نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
۳ |
۵
ثابت شد دربی داور خارجی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصمیم بنیادی‌فر باعث شد تا بار دیگر صدای اعتراض استقلالی‌ها به هوا بلند شود.

اگر همان صحنه مشکوک به پنالتی روی ژستد را داور خارجی پنالتی نمی‌گرفت، فرهاد مجیدی و هواداران استقلال خیلی راحت تر با آن کنار می‌آمدند.

آن هم در حالی که فرهاد مجیدی قبل از دربی گفته بود انتخاب موعود بنیادی فر برای این بازی انتخاب درستی بود! بارها و بارها تاکید کردیم که دربی بنا به دلایل زیادی که شرح آن در حوصله این مطلب نمی‌گنجد، نیاز به داور خارجی دارد. داوری که از خارج می‌آید، حتی اگر اشتباهات بزرگتری هم انجام بدهد متهم به رنگی بودن نمی‌شود.

از نظر روحی روانی هم هواداران فوتبال در ایران و حتی بازیکنان و مربیان دو تیم با اشتباه داور خارجی به خصوص اگر سرشناس و درجه یک باشد، راحت‌تر کنار می‌آیند اما در دربی تهران استقلالی‌ها یک پنالتی  طلبکار شدند و صحبت‌های سعید مظفری‌زاده در تلویزیون هم داغ آنها را بیشتر تازه کرد.

نکته دیگر اینکه از نظر فنی بازی هیچ چیزی برای گفتن و نوشتن نداشت و بار دیگر ثابت شد که سطح فنی مربیان ایرانی فرسنگها با امثال کی روش. برانکو و استراماچونی فاصله دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    دقیقا.دربی داورخارجی میخواهدتاصدای این فرهادجنجالی راخاموش کنه
  • SINA_RED IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    دربی که 100% داور خارجی میخاد. کاری هم ندارم اون صحنه پنالتی بود یا نه...ولی کلا داور تو یه فاز دیگه بود شایدم جو گیر شده بود به هر حال داوری که تو یه استادیوم خالی اینجوری تحت تاثیر قرار بگیره وای به روزی که دربی تماشاگر داشته باشه. ولی کلا حیف این پولای مفتی که بازیکنای ایرانی میگیرن کل بازیکنای تو زمین چه استقلالی چه پرسپولیسی روی هم رفته... رک بگم ...خدا شاهده 100 میلیون نمی ارزن. ینی ارزش جمعی این 22بازیکن 100 میلیونم نیست. این پول های بی حساب و کتاب چرا اینجوری داره خرج میشه خدا میدونه/ خبر ورزشی عزیز همه چی هم انصاف نیست بندازیم گردن مربی 100 البته که درست گفتی نه یحیی نه فرهاد اصن در حد لیگ محلاتم نیستن چه برسه این جوری با این ادعاهای زشت و چندش آورشون بشینن رو نیمکت این دوتا تیم. حالا حالاها هم قید قهرمانی تو آسیارو بزنیم ک هیچ کدوم ازین بازیکنا مال این حرفا نیستن.
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    ضمن احترام به آقای بنیادی فر که به نظرم از بهترین و عادل ترین داوران فوتبالمون هست به نظرم داوران میترسن و اون شجاعتی که واقعا داور باید داشته باشه رو ازشون گرفتن نحوه بازی استقلال طوری هست که در مقابل هر حریفی و با هر نتیجه ای در طول بازی در هر لحظه ای از بازی میتونه خلق موقعیت گل کنه و این مدافعان حریف رو حتما به خطا و اشباهات وادار میکنه اما متاسفانه مصلحت اندیشی و فشار رسانه ای در فوتبال ما رسوخ کرده البته به نظرم این اشتباه بنیادی فر رو باید سهوی بدانیم چون واقعا در طول بازی خوب بود و واقعا داور شریفیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی