نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فدراسیون چالش بزرگی است و امیدوارم موضوع آن پیچیده نشده و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

شهاب الدین عزیزی خادم در آیین گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم دهداری، یکی از سخنرانان حاضر در این مراسم. بخش هایی از حرف های تازه رئیس فدراسیون را می خوانید:

*ما به جامعه پیشکسوتان فوتبال ادای احترام می‌کنیم که امروز سربلندی تیم ملی ماحصل تلاش این عزیزان است.

*فیفا اسفند امسال اساسنامه را می‌خواهد و امیدواریم مجلس نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا این امر به سرانجام برسد. بهمن‌ماه امسال رییس فیفا قرار است به تهران سفر کند و امیدواریم موضوع اساسنامه پیچیده نشود. مجلس هم همکاری کند تا فوتبال وارد بحران نشود.

*امیدوارم در جلسه دستیاران ویلموتس مبلغ غرامت را کاهش دهیم. رای نهایی هم در دی‌ماه صادر می‌شود و امیدوارم این رای با کاهش همراه شود.

*مساله مهمی هم که باید اشاره کنم، فضایی است که در بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها ایجاد شد. اراده فدراسیون فوتبال در این راستا قوی‌تر از قبل بود و در این مسیر قدم بر می‌داریم. برای اولین‌بار بخشی مناسب به باشگاه ها واگذار شد. اگر باشگاهی می‌تواند استفاده کند بیاید و بهره ببرد و اگر باشگاهی هم شرایط بهره‌برداری از این فضا را نداشته باشد، می‌تواند با سازمان لیگ قراردادی را منعقد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع م IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    امیدواری؟ یعنی ممکنه مجلس نگاه ویژه نداشته باشه و کار گره بخوره؟ تلاش کن مجلس نگاه ویژه به این موضوع داشته باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی