نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مرتضی فنونی‌زاده
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دربی پرسپولیس و استقلال به حدی کسل کننده بود که اگر دروازه‌بان هم داخل زمین نبود، باز هم نتیجه صفر - صفر می‌شد.

مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۷ و کیفیت این مسابقه مثل بسیاری از چهره های فوتبالی، دیدگاه انتقادی دارد. گزیده ای از مصاحبه این فونی زاده را در زیر می خوانید:

*دو تیم برای نباختن و مساوی آمده بودند که فقط به ضرر هواداران تمام شد. بازی کسل کننده‌ای بود؛ اگر دروازه‌بانان هم درون دروازه قرار نداشتند، باز هم نتیجه این بازی بدون گل می‌شد. هر دو تیم محتاط بودند.

*سرمربی‌ها به خاطر موقعیت شغلی خود سیستم را ۴-۲-۳-۱ بسته بودند. ۲ دقیقه آن‌ها توپ داشتند، ۲ دقیقه هم ما توپ داشتیم، هیچ کدام از تیم‌ها موقعیتی نداشتند. مهاجمان بسیار بد عمل کردند و راه موفقیتی نداشتند. از همان دقیقه اول مسابقه مشخص بود که دو تیم برای مساوی به زمین آمده‌اند. اگر می‌خواستند مساوی کنند، چه بهتر که حداقل می‌زدند تا بازی پرگل شود و مثلاً ۴ بر ۴ مساوی می‌کردند. آن‌ها که می‌خواستند امتیاز از دست بدهند، حداقل طوری بازی می‌کردند که هوادار لذت ببرد.

*چند روز وقت رسانه‌ها را می‌گیرند، در فضای مجازی جنجال می‌شود، آخر هم شاهد مسابقه‌ای بی‌ثمر از آن‌ها هستیم که اصلاً بار فنی نداشت. نیمه اول مالکیت توپ ۵۰ - ۵۰ بین استقلال و پرسپولیس بود و نیمه دوم پرسپولیس ۱۰ درصد بهتر بازی کرد که آن هم به خاطر نداشتن موقعیت تأثیر آنچنانی نداشت. دو سرمربی برای موقعیت شغلی خود تیم‌هایشان را طوری چیده بودند که ضرر نکنند و برای مساوی به زمین آمده بودند. شاید اگر هواداران بودند بازی جذاب‌تر می‌شد. افسوس می‌خورم که مسابقه سپاهان - گل‌گهر را ندیدم در آن ۶ گل رد و بدل شد، نه بازی دربی که موقعیتی نداشت به آن ال‌کلاسیکو داخلی هم می‌گویند.

*پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد، حتی مقابل تیم‌های ناشناخته! هواداران نارضایتی خود را اعلام می‌کنند. استقلال در ۵ هفته ۵ مساوی کرده و ۱۰ امتیاز از دست داده است که حدوداً برابر با ۳ باخت می‌شود. اگر استقلال بخواهد در صدر جدول قرار بگیرد، نتیجه خوبی نگرفته است. استقلال مقابل صنعت نفت خوب بازی کرد، اما در دیدار با پرسپولیس ۱۰ درصد بازی خودشان را هم بازی نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ebish IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    کاش بجای اظهار نظر دیروزِ برادرتون (مهدی) راجع به بازیِ دربی که حقیقتا دیدنش به دو ریال هم نمی ارزید، خودِ شما میومدی صحبت میکردی
  • Ebish IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    کاش بجای اظهار نظر دیروزِ برادرتون (مهدی) راجع به بازیِ دربی که حقیقتا دیدنش به دو ریال هم نمی ارزید، خودِ شما میومدی صحبت میکردی
  • Ali IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    اینا خودشونم باورشون نمیشه که میرن باهاشون مصاحبه میکنن الگوی نامناسب برای بچه ها
  • ابرام US ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    این بابا بیشتر از مساوی و بازی کسل کننده از یحیی گلمحمدی دق و دلی داشت و انتقاد از استقلال هم برای رد گم کنی بود . حالا شما فرض کنید یحیی این بازی را با خته بود ! و این مثلا پیشکسوت هم قرار بود اظهار نظر بکند شما حدس می زنید چه چیزهایی بار گلمحمدی میکرد ؟ راستی خبر ورزشی شما غیر از این اخوان بزرگوار فنونی زاده همه فن حریف و امیر حسین صادقی و جناب نوری علیهما و علیه کسانی دیگر از پیشکسوتان قابل احترام را سراغ ندارید ؟!!
  • لایتچسبک: IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    آقا ابرام کدوم دق دلی. کجای حرفاش اشتباه بود. این دربی دربی ترسوها بود. یحیی همیشه ترسو بازی بوده حالا این بازی کمتر. گفته گل‌محمدی و مجیدی فقط به خودشون فکر میکنن. البته شک دارم اینا به خودشون فکر کنن. چون اگه به خودشون فکر میکردن دنبال بازی قشنگ و بردن بودن. یحیی مدتهاست ترس رو تو خودش نهادینه کرده و اعصاب هوادار اصلا براش مهم نیست. شخصا پنج شیش دربیه که رو اعصاب همه‌اس. او یه مشت کوتوله رو گذاشته تو خط دفاع که یه سر نمیتونن رو سر مهاجما بزنن. دو تا بازیکن تاجیک یک و بیست هم گرفته که دیگه پازلشو تکمیل کنه. خط دفاع ما مقابل الهلال و همین استقلالو نگاه کن تا ببینی این آقا اصلا شایسته حمایت نیست. تعویضهاشو ببین تا بفهمی که قدرت بازیخونیش در حد صفره. ما فقط دنبال قهرمانی نیستیم . ما دنبال احیای آبروی از دست رفته‌مون هستیم. راحت میریم به آلومینیوم میبازیم، جلوی الهلال هیچ حرفی برای گفتن نداریم، جلوی استقلال (پارسال) یه کرنر و به شوت تو چارچوب نداریم. به قول معروف بز گر گله گر میکنه. مربی ترسو تیمو ترسو میکنه. به نظرت حالا حق با مرتضی فنونی‌زاده و حمید درخشان هست یا نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی