جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
۱ |
۵
چرا مجیدی بیشتر از گل محمدی به برد نیاز دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این درست که فرهاد مجیدی آخرین دربی تهران را در ضربات پنالتی برده اما بنا به دلایلی بیشتر از یحیی به پیروزی در دربی نیاز دارد.

فرهاد مجیدی تاحالا در وقت‌های قانونی نتوانسته از سد گل‌محمدی عبور کند از طرفی استقلال چهار هفته است که فقط مساوی می کند و صدر جدول را به خاطر همین مساوی ها با پله پنجم عوض کرده است. مجیدی خوب می‌داند که اگر مقابل پرسپولیس هم امتیاز بدهد باز هم فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر می‌شود و این درحالی است که هواداران استقلال امسال فقط انتظار قهرمانی دارند و به کمتر از آن راضی نمی‌شوند.

پرسپولیس ۵ سال است که قهرمان ایران می‌شود و هواداران استقلال امسال تشنه تر از سالهای گذشته به دنبال جام هستند از طرفی فرهاد می‌خواهد ثابت کند که توان بردن پرسپولیس در وقت‌های قانونی را هم دارد هرچند که او دوبار رقیب دیرینه را از دور رقابت‌های جام حذفی کنار زده است.

نکته دیگر این که در حال حاضر پرسپولیس در جدول بالاتر از استقلال است و یک امتیاز بیشتر دارد و اگر دربی تهران مساوی شود باز هم برتری پرسپولیس در جدول حفظ خواهد شد و به همین دلیل شاید یحیی گل‌محمدی خیلی از مساوی بدش نیاید هر چند که باید پذیرفت نتیجه مساوی هیچ کدام از هواداران دو تیم را راضی نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    اولا که هفت هفته س که از بازیها میگذره حالا شما هی بگین چهار هفته س که فلان خخخخخخخخخخخخخ از چهار پرویز سوبله چوبله مثل اینکه خوشتون اومد ضمنا یه باخت هم دادین خخخخخخخخخخخخخ بعدش هم اون ۵ قهرمانی به حساب پرسپولیس که نه به حساب دولت تبخیر امید و بابا مسعود نوشته شد و رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی