سجادی: درحال بررسی حضور بانوان در استادیوم هستیم/ تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: تبلیغات محیطی فواید ارزشمندی دارد و این اتفاق مبارک هواداران باشد.

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی در مورد تبلیغات محیطی اظهار داشت: هماهنگی خوبی به عمل آمد و مجوز صادر شد. اتفاقی که برای اولین بار بعد از سال‌ها در فوتبال ما افتاد، مبارک باشگاه‌ها باشد. این کار فواید بسیار ارزشمندی دارد و من از فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم که واقعا این تصمیم در برنامه های او هم بود، تشکر می‌کنم. هماهنگی خیلی خوبی هم بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برقرار شد.

وی در مورد بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه این موضوع نگران کننده است، گفت: نگران کننده که نیست. فدراسیون های ورزشی ما جزو نهادی عمومی غیر دولتی هستند و پیشنهاد فیفا این بود که کلمه عمومی حذف شود و به صورت غیر دولتی باشد. قول و قرارهایی از قبل از دولت جدید گذاشته شده و ما هم به آنها پایبند هستیم. این قول و قرارها به شکلی بوده که دولت موافقت کند و دولت هم این کار را انجام داده و اساسنامه را قبول کرده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم مجلس هم در این کار ما راه همانند گذشته همراهی کند و فوتبال یکی از فدراسیون های موفق ما بوده و تیم ملی هم در انتخابی جام جهانی با اقتدار و بدون باخت صدرنشین است و یکی از سریع ترین صعود ها را به جام جهانی داشتیم. امیدوارم با این صحبت‌ها این تیم را چشم نزنیم. از عزیزی خادم و سرمربی تیم ملی و همه بازیکنان تشکر می‌کنیم.

سجادی در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: اجازه بدهید این دربی را ببینیم و بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

وی در  مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: با نظر مساعد در حال بررسی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی