نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سود چند میلیاردی استقلال از دربی/ سه میلیارد تومان حق سازمان لیگ بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به واسطه اجرای تبلیغات محیطی دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر چند میلیارد تومان سود کرده است.

بالاخره روز گذشته و پس از کش و قوس‌های فراوان باشگاه استقلال با سازمان لیگ به توافق رسید تا تبلیغات محیطی دیدارهایی را که در این فصل میزبان‌شان خواهد بود، اجرا کند. به دنبال همین توافق روز گذشته باشگاه استقلال توانست با همراهی کارگزار خود، فضای تبلیغاتی ورزشگاه آزادی را مهیای دربی ۹۷ کند.

طبق توافقی که استقلال با کارگزار خود برای گرفتن تبلیغات محیطی داشته است، برای این دیدار چیزی در حدود ۱۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. از این مبلغ سه میلیارد تومان حق سازمان لیگ بود که به حساب این سازمان واریز شد. مبلغ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان نیز باید به شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی پرداخت شود. باشگاه استقلال هزینه‌های دیگری نیز انجام داد، ولی به طور کلی چند میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در دربی سود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین 021 IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    تو دهنی بزرگدیگری به ستزمان لیگ و صدری و...، از همه. مهمتر به احمدی و صدا و سیما که به وضوح تبلیغات محیطی رو میکوبیدن، اقایون پارسال که سازمان لیگ علاوه بر چند ردیف بیشتر نسبت به بازی دیروز تبلیغات میحیطی داشت و حتی بنرهای کانون هوادارن و جمع میکرد تا بنر تبلیغاتی بذاره هیچی نمیگفتن، دقیقا یادمه که بعد نیم فصل پارسال بیشتر بازیهای سرخابی در حالی برگزار میشد که بنرهای تبلیغاتی جای بنرهای هواداری رو کاملا گرفته بود و فضای روبرگی جایگاه که شامل 4 تا 6 جایگاه بود و چون دقیقا روبروی دوربین اصلی و واید بازی بود دو تا تبلیغ اصلی بزرگ تو چشم میزد، و توی تمامی بازیهای بعد نیم فصل بود، اونموقع تو چشم نبود و توی ذوق نمیزد ولی دیروز...، خب حکایت سر این بود که قبل بازی بین دوربیم های باشگاه و صدا و سیما اختلتف بود،بعنوان یک هوادار بنده کخ بازی رو از پیج رسمی باشگاه دیدم بجای صدا و سیما و اوانو... از طرفداران رقیب هم میخوام بجای صدا و سیما و در راستای کمک به باشگاهتون از صفحه هواداری تون تماشت کتید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی