روبرت لواندوفسکی - لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن‌مونیخ می‌گوید اصلاً مشتاق گرفت توپ‌طلا برای سال ۲۰۲۰ نیست و اعتقاد دارد لیاقت کسب توپ‌طلای ۲۰۲۱ را داشته که به لیونل مسی داده‌اند.

روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی بایرن‌مونیخ به اعتقاد بسیاری و حتی خود نشریه «فرانس‌فوتبال» بهترین بازیکن سال بوده، اما در نهایت آراء به شکلی بود که لیونل مسی به هفتمین توپ‌طلای خودش رسید.

حالا پس از چند روز لواندوفسکی سکوتش را در این باره شکست و به نشریه «مارکا» گفت: «واضح است که ناراحت بودم و نمی‌توانم آن را پنهان کنم. با لیونل مسی رقابت خیلی نزدیکی در این دوره داشتم. البته من به سبک بازی مسی و دستاوردهای او احترام می‌گذارم، اما این که با او رقابت کردم نشان‌دهنده سطح فوتبالی من است. با این حال بدترین لحظه همان لحظه‌ای بود که نتایج را فهمیدم. اعتراف می‌کنم خیلی ناراحت بودم. حس نارضایتی هم داشتم، برای این که در آستانه کسب توپ‌طلا بودم.»

لوا در واکنش به حرف‌های مسی که گفته بود باید یک توپ‌طلا هم به او بدهند، گفت: «دوست دارم حرف‌های لیونل مسی صادقانه باشد، نه توخالی. صادقانه بگویم مشتاق دریافت توپ‌طلای ۲۰۲۰ نیستم.»

لیونل مسی پس از کسب توپ‌طلا در مراسم در حضور لواندوفسکی گفت: «برای من رقابت با لواندوفسکی برای کسب این جایزه یک افتخار است. لواندوفسکی! تو سال گذشته برنده توپ طلا بودی و فرانس فوتبال باید این جایزه را به تو بدهد. تو به معنای واقعی یک برنده بودی. تو هم باید یکی از این توپ‌های طلا را در خانه‌ات داشته باشی.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    اصلا مسی خدای فوتبال، بهترین بازیکن تاریخ، همه‌چی تموم ولی خدایی امسال توپ طلا حقش نبود چیکار کرد رو چه حساب و کتابی توپ طلا رو بهش دادن؟! امسال توپ پلاستیکی حقش بود نه طلا! فقط به خاطر یه کوپا یک فصل زیبای لواندوفسکی رو زیر سوال بردن، بهترین بازیکن سال در بهترین سالهای فوتبالش به کمترین حق خودش نرسید..بدون شک امسال با توجه به آمار و جام‌های بدست آمده توپ طلا حق لواندوفسکی بود..
    • من IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      عزیزم توپ طلای 2010 هم فقط برازنده اینیستا بود تقدیمش کردن به مسی
    • کینگ مسی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      عزیز جان ، توپ طلای ۲۰۱۳ حق واقعی ریبری بود با نفوذ پرز دادن به رونالدو اون سال رونالدو حتی حقش نبود دوم بشه چون هم ریبری و هم مسی بهتر از رونالدو بود اما مشخصاً حق ریبری بود اول بشه. اما توپ طلای ۲۰۱۸ حق مسی بود و باز هم پرز شایستگی خودشو نشون داد و توپ طلای حق مسی، رو دادن به مودریچ!
    • آریا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      شدیدا با نظرت موافقم فقط اون قسمت که گفتی مثلا مسی بهترین بازیکن مخالفم حتی تو مثالش هم جز بهترین بازیکنا نیست.
  • کینگ مسی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    لواندوفسکی تو شایسته توپ طلا هستی ولی برای پارسال ، امسال من شایسته ترم چون بعد ۲۸ سال آرژانتین رو قهرمان کردم شما هم هر وقت لهستان رو قهرمان کردی بیا خخخخخ
  • ناشناس IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    لوا فقط توپ طلای ۲۰۲۰ حقش بود نه ۲۰۲۱ و همچنین تقصیر مسی نیست که توپ طلای ۲۰۲۰ رو لغو کردن و بهش ندادن اگه لوا انقد خودشو شایسته توپ طلا میدونه امسال تلاشش رو کنه تا شاید سال دیگه بخاطر گل تو شیش قدم بهش یه توپ طلا بدن خخخخخ
  • امیر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    مسی در کنار بهترین بازیکنانی چون دی ماریا آرژانتین رو قهرمان کرد.ضمن اینکه اگه آرژانتین قهرمان شد نتیجه تلاش چندین بازیکن بود نه یک بازیکن. لوا یک تنه داره با کسی رقابت میکنه که بهترینها در کنارش هستند
  • امید IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    لوا خوبه ولی مسی چیزدیگس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی