نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دست و دلبازی ۳۰۰ میلیونی الهامی/ سرمربی نساجی نشست خبری را به هم ریخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعلام کرد حاضر است ۳۰۰ میلیون از دستمزدش را برای تسریع در روند ساخت ورزشگاه وطنی ببخشد.

یکی از دیدارهای روز دوم هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ساری برگزار شد؛ جایی که دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در چمن بی کیفیت این شهر به میدان رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با پیروزی ۲ بر صفر از زمین مسابقه خارج شود.

پس از پایان این مسابقه بخش مهمی از صحبت‌های ساکت الهامی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه ساری بود و حتی پا را فراتر گذاشت و تاکید داشت که این ورزشگاه بدترین چمن ادوار ۲۱ ساله لیگ برتر را دارد.

البته این تمام حرف های الهامی نبود و سرمربی نساجی مازندران که تیم خوبی برای حضور در مسابقات لیگ جمع کرده ولی زمین مناسبی در بازی های خانگی ندارد، در ادامه گفت که حاضر از ۳۰۰ میلیون از طلبش را برای بهبود شرایط چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر ببخشد.

ین صحبت‌های سرمربی نساجی مازندران که حالا با نتایجی که کسب کرده به چهره محبوبی نیز نزد خبرنگاران و اهالی رسانه در  مازندران تبدیل شده، بلافاصله با تشویق حاضرین در نشست خبری همراه شد و آنها با دست زدن از این اقدام سرمربی نساجی تقدیر کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی