نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
در مورد تیمی که دیگر بزرگ نیست/ جنگ در میان معمولی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حالا بارسلونا با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در کنار تیم‌های معمولی برای کسب سهمیه تلاش می کند

بارسلونا با ژاوی هم شکست خورد تا حالا در هفته شانزدهم لالیگا نسبت به صدرنشین لیگ یعنی رئال مادرید، ۱۶ امتیاز اختلاف داشته باشد. البته بارسلونا یک بازی کمتر از رئال انجام داده است.

ژاوی حالا شرایط دشواری که در بارسلونا با آن رو به رو است را بهتر درک می‌کند، شرایطی که باعث شده حتی اختلاف ۱۶ امتیازی با رقیب مستقیم و صدرنشین لیگ هم جزو مشکلات بزرگ تیم در این مقطع به حساب نیاید.

جوردی آلبا مدافع باتجربه بارسا بعد از بازی از این گفت که تیم حریف بازی مستقیم انجام داده و بارسلونا در مقابله با آن ناکام مانده است. آنها مقابل بتیس با یک گل شکست خوردند تا اولین شکست دوران مربیگری ژاوی در این تیم رقم بخورد. 

حالا بارسا تیمی متعلق به میانه جدول است و این شاید سرنوشت این تیم تا پایان همین فصل باشد، جایی که آنها باید برای کسب سهمیه و پایین تر نرفتن در جدول لیگ تلاش کنند.

بارسا از ۱۵ بازی ۲۳ امتیاز دارد، امتیازی که هیچ وقت از اولین فصل دوره اول حضور لاپورتا در این تیم تا کنون، سابقه نداشته است. بارسا در آن فصل با حضور ریکارد روی نیمکت و حضور رونالدینیو درون زمین در نهایت توانست فصل را با رتبه دوم به پایان برساند. این بار اما آمار بارسلونا بدتر از آن دوره است. آنها تا همین جا چهار شکست را تجربه کرده اند. آمار ضعیفی که باعث شده نگرانی‌ها در مورد آینده این تیم بیشتر شود و مسئولان باشگاه را واداشته که تجدید نظری در اهداف تیم برای این فصل داشته باشند.

 قرار گرفتن در رتبه چهارم که زمانی برای بارسلونا یک کابوس بود، حالا اتفاق چندان بدی در ذهن هواداران این تیم نیست چون حالا رسیدن به همین رتبه هم از همیشه سخت تر به نظر می‌رسد.

سویا که تیم دوم جدول است فقط دو شکست را در این فصل تجربه کرده است. بتیس هم یک تیم قدرتمند و سرسخت است که در حال حاضر رتبه سوم را در اختیار خود دارد و بالاتر از اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفته است. رتبه ای که برای دیگو سیمئونه و شاگردانش اصلا راضی کننده نیست و آنها برای رسیدن به صدر جدول تمام تلاش خود را خواهند کرد.

علاوه بر اینها، حالا بارسلونا تیمهای سوسیداد و رایووایکانو را نیز بالای سر خود می‌بیند. رئال مادرید در صدر جدول قصد یکه تازی دارد و بعید است که به این زودی‌ها دچار تزلزل شود.

ژاوی امیدوار است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بتواند تیمش را تقویت کند. او به سابقه و اعتبار و تاریخ باشگاه اتکای زیادی دارد و بر این باور است که بارسلونا به روزهای خوب خود با اتکا کردن به فلسفه فوتبالی خود خواهد رسید. اما واقعیت این است که بارسلونا در حال حاضر تیمی میانه جدولی است که در یک لیگ جدید خود را می‌بیند، لیگی با تیمهای متوسط و برای کسب سهمیه. این وضعیت فعلی آبی‌اناری‌ها است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی