نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شجاعی پست کلیدی پرسپولیس را نپذیرفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را نپذیرفت.

این روزها صحبت‌های زیادی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود. در این مدت اسامی زیادی مطرح شده که مهم‌ترین آنها مربوط به محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی می‌شود که با وجود نظر دولت و تاکید وزارت کشور بر ادامه فعالیتش در استان، این مسئولیت را تحویل داد و راهی پایتخت شد.

اگر چه صحبت‌هایی با شجاعی از سوی وزارت ورزش انجام شده اما طبق پیگیری‌ها وی زیر بار این مسئولیت سنگین یعنی مدیرعاملی پرسپولیس نرفته و تمایلی به حضور در این پست ندارد.

وی که در کلاس مربیگری فوتبال آسیا در سال ۲۰۰۱ مدرک مربیگری خود را دریافت کرده، مدیریت مسعود بندرعباس در لیگ ۳ قدس در سال ۱۳۷۵ با سرمربیگری مرحوم سیروس قایقران، مدیریت تیم‌های منتخب فوتبال هرمزگان (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و مسعود بندرعباس) و نایب رئیسی هیئت فوتبال هرمزگان را نیز عهده‌دار بوده و در ۱۳۸۴ با خرید امتیاز کیش و تاسیس تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با سرمربیگری مجید نامجومطلق و سپس با مرحوم نادر دست نشان و کربکندی با بازیکنانی مانند رحیم یوسفی، محمدرضا مهدوی، ادموند بزیک، رضا عابدیان، اسماعیل هلالی، سعید تهرانی‌نژاد و ... فعالیت در این رشته را ادامه داده است. ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، عضو هیئت رئیسه کمیته ملی المپیک و خزانه‌دار این کمیته و حضور در مناصب مختلف فوتبال کشور جزو سوابق ورزشی شجاعی است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد با وجود اینکه شجاعی مدیرعاملی پرسپولیس را نپذیرفته اما گفته می‌شود وی برای یکی از پست‌های ورزشی مهم مدنظر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر حضور دوباره او در ورزش باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی از فلاح IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    اینو کی میخواد بیاره؟!!!!یا امام‌حسین یا خدا تورو به بزرگیت قسم مارو از سر وزیر ورزش و‌عمله های کیسه نجات بده.اینا کمر به نابودی عشقپولیس میخوان ببندن.هرچی امنیتی و بله قربان کو داخل پرسپولیس هر چی مدیر و تاجر هست داخل کیسه.لعنت به تمام ادمهایی ک اینو برای پرسپولیس میپسندن.ایشالا خیر از زندگی و جوونیشون نبینن
  • هوادارپرسپولیس ورئال مادرید IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    سلام.به نظرم بهترین‌گزینه‌طاهری‌هست‌وصدری‌رئیس‌هیئت‌مدیره‌بایدبمونه‌و سه‌عضودیگه معرّفی‌ شن.به امیدموفقیت تیم های محبوبم پرسپولیس ورئال مادریدودابل هتریک قهرمانی
  • ساوالان IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    واقعا به حال این ورزش باید گریست!!!!!!! ایشان بر مبنای چه اصولی مدیر عامل پرسپولیس باید باشد . یا استاندار خراسان..... اقای سجادی چرا دادکان نه!!!!!! چرا گرشاسبی نه!!!!!!! چرا عابدینی !!!!!!!!! چرا های دیگر . چرا اونی را می اورید که نمی داند فوتبال چی هست . هدف نابودی پرسپولیس هست . خوب کرکره اش را پایین بکشید والسلام.. چرا طرفدار را اذیت می کنید!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی