد می‌آمد بدان سو می‌رفت. در زمان مصدق ورزشکاران را به خیابان ریخته و به نفع مصدق شعار می‌داد. یا در 9 اسفند به طرفداری از شاه شعار می‌داد، ولی وقتی شاه از ایران فرار کرد پنج هزار تومان برای تعمیر ساختمان پان ایرانیست‌ها پرداخت و نام تاج را از باشگاه حذف و اسم مصدق را بر باشگاه نهاد، با جلب همکاری از طرف اشرف پهلوی به همراهی و همکاری با او در جهت کودتا گام گذاشت و باشگاهش را محل جمع‌آوری اوباش قرار داد و از آنان به عنوان مخالفان مصدق استفاده کرد و ورزشکاران را به خیابان ریخت و علیه مصدق و به نفع محمدرضا شعار داد... یکبار همین موضوع را به محمد رضا گفتم. پاسخ داد: بی اشکال است، حال که به نفع من عمل می‌کند! ولی به علت همین پشت هم اندازی و حقه بازی‌اش مورد اعتماد نبود. پس از 28 مرداد، خسروانی و باشگاه تاجش به بلای جان مردم تبدیل شد...»[7]
    • ساکت GB ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      پس از کودتای 28 مرداد 1332 به پاس همین خوش خدمتی‌هایی که به دربار داشت به طور گسترده، شروع به تصرف زمین‌های مرغوب در هر نقطه از ایران به نام باشگاه تاج کرد، چنان‌که به قول فردوست به بلای جان مردم تبدیل شد: «او راه می‌افتاد و هر کجا که زمین شهری مرغوبی می‌دید به مالک آن مراجعه می‌کرد. اگر طرف حاضر می‌شد زمین را به او واگذار کند فبها و گرنه یک جوخه ژاندارم می‌رفت و یک پرچم سلطنتی را وسط زمین فرو می‌کرد و خسروانی صاحب زمین را تهدید می‌کرد که زمین برای شاهنشاه است. طرف مسلماً تسلیم می‌شد، زمین را واگذار می‌کرد.»[10]
    • ساکت GB ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      «سرتیپ خسروانی فرمانده ژاندارمری تهران و مدیر باشگاه تاج در عین حال که مردم را من غیر مستقیم وادار می­‌کند، تعریف‌هایی از او در جراید و نزد مقامات مسئول بنمایند اخیراً به عنوان باشگاه تاج 5 قطعه زمین از زمین‌های وحیدیه و اراضی خیابان پهلوی را تصاحب و وسیله شیرازیان معمار بدون پرداخت دستمزد، دیوار کشی و در آن‌ها اتاق ساخته است...»[11] خسروانی بسیاری از زمین‌های مرغوب اطراف تهران را به منظور ساخت ورزشگاه و یا تجهزات ورزشی تصاحب ولی نهایتاً برای کاشت صیفی‌جات و یا در مصارف دیگر استفاده می‌کرد. به طور مثال حدود سی هزار و چهل و شش متر مربع از زمین‌های حوالی حیدرآباد واقع در شش کیلومتری جاده کرج را با عنوان احداث تأسیسات تربیت بدنی باشگاه تاج با قیمت بسیار ناچیزی خریداری می‌کند که پس از خرید با افزایش مسافت زمین به 29 / 37236 متر مربع و دیوارکشی آن با هزینه باشگاه تاج، در زمین مذکور توسط عاملین وی صیفی کاری صورت می‌گیرد.[12
    • ساکت GB ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      از دیگر موارد زمین‌خواری‌های وی که می‌توان به آن اشاره کرد: -تصاحب سه هزار متر زمین در عباس آباد به صورت رایگان به نام باشگاه تاج از بانک کشاورزی.[13] -تصرف 7000 متر از زمین‌های موقوفه رستم آباد در تاریخ 6 / 5 / 1347 به نام سازمان تربیت بدنی.[14] -تصرف 8000 متر از زمین‌های موقوفه حرمت الملوک واقع در خیابان پهلوی کرج، در تاریخ 6 / 3 / 1348 به نام سازمان تربیت بدنی و باشگاه تاج.[15] در پی غصب و تصرف اموال مردم توسط پرویز خسروانی، برخی از اعلامیه‌ها و نامه‌ها در اعتراض به اعمال او منتشر شد. چنانکه دانشجویان دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به مقامات عالی کشور نظیر امیرعباس هویدا، ریاست بازرسی شاهنشاهی، وزارت دربار و... پرویز خسروانی را فردی ناصالح معرفی می‌کنند
    • ساکت GB ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      در گزارشی با استناد به شکایت‌ها و پرونده‌های وی در غصب اراضی و املاک مردم، مطالب جالب توجهی عنوان شده است: «خسروانی مقدار زیادی از زمین‌های اطراف تهران را در موقع رئیس ناحیه یک ژاندارمری بودن در لباس خدمت به ورزش و ایجاد تأسیسات ورزشی تصاحب کرده و بیشتر آن‌ها را در فرصت‌های مناسب به پول نزدیک کرده است. یک رقم کوچک دیوارکشی ده هزار متر از زمین‌های اراضی اطراف برق آلستوم و شهرآرا من باب نمونه ذکر می‌کنیم...»[16]
    • ساکت GB ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      علاوه بر مسأله زمین خواری، حضور چهار ساله پرویز خسروانی در ریاست سازمان تربیت بدنی، فرصت مناسبی را برای دست درازی او به بودجه‌ی این سازمان مهیا کرد، که بعد از برکناری وی از این پست، همچنان محل مناقشه بود تا جایی که سازمان تربیت بدنی طی گزارشی در تاریخ 15 / 1 / 1351 به دفتر مخصوص شاهنشاهی، ضمن درخواست تقاضای رسیدگی به اعمال خلاف دوران تصدی سپهبد خسروانی، گزارش مبسوطی را نیز از مصرف بودجه سازمان برنامه می‌دهد؛ که طی سال‌های 1346 تا 1351 مبلغ 269 میلیون ریال صرف باشگاه ورزشی تاج گردیده، چنان که در قسمتی از این گزارش آمده است: «بیشتر این اعتبارات صرف ساختمان‌های چند طبقه لوکس مانند کاخ مرکزی سازمان ورزشی تاج و تزئین و مبلمان گران قیمت دفاتر گردیده که دفتر جناب نخست‌وزیر نیز فاقد چنین وسایل و مبلمان لوکس می‌باشد
    • ساکت GB ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      برای سپهبد خسروانی کاملاً امکان پذیر بود که با این اعتبارات قابل ملاحظه تعداد زیادی باشگاه ورزشی یک طبقه و با امکانات ورزشی بیشتر در تهران و شهرستان‌ها ایجاد و به سایر باشگاه‌های ورزشی کشور نیز کمک نماید تا وضع آنها نیز بهبود یافته و نارضایتی آنان نیز مرتفع گردد...»[17] در ادامه این گزارش عنوان شده که خسروانی در طی این مدت مبلغ 105 میلیون ریال از بودجه دولت را به عنوان کمک به باشگاه ورزشی تاج دریافت نموده در صورتی که تمام این مدت کوچک‌ترین کمکی به سایر باشگاه‌های کشور نشده و معلوم نیست این مبلغ به چه نحو و در چه محلی هزینه شده است.[18] آنچه این گزارش و اسناد دیگری از ساواک به آن اذعان می‌کند، این است که:«سپهبد خسروانی در عرض چهار سال تصدی سرپرستی سازمان تربیت بدنی ایران مبالغ زیادی حیف و میل و 15 میلیون تومان بودجه تربیت بدنی را در قمار باخته...»[19]
    • ساکت GB ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      اعمال و رفتار خسروانی در غارت و تجاوز به اموال بیت المال آن چنان گسترده بود که از سوی افراد مختلف علیه او نامه‌هایی به مقامات ارشد ارسال می‌شد ولی چون نام‌برده مورد عنایت شاه! قرار داشت، هیچ ترتیب اثری به این شکایات و گزارش‌ها داده نمی‌شد. به عنوان نمونه در تاریخ 21 / 9 / 1349 فردی با ارسال نامه‌ای خطاب به سپهبد فردوست ریاست دفتر ویژه اطلاعات محمد رضا پهلوی می‌نویسد: «اگر بگویید دستگاه با عظمت اطلاعاتی کشور از اعمال سپهبد پرویز خسروانی بی‌اطلاع است، نمی‌توانم قبول کنم و اگر اعلیحضرت همایون شاهنشاه را در جریان اعمال این ابلیس خبیث قرار نمی‌دهند، خیانتی است که به شاهنشاه کرده‌اید[کرده‌اند] از شخص آن تیمسار متصور است اگر جسارت می‌کنیم معذورم بدارید زیرا پرویز خسروانی تکیه بر مسندی از درجات ارتش زده که باعث اعجاب و شاید تأثر است زیرا ژنرال دوگل ژنرال دو ستاره است و پرویز خسروانی ژنرال سه ستاره.»[20]
    • ساکت GB ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      یکی دیگر از سودجویی‌های خسروانی که سهم بسزایی در مسموم کردن فضای ورزش کشور، به خصوص ورزش پرطرفدار فوتبال داشت؛ اعمال نفوذ در رأی داوران مسابقات بود. این مسئله در گزارش ساواک نسبت به اقدامات خسروانی این طور عنوان شده است: «اخیراً که مسابقات فوتبال باشگاهی در تهران انجام و هم اکنون نیز ادامه دارد، داوران مسابقات اغلب به طرفداری از باشگاه تاج و باشگاه‌های وابسته به آن اعمال نفوذ کرده و با تبعیض و اعمال نظر از باشگاه تاج، حمایت و علیه تیم مقابل باشگاه مذکور رأی داده..کما اینکه الف-در مسابقه فوتبال بین باشگاه تاج و نگهبان که در دقایق آخر تیم تاج یک گل عقب بوده داور مسابقه یک گل به نفع تیم تاج گرفت...ب- در بازی بین تیم پرسپولیس و تاج داور مسابقه گل مساوی پرسپولیس را مردود شناخت...»[26]
    • سکت فقط ساکت IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      ساکت یه خرده هم از خانواده علی عبده و خانواده ایشون مینوشتی گل پسر !!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 4444 IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      سردار اجرلو .و فرهاد خان به لنگی های صدا سیما و خبر ورزشی ثابت کنید میکنید که تیم سرخ تیم سوم ایران هست 67 اسیا ابیته دربی مال ماست 4444
    • تام IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      میگم چرا هرچی آدم گردی و دواکش هست دور وبر آبی هست...فرناز پودری کم بود آجرلو دوایی هم اضافه شد
  • حسین IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    وای اگر سردار حکم جهادم دهد سردار حمایتت می کنیم تاقیامت
  • حسین IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آجرلو درقلب آبی بیکران جای داری برادر از زحمات شما بسیار ممنونیم
  • آبی آسمانی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آجرلو خارچشم لنگی جماعت است کامنت می گذارند وعلیه باشگاهی به رنگ آسمان که افتخار ۲جام آسیایی دارد
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    لنگ فقط در یک مورد تیم اول ایرانه، اونم در فساد و جعل سند و تبانی و زدوبند
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    دست تو و امثال تو نیست .تاریخ و آمار میگه پرسپولیس تیم اول ایرانه. بیش از ۵۰ ساله این واقعیت.
  • دادا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    به عمل کاربراید به سخن رانی نیست
  • رجبعلی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    سردار " اینا سنگ پای قزوینن با اون باخت افتضاحشون به الهلال که مایه ی ننگ فوتبال لیگ ما شدند باز هم زبانشان از دستشون دراز تره
    • احمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      بابا شما که هر ساله دارین با پلی آف میاین بالا که زبونتون خیلیییییی دراز تره آبروی کل ایران و بردید متخصصییییین آسیااااا خخخخخخخخ
  • حسین IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای یقلوی به دست حضور افراد نظامی خودش یک نوع سیاست بود حالا منتقد سیاست در فوتبال شدی که از اواخر دهه70 باب شد؟ شما اصلا کی هستی که اسم پرسپولیس رو توی دهنت بیاری ؟ شما سنت بالاست پرت و پلا زیاد میگی اون زمان که تیم پاس و استیل آذین رو نابود کردی یادته ؟ شما رفیق 6 حسین هدایتی الان برای پرسپولیس لغز میآیی؟
    • حسین IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      درپاسخ به آن حسین که برعلیه سردار دلها حرف مفت می زند سردار آجرلو عزیز برعلیه دشمن بعثی جنگید برعلیه یک مشت مافیای لنگی جنگیدن مثل آب خوردن است سردار من حسین واقعی هستم آن کسی برعلیه ات کامنت می گذارد کاذبی پرسپولیس ها است
  • رضایاک IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    خب اینا همه میدونن کیسه از آخر اوله، هم آسیا هم ایران خخخ
  • ایمون زاید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    حالا خوبه که نمیگه لوله میکنیم ،واقعا باید به احوال این فوتبال گریه کرد ،این آدم لمپن که عقده دیده نشدن داشت و کارنامه اش در استیل آذین و تراکتور کاملا روشن و سیاه هست اومده با این ادا و اطوار خودی نشون بده و دیده بشه غافل از اینکه این فوتبال همیشه خوش استقبال و بد بدرقه بوده ،زیاد دور نیست که شعار معروف حیا کن رها کن برای بدرقه این جناب سر داده شود و آن روز متوجه خواهد شد که زیاد حرف زدن و زیادی حرف زدن مهم نیست مهم کارنامه هست ،فعلا بهتره که به سرنوشت خودتون یه نگاه بکنید
    • گروهبان قندلی دوم IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      سردار آجورلو: "به امید خدا سال ۱۴۰۱ استقلال تهران رو به سیستان و بلوچستان منتقل خواهم کرد و اونجا ۱۰ هزار میلیارد تومن از شیش تا کار درمیارم". این آدم الکی پاس، استیل آذین و تراکتورسازی رو نابود کرده حالا نوبت استقلاله. کیسه‌کشا خوشحال باشید و ذوق‌مرگ شین تا غمباد نگیرین.
  • استقلال تیم سوم ایران DE ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    تیم اول ایران تیمیه که با چهارده مقام قهرمانی پرافتخارترین تیم ایرانه که شماها تا سالیان سال به گردش هم نمی‌رسید .‌‌...شما تیم اول ایران هستین البته تو هوچی‌گری ...
    • کیسه سوز IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      دقیقا اگه به هوچیگری جام میدادن یه حرفی...الان کیسه اول جهان بود:)
  • مجهول الهویه IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای صدری لطفا جوابشونو ندین.
  • نادر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    استاد هیچ تیمی با حرف اول نمیشه ،وقتی رنکینگ جهانی و فیفا رو ببینید باید بفهمید که دارید حرف مفت میزنید ولی این حرفهای مفت رو مفت نمیزنید و با حقوقهای میلیونی و نجومی دارید هواداراتون رو خ ر میکنید
  • حامد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    مگه شما الان چیزی کم و کسر دارید و خوب اومد :))) قشنگ مشخصه یه تهدید ریزی کرد بازیکنا و علی‌الخصوص مجیدی رو که نکونام پشت در منتظره! ولی سردار با سخنرانی و اون حرکات مضحک دیشبت با اختلاف حال بهم زن ترین سخنرانی رو تو فوتبال آماتور ما کردی. ینی اگه جا داشت یه سری از همون استقلالی های متوهمم که اونجا بود از اون همه حرق های پوپولیستی روتون بالا میاوردن!
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    به نظر میرسه قبل از بازی یه قول‌هایی به آجورلو دادن که اینقدر مطمئن حرف میزنه! باعث تأسفه. امیدوارم دنبال برد کثیف نباشن که هواداران واقعی، استقلال قهرمان دوست داشتنی خودشون رو می‌خوان نه بردن به هر قیمتی
    • حمید علوی CA ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      واقعن حیف از عکس مرد صادق و افتاده و بزرگوار فوتبال ایران- شادروان منصورخان پورحیدری- که این سردار زمان صلح، این پوپولیست ، جلدش وایساده داره مث بعضی بچه های دوره ی راهنمایی تحصیلی برای تیم حریف و رقیب قدیمی ‌و مجترم کری و رجز میخونه. از ریش سپیده خجالت نمیکشی لااقل از عکس پست سرت شرم کن!
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    دمت گرم بابا کاش زودتر میومدی قائدی و دیاباته و استراماچونی و پاتوسی و تیام رو نگه میداشتی
  • شمسعلی. GB ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای آجرلو اگر استقلال تیم اول ایران بود حتما علی دایی به آن تیم می آمد دیگر حرفی ندارم
  • ایرانی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    وقتی دکترا وارد فوتبال می شن،،!!!!!!!!
  • الی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    کری خوندن خوبه اما یه جور کری بخونیم که اگر یک درصد احتمال باخت باشه (که بیش تر از ی درصده) بعدش از حرف زدن خجالت نکشیم. آدمای بزرگ هیچ وقت چنین ادبیاتس ندارند. حمید خان مطهری رو نگاه کنید منطق سخنش حرفه ای بودن رو میرسونه در عین اینکه کری میخونه میگه تیمس برندس که تمرین تمرکز و بازی بهتری داشته باشه. وقتی ادمایی با تفکر غیر حرفه ای تو فوتبال باشن قوتبال حرفه ای چیزی مثل یه جک میمونه... امیدوارم بزرگان استقلال مثل مرحوم حجازی بزرگ در تیم حریف ما بیشتر بشن که رقابت با لذت و رفاقت پیش بره
  • تاچی باشیم ضدمافیا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    آقای آجرلو اشکال از بزرگی ما نیست که خار چشم نوکیسه ها شده ایم اشکال از مغزهای کوچک زنگ زده است تامام
  • ایلیا IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    شاخ اینستا هم اینقدر حرف نمیزنه بشین کارتو بکن
  • ناشناس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    یکم شخصیت خوب چیزیه والا ..خوب بلدید ما قرمز و آبی رو مقابل هم قرار بدید ..اینجوری ادامه بدید حالمون از همه فوتبال ودست اندرکاران بهم میخوره..به اندازه کافی مشگلات دلریم دیگه فرصت برای استرس که شماها وارد میکنید نمیمونه همتون گمشید...
  • ع IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    اقای‌اجورلو این‌بازی‌هم‌سه‌امتیاز‌داره‌اینقدر جنگ‌روانی‌برپا‌نکن‌بازی یا‌برد‌داره‌یا‌باخت‌ما‌پرسپولیسیها‌فکر‌میکنیم‌شما‌تازه‌به‌دوران‌رسیده لستی‌که‌اینطور تحریک میکنی‌یک‌مقدار‌عاقلانه‌حرف‌بزن
  • ع IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    قابل‌توجه‌صدری مدیر عامل‌تیم‌محبوب‌و طرفداران‌ جواب اصلا‌داده‌نشود
    • ضد کیسه های عقده ای IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      جواب ابلهان خاموشی است جنگ روانی شروع کرده عامو تو کی سابقه ی کیسه کش بودن داشتی که حالا واسه کیسه دلان دلبری میکنی؟ برو تو میدون مشق پا بکوب اضاف خدمت نخوری گروهبان هم نیستی شنبه حالت گرفته میشه چون از قدیم گفتند نترس از اونی که های و هویی دارد.....
  • کامران IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    عجب ایشون چندسال قبل پاسی بودن بعدا واسه مدیرعاملی پرسپولیس خیز برداشتن و کلا پرسپولیسی بودن ولی نشد بعدا واسه ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شدن و شدن طرفدار تیم ملی . اونم نشد بعد بهتر از باشگاه بی درو پیکر استقلال واسه ایشون پستی پیدا نشد حالا شدن آبی . ۶=۰
  • هادی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اول اینکه دقت کردید به این شیشتقلال مافیای فوتبال کل کامنتا مال اونه خخخخخخخ در ضمن یکی نوشته بود ۳۰ میلیون طرفدار پرسپولیس کبیر ۳۰ میلیون شیشتقلال باید بگم ۴۰ میلیون طرفدار پرسپولیس و خیلی کمتر از ۳۰ میلیون طرفدار شیشتقلال بعدم اینقدر بگید با تبانی و بابا مسعود قهرمان شدید خخخخخخ
    • ... IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      استقلال و تاج یه زمانی رو همدیگه ۱۰ میلیون طرفدار داشتن که با نتایج ضعیف این سالهاشون تعدادشون رسیده به ۳ میلیون. میگی نه برو از ۱۱۸ بپرس. اینا عادت دارن به یه صفر اضافه. مثل ریال و تومن خودمون. ۳۰ میلیون ریال طرفدار معادل ۳ میلیون تومان طرفدار. خخخ خخخ خخخ. گل‌مراد میخندد، قل‌مراد گریه میکند.
  • هادی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    سردار چطوری به درجه سرداری رسیده کیلویی یا با بیل چرا زمانی که پرسپولیس نه سال جام نمی گرفت و چندین مدیر عامل داشت چیزی نمی گفتین زمان شاه هم با زور ساواک حام می گرفتین
  • جواد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اجرلو اول بره رنکینگ فیفا رو نگاه کنه بعد... اینا دیگه کین این ۵سال چی بهشون گذشته ؟؟؟؟ زشته زشته چقرقشنگه وقتی حریفت تو اوج باشه ودلشو داشته باشی بگی عجب حریفی خوبه من سعی میکنم بهتر باشم..میفهمید کیسه ها یا نوفهمید
    • ... IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      اینا به قول خودشون عمر باشگاهشون ۷۶ ساله ولی ۸ بار بیشتر نتونستن قهرمان بشن اون وقت پرسپولیس ۵۳ ساله ۱۳ بار قهرمان لیگ شده. والله زور داره. بالله زور داره. البته از نظر ما عمر اینا ۴۳ ساله یعنی ۱۰ سال از ما کوچیکترن ولی باز زیر ما خوابیدن. بامزه بود نه غلام!!
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    جناب آغای اجرلو البته این جدالی‌ست نابرابر زیرا که بازیکناتون ۴۰درصد دریافتی داشتند وستاره‌های اروپایی درترکیب‌تون حاضرن ولی ماپنجره‌مون ماه‌هاست بسته‌ست اما باهمه اینها ب‌فرض محال شما یک بازی ولو دربی رو هم ببرید تیم بزرگ ایران و اسیا نخواهید شد زیرا که همین تیم به‌قول شما بزرگ‌تون جلو السد والدحیل(۳_۱درخانه ومقابل دیدگان طرفدارانش)والعین تحقیر شده ودر برابر تیم متوسط روبه‌پایین پاختاکور بازیکناش عین بازی کودکانه خرس‌وسط توسط ازبک‌ها به بازی گرفته شدن‌ و تمام این تیم‌ها طی همین ۵سال توسط پرسپولیس کبیر درهم کوبیده شدن‌،ونتیجتا اگر یک طرفدار الدحیل یاالسد وو...خاطرات گلباران شدن باشگاه ایرانی توسط تیم مورد علاقه‌ش رابه یاد آورَد لاجرم به این حقیقت نیز اعتراف خواهد کرد که تیمی بزرگ (به‌معنای واقعی) از ایران پس از چندهفته جور تیم پرادعای ایرانی رو کشیده وتیم مورد علاقه‌اش رو درهم کوبیده است بزرگی آداب دارد کیسه_جمیع_صفات_رذیله
  • کیسه کش نباشیم IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    جوجه رو اخر پاییز میشمرن
  • کیسه GB ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    منم اگه چندین سال با این همه خرج کردن جام نمیگرفتم توهم بهم دست میداد تیم دوم پایتخت هستید که هیچ بعد پرسپولیس و سپاهان تیم سوم ایران هستید در حال حاضر
  • لنگ IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    لنگیهای عزیز چقدر زور میزنید که خودتونو مطرح کنید اصالت خریدنی نسیت
    • کیسه سوز IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      نه کیسه اصالت داره که یبار دوچرخه سواره یبار کاجه یبار کیسه لوگوش یبار دوچرخس یبار کاجه یبار دولفینه یبار مراغابیه یبارم سه تا سوراخ:) بالاخره اصالت کیسه چیه
  • حامد IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    استقلالی ها استاد هوچی گری همه می دونن روحانی و احمدی نژاد استقلالی بودن بعد چطور ممکن یک ريیس جمهور استقلالی به زیر دستش بگه هوا پرسپولیس و داشته باشه؟؟؟امسالم که یادمه از وقتی سجادی وزیر شد استقلالی ها ذوق مرگ بودن تا الانم که براتون کم نزاشته ببینیم امسال نزدیک جام ولایت میشید ؟خخخ ۳۰ سال پیش دو تا چهارجانبه بردید ده سال تز یگ هشتم تو آسیا بالاتر نیامدید خخخ اصلا برفرض ما بابا مسعود داشتیم چطوری با ۱۳ بازیکن رسیدیم فینال واقعی آسیا کسی می دونه آدام همتی که تو فینال فیکس بود الان کجاست؟؟؟
  • حمید IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    تو زمین نشونت میدیم
  • حامد IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    پنالتی با نساجی و کی تاڛید کرد جز فرناز و دارو دستع؟؟ یه پنالتی با نفت آبادان بوده با گل مطهری درست ولی به پرسپولیسی ها چی مربوط آخه خود پرسپولیسی ها یه گل سالم با نفت آبادان و یه پنالتی یه پنالتی با نفت مسچد سلیمان ولی تیم ما با داورم می جنگه ولی شما اگه یه پنالتی براتون نگیره کل زمین و زمان و بهم میدوزید بعدشم به لایکا تو کامنتا آجورلوتون ننازید و ثروت ثروت نکنید کل ثروت شما جایی بود که سع بار مزایده گذاشتن یک مشتری پیدا نشد خضوصی و سازیو کنسل کردن به خاطر ثروت باشکاه تون خخخ
  • محسن IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    واقعا این نفر ک ب اسم لنگ مافیای فوتبال ایران، فازت چیه فکر کردی مردم بیکارن شعرورا تورو بخونن، خوبه حداقل آجولو با این حرفای مفتی ک زد باعث دلخوشی شما شد، خوب بلدید گول خودتون بزنید، ولی فایده نداره واقعیت مشخصه پنج قهرمانیه پاک پرسپولیس بزرگ،
  • ناشناس IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اسم صدری که میاد یاد برنج میوفتم
  • سرباز CA ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    سردار اشکالی نداره بخای شیشتقلالو از این ورطه بدبختی و فلاکتی که توش دست و پا میزنه بیرون بیاری ما هم خوشحال میشیم که یه رقیب هم سطح خودمون تو ایران پیدا کنیم ولی تو اگه واقعاً میخای به استقلال کمک کنی قدم اول شنبه غروب فرهاد مجیدی رو اخراج کن وگرنه شرمنده کاری از دستتون جلوی این پرسپولیس و یحیی برنمیاد.
  • محمد استقلالی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    واقعا متاسفم برای خودم که استقلالی هستم با این مدیر عامل، آخه برادر توی این وضعیت قبل از دربی که باید آرامش را به تیم هدیه بدی و جلو تشنج را بگیری ، این حرفها چیه میزنی؟؟ شما اگه توی نیروی انتظامی می ماندی که توی کوچکترین اعتراض هزاران نفر را میکشتی ، آخه کمی متانت، کمی عقل ، والله با این که من استقلالی ام اما عقل من و همه کارشناسان منصف داخلی و خارجی می گن پرسپولیس توی این سالها بهترین بازی ها رو انجام داده، دو تا فینال آسیا هم با کمک دولت بود؟؟ آقای آجورلو تیم ما آرامش میخواد لطفا بس کن
  • امیر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    آقای آجرلو میگم هنوز نیومده خیلی دو آتیشه شدی ، فقط زمانی که بیرونت کردن حرفای امروزت رو فراموش نکن .
  • ع IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اقای‌سردار‌اول‌بگو‌چند‌کلاس سواد‌داری دوما‌مگر‌تیمها‌نظامی هستند‌که‌اینجور‌صحبت‌میکنی‌‌سوما‌چرا‌وزیر‌وزرش‌اجازه‌نداد‌بازنشسته‌در‌پرسپولیس‌و‌دیگر‌تیمها بکارگیری‌شوود‌ولی‌استقلال‌استثناء‌کم‌گزاف‌بگویید‌باز‌برد‌و‌باخت‌داره‌چند‌سال ما‌بردیم‌حال‌که‌شما مشکلات کدارید‌قهرمان بشوید اینقدر‌به‌پرسپولیس‌گیر‌ندید‌
  • مهسا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    کسی که زدی لنگیا مافیای فوتبال ایران واقعا فکر می‌کنی ما اینهمه وقت میزاریم نوشته های تورو بخونیم که معلوم نیس از کجا سرچشون می‌کنی؟؟؟؟الکی خودتو خسته نکن دوست من
  • 3641614988 IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    درسته اون تاج مال شخص بزرگی بود که الان فهمیدید ای کاش زودتر میفهمی اون حرف را دیگه تکرار نکن خودت گفتی مرگ بر شاه پس چرا حالا دلتون با اون خوش میکنیم.اون ا فراموش کن اون زمان شاه بود دیگه تو خواب هم نمی‌بینم
  • ... IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    فریبرز باغ‌بیشه: کجای کاری، ایشون میخواد کاندیدای ریاست جمهوری بشه و هشت سال پشت سر هم شیشتقلالو قهرمان لیگ، حذفی و سوپرجام کنه.
  • تاج کبیر IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    حاجی همیشه پشتشون باش
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    به نظم توهم داره یه شب اس دق لالی شد این آقا از روی احساسات داره صحبت و توهین میکنه
  • کیسه سوز IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    کیسه کشا چند ساله جام ندیدن؟
  • ساکت GB ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    آنچه کوتاه و مستند برای دوستان کپی نمودم گوشه ای از هنرهای تیمسار خسروانی به روایت "مرکز بررسی اسناد تاریخی ساواک"تاریخ انتشار هفدهم مرداد ماه 1400 است که قابل مراجعه و در دسترس است.دوست عزیزی که فرمودید ساکت ساکت لطفاً بفرمایید در کجای روایت مرا دعوت به سکوت کردید؟ باید گفت آنچه کپی نمودم در قبال حقیقت فساد سازمان یافته پرویز خسروانی وزنی نداشت لطفاً به دلیل هواداری از استقلال اعمال کثیف این غاصب اموال این و آن را تطهیر نکنید.آیا از زمینهای غصب شده سهمی برده ای که خود را جوابگگوی حق الناس در فردای قیامت میکنی؟
  • 6 IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    كيسه ها اين بار چند وقتي رو هم پشت افراد لمپن پوپوليست قايم ميشند تا بجايي برسند ولي دريغ!! جام بي جام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی