علی خسروی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری گفت: برای نمره دادن به داور دربی باید در ورزشگاه بود تا تمام حرکات را زیر نظر گرفت اما از تلویزیون قضاوتش را متوسط دیدم.

علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال ایران، نحوه قضاوت بنیادی فر را زیر ذره بین برده است. بخش هایی از مصاحبه خسروی با رادیو تهران را بخوانید:

*در این بازی من دیدم که بنیادی فر از زمان شروع بازی در حال توضیح دادن به بازیکنان است در حالی که اعتقاد دارم قضاوت ها درست بود، غیر از یک یا دو صحنه که به نظر من داور آن ها را ندید. مربیان یاد گرفتند که تا لب خط بیایند و اعتراض کنند. نیمکت ها شلوغ شده است و این اعتراض ها تاثیرگذار است.

*در یک صحنه با توجه به این که دوربین ها هنوز نتوانستند آن را شکار کنند، سرمربی فریاد می زند که آفساید اتفاق افتاده. در یک صحنه بنیادی فر بدشانسی آورد.

*بازی ها محل برو و بیا شده است و پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود. چگونه می خواهند جلو این اعتراضات را بگیرند؟ به نظر من باید جلسه برای داوران برگزار شود و آن ها را توجیه کنند و نباید به فکر این باشند که اگر بازیکنی را از بازی اخراج کنم، ممکن است محروم شوم.

چرا بنیادی فر اینقدر به بازیکنان توضیح می داد؟/ نمره اش از تلویزیون متوسط بود/ مربیان به هیچ وجه حق اعتراض ندارند

*کادر فنی به هیچ عنوان حق اعتراض ندارند، حتی اگر تحت فشار باشند هم نباید کنار خط داد بزنند. این اعتراضات باعث می شود در قضاوت مشکل پیش بیاید.

*برای نمره دادن به داور دادن باید در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم تمام حرکاتش را زیر نظر بگیریم. در تلویزیون قضاوت بنیادی فر متوسط بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    آقا به پیر به پیغمبر به هر کی که دوست دارین درسته که بنیادی فر یه پنالتی برای ما استقلالیا نگرفت اما وجدانا از خیلی داورها سرتره از فغانی و امثال او سرتره اینقدر بهش اعتراض نکنین تنها داوری بود که من دیدم جلوی هوچی گریها و جارو جنجال و جوسازی لنگیا بخوبی ایستاد و قاطع بود تنها نقطه تاریک داوریش که البته بزرگ هم بود همون نگرفتن پنالتی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی