هتل لیونل مسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی برنده ۷ توپ‌طلا به دستور شهردار «سیتجس» که در آن یکی از هتل‌های زنجیره‌ای‌اش را ساخته مجبور خواهد شد هتل خودش را خراب کند.

به لیونل مسی دستور داده شده که هتل ۷۷ اتاقه‌ی ۲۶ میلیون پوندی خود در بارسلونا را تخریب کند زیرا مطابق با استانداردهای شهری نیست.

اسطوره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن روز دوشنبه برای هفتمین مرتبه برنده توپ طلا شد، و حالا ممکن است هتل گران‌قیمتش قبل از بهره‌برداری تخریب شود. مسی که هفته‌ای ۶۵۰ هزار پوند درآمد دارد، ممکن است از این خبر که هتل تازه ساختش با استانداردهای شهر جور درنمی‌آید ضربه هولناکی بخورد. هتل چهار ستاره «میم سیتجس» در نزدیکی ملک خصوصی لیونل مسی در روزهای اقامتش در بارسلونا قرار دارد و یکی از مکان‌های مورد علاقه او بوده است.

به گزارش روزنامه «ال‌کانفیدنسال» حکم دادگاه برای تخریب این ملک در دست بررسی است. و آنها برای اظهار نظر به محل اقامت مسی مراجعه کردند اما نه او و نه تیمش تصمیمی برای صحبت در این مورد نداشتند. مسی که با گروه «مجستیک هتل» مالک هتل‌هایی در ایبیزا و مایورکا است، در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۲۶ میلیون پوند برای هتل «میم سیتجس» که در فاصله ۱۰۰ فوتی از دریا قرار دارد هزینه کرد.

هشدار نگران‌کننده به لیونل مسی/ هتلت را خراب کن!/ تصاویر هتل جذاب لئو که استاندارد نیست را ببینید

گزارش‌ها حاکی از آن است که او این کار را بدون اطلاع از دستور تخریب شهرداری شهر سیتجس انجام داد. به گفته شهرداری در ساخت این هتل قوانین ساختمانی شهر سیتجس رعایت نشده است. یکی از مشکلات در ساخت این هتل این است که بالکن‌ها زیادی بزرگ هستند، و کل ساخت و ساز به این بالکن‌ها وابسته است به این معنی که کوچک کردن یا تخریب بالکن‌ها میتواند به فروپاشی کل ساختمان منجر شود. و بر طبق آخرین گزارش‌ها، طرح اضطراری آتش‌سوزی هم مطابق با استانداردها ساخته نشده است. نکته عجیب این که مسی موقعی از دستور تخریب باخبر شد که از طرف روزنامه برای دانستن نظراتش به او مراجعه کرده بودند.

این هتل ۷۷ اتاق دارد که شامل ۵ سوئیت کوچک و یک سوئیت بزرگ است و در طول تابستان هزینه هر اتاقش ۱۰۵ پوند است. اما اسکای‌بار روی پشت بام این هتل باعث متمایز شدنش می‌شود، به همراه استخری بزرگ و چشم‌اندازی پانورامایی باورنکردنی از شهر و دریای مدیترانه، و همچنین انواع و اقسام کوکتل‌ها. این هتل همچنین دارای اسپای درجه یک است و در کنار درمان‌ها و ماساژها یک مجموعه آب‌درمانی (با مبلغ فقط ۲۵ پوند برای هر نفر) در آن وجود دارد که شامل سونا، حمام ترکی، دوش‌های حسی، استخر تفریحی، وان شیرجه در آب سرد و استخر آب‌شور است.

هتل لیونل مسی

هتل لیونل مسی

همانطور که از انتخاب ماشین‌های مسی پیداست، او خیلی به محیط زیست اهمیت می‌دهد. هتل «میم سیتجس» به طور پایدار و سازگار با محیط زیست ساخته شده و ۸۰ درصد از مصالح به کار رفته در ساخت و ساز این هتل قابل بازیافت است. این هتل دارای مخازنی است که فاضلاب حمام‌ها را جمع‌آوری می‌کند و پس از فیلتر، تصویه و تمیز کردن، در توالت‌ها و آبیاری گیاهان از این آب استفاده می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور RO ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    گویا لابی های این فوتبالیست تو همه زمینه ها بر مبنای تخلف و پا روی حقوق دیگران گذاشتن هستش ! اون از توپ طلای اهدایی که حقش نبود و اینم از سرمایه گذاری که ، قانون رو زیر پا گذاشته !
    • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      تو اصلا می دونی چه جوری بازی میکنه که داری این حرف ها را می زنی
  • رهگذر DE ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    مردم در ایران نان ندارن بخورن اینا هتل شخصی درست میکنن
    • تینا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ببخشید مسی باید تمام در آمد شخصیش رو در اختیار مردم ایران قرار بده؟چه حرفای عجیبی میزنید !!!انگار طرف وظیفه ش هست که هر چی در میاره بده به اونایی که نون شب ندارن شما خودت چقدر به مردمی که نون ندارن بخورن کمک میکنی؟قطعا خودت از اونا نیستی وگرنه اونایی که نون برای خوردن ندارن توی اینترنت ول نمیچرخن و اراجیف نمیبافن وضع رو مسئولین باید درست کنن نه مسی!!! لطفا به عنوان کسی که آلمان زندگی میکنه از مردم ایران دفاع نکن خودمون میدونیم چیکار کنیم اجنبی!!!
  • Amir IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    این اگر تو ایران بود هفت ستاره بهش میدادن اونجا میگن غیر استاندارد هست و هر دوره شهرداری یک طبقه بهش اضافه میشد
  • م IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    شهرداری چی ها و شوراشهری های ما اونجا نیستند کارچاق کنند گند بزنند به شهر
  • مونا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    میومدی‌تو‌ایران‌هتل‌رو‌میزدی‌مسی‌جان‌یکم‌پول‌به‌بچهای‌بالا می‌دادی‌اوکی‌بود‌مجوز‌هتل‌‌وسط‌پارک‌ملی‌رو‌هم‌واسط‌می‌گرفتن‌اخر‌نکن‌برادر‌پولتو‌الکی‌تو‌کشور‌های‌اروپایی‌خرج‌نکن‌‌بیا‌ایرا‌ن‌شام‌مجانی‌می‌دیم‌،تو‌سالم‌چند‌بار‌نظری‌می‌دن‌‌،دیگه‌خرجتم‌کم‌میشه!!
  • حامی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    جالبه ساخت وسازش رو به توپ طلاش ربط میدن یا نون نداشتن ایرانیارو به یه فد خارجی اونم فوتبالیست دوست عزیز قرار نیست مسی و امثالهم به ما نون بدن ما خیر سرمون رئیس جمهور داریم خوب. بنازم به این قوانین سفت و سختشون که باکسی مماشات ندارن و قانون حرف اول رو میزنه حتی به قیمت تخریب ساختمون تموم شده یه سوپر استار
  • تیم IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    پس چرا اجازه ساخت دادن مگه نقشه ندیدن اونها هم اول اجازه ساخت میدن بعدش تخریب میکنن؟؟
  • ARMAN IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    من متوجه نشدم هر اتاق ۲۶میلیون پوند هست یا کلا؟
    • ممد IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      نه داداش هزینه کل ساختمون با بند و بساطش شده 26 میل پوند به پول ایران هم میشه 1 تریلیون و خورده ای هر اتاق هم 105 پوند باز به پول ایران میشه 4 میل
  • سعید IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    واقعا که به طبیعت احترام میزاره دس خوش لیاقتت بیشتر از ایناس کینگ
  • حسن IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    اخه نباید مسی این کارو کنه
  • مهدی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    اگه ایران بود چندتا عکس سلفی با شهردار و اعضای شورای شهر و اینا مشکل برا همیشه فراموش میشد، زنده باد مسی
  • محمد عباسی راکی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    توپ طلا ها ششم و هفتم با مافیا بازی هتل هم غیر استاندار
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    مگه اونا کمیسیون ماده ۱۰۰ ندارن...چقدر عقب افتاده هستند
  • کیرس رونالدو از مسی بهتر است بررو IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    مسی ور رونالدو دارن از زندگی لذت می برند ما سر آن ها دعوا می کنیم و با عرض پوزش همدیگر را می کشیم پس آنقدر سر دو انسان دعوا نکنیم هرکی هدفی داره برای مثال عشقم نیمار دوست دارد در آینده یک فوتبالیست شود و من دوست دارم تا دانشمند شوم تاآمیرکا را نابود سازم آنها هم هدف دارن اگر ما سر این دو نفر دعوا کنیم از هدف اصلی خود عقب می فتیم دوستان دارم رونالدویی ها ومسی ها و در ضمن طرفدار های رونالدو ومسی همدیگر را و مسی و رونالدو را آن قدر مسی فن و رونالدو فن و پانلدو و پسی خطاب نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی