خشم هواداران پاری‌سن‌ژرمن/ پوچتینو را اخراج کنید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد اما عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر انتقادهای زیادی را برانگیخته است.

هواداران تیم پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیمشان راضی نیستند و بعد از تساوی ۱-۱ مقابل لانس انتقادهای زیادی از این مربی داشته اند.

پی.اس.جی با انتقادهای سنگین از سوی هواداران و کارشناسان مواجه شده است که دلیل آن به عملکرد ضعیف این تیم در بازیهای اخیر به ویژه در بازی مقابل لانس مربوط می‌شود. دیداری که تیم پارسی با خوش شانسی از شکست در آن فرار کرد.

لانس در نیمه دوم با گل سکو فوفانا از میهمان خود پیش افتاد. پاری‌سن‌ژرمن با اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما توانایی ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه لانس را نشان نیم داد. آنها خوش شانس بودند که در چند مورد، ضد حمله‌های خطرناک تیم لانس به گل تبدیل نشد تا دومین شکست پی.اس.جی در لیگ فرانسه در این فصل رقم بخورد. در نهایت جورجینیو واینالدوم در دومین دقیقه از وقتهای تلف شده بازی، گل تساوی را برای شاگردان پوچتینو زد تا آنها یک امتیاز را با خوش شانسی به دست بیاورند.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین لیگ یک فرانسه است. اما هواداران پاریسی از عملکرد تیم راضی نیستند و نتایج و نمایش این تیم در هفته‌های اخیر را ناامیدکننده می‌دانند.

تعدادی از هواداران در توئیتر متن مشترکی را منتشر کردند: «پوچتینو را بیرون کنید و پاپوس کامارا، مربی تیم زیر ۱۹ سال پی.اس.جی را به عنوان مربی موقت تا آخر این فصل بیاورید. بعد از آن در ژوئن به دنبال مربی جدید باشیمن. اوضاع نباید اینطور ادامه پیدا کند.»

تیم پوچتینو در لیگ قهرمانان اروپا در رتبه دوم در گروه خود بعد از منچسترسیتی قرار گرفت. این اتفاق یعنی آنها در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه ای بسیار سخت رو به رو خواهند شد و باید به مصاف یکی از تیمهای صدرنشین گروه‌های دیگر بروند.

بعد از جدایی اوله‌گنار سولشائر از منچستریونایتد، خبرهای زیادی در مورد انتخاب پوچتینو به عنوان جایگزین او در اولدترافورد مطرح شد. اما سرمربی آرژانتینی از تمایل خود به ماندن در پاریس و رساندن این باشگاه به جام‌های مختلف حرف زد.

این مربی ۴۹ ساله، اما به نظر می‌رسد که در پاری‌سن‌ژرمن مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند بهترین نمایش را از ستاره‌های پرتعداد تیم خود بگیرد. همین موضوع باعث شده که بسیاری از هواداران پی.اس.جی از باشگاه بخواهند که با این مربی قطع همکاری کند.

آنها به مصاحبه‌های بعد از مسابقه توسط پوچتینو اشاره کرده و به انتقاد از حرفهای او  که از نظر آنها شبیه توجیه است، پرداختند. یکی از کارشناسان در این مورد نوشته بود: «پوچتینو لانس را یک تیم قدرتی خطاب کرده در حالی که آنها خیلی راحت مقابل پی.اس.جی تاکتیهای خود را اجرا می‌کردند و حتی می‌توانستند بیش از یک بار به گل برسیند. حرفهای بی منطق و بی احترامی‌نسبت به تیمی‌که به غیر از عضله ، قابلیتهای فراوان دیگری هم دارد اما آقای پوچتینو آنها را نمی‌بیند. »

یکی از هواداران هم در توئیتر نوشته بود: «اینکه پاری‌سن‌ژرمن چجطور هنوز پوچتینو را به عنوان مربی خود حفظ کرده است، برایم باور نکردنی است. چطور چنین چیزی ممکن است؟!»

این انتقادها و عملکرد ضعیف پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌های اخیر باعث شده بار دیگر شایعه حضور زین الدین زیدان به عنوان مربی جدید این تیم و جایگزین پوچتینو مطرح شود. اتفاقی که هواداران پاریسی به شدت از آن استقبال می‌کنند و مدتی قبل هم در پی شایعه حضور پوچتینو در منچستریونایتد مطرح شده بود. لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه اما هرگونه تماس با زیدان را رد کرده است. روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی نوشته اگر در هفته‌های آینده، روند نتایج تیم بهتر نشود، مذاکرات مسئولان پاری‌سن‌ژرمن با زیدان شروع خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی