حسینی: داوری‌ها علیه تیم ما شده/ داور از دو قدمی نتوانست پنالتی را تشخیص دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: من از آن طرف زمین دیدم که روی بازیکن مان خطا شد، اما داور ندید.

حسین حسینی پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درمورد این بازی اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همین موضوع موجب می‌شود تا هر دو تیم محتاط باشند و حمله‌های خطرناکی نداشته باشند.

وی ادامه داد: امروز بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما گرفته نشد. من از آن طرف زمین متوجه شدم که خطا رخ داده و پنالتی شده است، اما داور از دو قدمی نتوانست تشخیص دهند که خطا شده است. در بازی با فجرسپاسی گل سالم ارسلان گرفته نشد، در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و همین امتیازها آخر کار جایگاه‌ها را تعیین می‌کند. الان ما باید با ۲۰ امتیاز در صدرجدول قرار داشته باشیم. همین تک امتیازها آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند.  متاسفانه تا ما ۳ هفته نتیجه گرفتیم این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال تساوی امروز را مدیون عملکرد خوب او بوده است، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که کمک کردند. مهمتر از کلین‌شیت این بود که بتوانیم برنده باشیم که اینگونه نشد. 

حسینی درمورد حضور علیرضا رضایی در ترکیب استقلال در بازی‌های گذشته، گفت: من نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی خوبی داشتم، اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت که من بیرون باشم. در این مدت تمرین کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هرجا که باشم بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی ادامه داد: سه هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه تیم ما شده است. همه متوجه شدند که روی بازیکن ما خطا شده، اما نمی‌دانم چرا داوران تصمیم گرفتند که پنالتی نگیرند. صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    پس بیا کمک داور شو با اون چشمای عقابیت خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی