نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیکان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: می‌خواهیم با بردن استقلال با دیگر به جمع صدرجدولی‌ها و مدعیان کسب سهمیه آسیا بازگردیم.

سامان فلاح، درباره دیدار پیکان مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: هرچند در بازی‌های اخیر، نتایج مدنظرمان را کسب نکردیم اما این فصل را خیلی خوب شروع کردیم. بازیکنان پیکان برای هر مسابقه تمام توان خود را می‌گذارند و دیدار با استقلال هم سختی‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی بتوانیم رتبه‌ای بهتر از هفتمی جدول به دست بیاوریم.

وی در مورد فاصله چهار امتیازی پیکان با تیم‌های صدرجدولی، پاسخ داد: تیم ما در هفته‌های ابتدایی جزو سه تیم برتر جدول بود اما در چهار بازی اخیر برنده نشده‌ایم که این موضوع سبب تعجب‌مان شده است. ان‌شاءالله از این هفته با بهتر شدن وضعیت، می‌توانیم به همان جایگاه قبلی بازگردیم. بردن استقلال کار راحتی نیست اما پیکان بازیکنان خیلی خوب و جوانی دارد که با انگیزه زیاد برای اجرا کردن تمام تدابیر کادرفنی خوب‌مان تلاش خواهند کرد. امیدوارم با برتری در این بازی بار دیگر جزو مدعیان کسب سهمیه آسیا قرار بگیریم.

مدافع پیکان با اشاره حضور مجتبی حسینی در این تیم، توضیح داد: وی کار کردن با جوان‌ها را خیلی خوب بلد است و تاکنون هم زیرنظر این مربی نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدواریم از این هفته نتایج تیم بهتر شود تا در پایان فصل رتبه‌ خوبی که در شأن و شخصیت کادرفنی، بازیکنان و مجموعه پیکان باشد به دست آوریم.

فلاح درمورد اشتباهات داوری در چند هفته اخیر و نگرانی تیم پیکان از اعتراض‌های استقلال به داوری دربی در آستانه بازی دو تیم، گفت: تیم ما هم در بازی با نساجی و به ویژه مقابل گل‌گهر از داوری ضربه خورد اما استقلالی‌ها مانند پنج هفته اخیر پس از دربی اعتراضات زیادی به داوری داشته‌اند که امیدواریم این مسائل روی ذهن داوری بازی ما با این تیم تاثیر نگذارد و قضاوت خوبی داشته باشد. مانند بیژن حیدری که جزو داوران خوب و باتجربه کشورمان است و دیدار ما با نفت آبادان را خوب سوت زد.

وی درخصوص کار کردن زیرنظر مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی فوتبال امید، عنوان کرد: واقعا چیزهای زیادی از وی و دستیارانش یاد می‌گیریم. تیم ما فقط از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرده و در ادامه کار زیادی داریم. امیدوایم با هدایت مهدوی‌کیا طلسم چندین دهه‌ای ناکامی در صعود به المپیک را بشکنیم. با توجه به بازیکنان خوبی که تیم امید در اختیار دارد در صورت برگزاری اردوهای مناسب می‌توانیم این طلسم‌شکنی را انجام بدهیم.

مدافع تیم فوتبال امید کشورمان درخصوص حمایت‌های فدراسیون فوتبال از شاگردان مهدی‌ مهدوی‌کیا، اظهار داشت: فدراسیون برای دور قبلی مسابقات حمایت خوبی از تیم ما داشت و از این بابت تشکر می‌کنیم. امیدواریم این حمایت‌ها برای مراحل بعدی هم ادامه داشته باشد تا پس از کسب نتایج خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ادامه بتوانیم جواز حضور در المپیک را هم کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی