نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادامه تقابل باشگاه استقلال با سازمان لیگ/ فردا تبلیغات محیطی را خودمان اجرا می کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده باشگاه استقلال گفت:فردا تبلیغات محیطی را خودمان اجرا می کنیم.

در حالی که مسئولان سازمان لیگ در جلسه هماهنگی قبل از دربی مدعی شدند این سازمان مسئولیت اجرای تبلیغات محیطی این بازی هستند، اما شرکت توسعه و تجهیز برابر قرارداد منعقد شده، این امتیاز را در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد داد.

سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال در حاشیه برگزاری نشست خبری سرمربی این تیم در هتل اسپیناس گفت: تمام اقدامات برای تبلیغات محیطی را انجام داده ایم و فردا خودمان تبلیغات محیطی را بر عهده داریم.

وی افزود: الان نمایندگان ما در ورزشگاه حضور دارند ضمن آنکه صبح فردا قرارداد تبلیغات را امضا می کنیم و مشکلی برای اجرای تبلیغات محیطی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    بسیار عااالی..تبلیغات_محیطی_حق_طبیعی_ماست..باشگاه نباید از حق خودش عقب نشینی کند نباید کوتاه بیاد، نهایت دربی رو لغو میکنند..فقط ببینید تا الان چقدر از تبلیغات خوردن که اینقدر مقاومت می‌کنندلامصباااا..
    • - IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      ۱۵ تیم از قانون تمکین می کنند یه تیم با فراقانونی کل فوتبال بهم ریخته
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    چندین ساله که آقایون حرفهای دهان پرکن حرفه ای گری سرمیدهند از حق پخش تلویزیونی و درآمدهای محیطی و درآمد از پیراهن و...... میگن اما تا یه تیمی بنام استقلال سر بزنگاه با مدیریت منطقی و قاطع پاپیش گذاشت همه شون میدون رو خالی کردن علی الخصوص پرسپولیس میدونین چرا ؟ چون همه شون دروغگو دغلکار عوامفریب مردم فریب و................. بودن اما استقلال به لطف خدا با دعای خیر میلیونها هواداری که مثل کوه پشت تیم و مدیریتش هستن تا پاکسازی کامل ورزش و فوتبال همراه با تمامی مسئولین و خادمین به ورزش و فوتبال همراه با تمامی انسانهای پاک دست و کشوردوست همراه با کسانی که از ارزشهای واقعی نظام رو میشناسن و به منافع کشور بیش از منافع شخصی و باندی خودشون اهمیت میدن قطار فوتبال را به ریل اصلی خود باز میگرداند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی