نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شیث رضایی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیث رضایی پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی و نتایج آن صحبت کرد و به استقلالی‌ها کنایه زد.

شیث رضایی در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم و به نظرم در این بازی نتیجه تساوی نا عادلانه نبود. یک مقدار نبود تماشاگر روی این بازی اثر منفی گذاشته بود چرا که بخش مهمی از جذابیت دربی و تهییج بازیکنان به حضور تماشاگران وابسته است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود. 

وی در مورد اینکه دو تیم برای تساوی به میدان آمده بودند گفت: هیچ وقت در چنین بازی مهمی تیم‌ها برای مساوی به میدان نمی‌آیند. شاید دو تیم بعد از زدن گل اول در شرایطی مجبور شوند به تساوی رضایت دهند ولی اینکه از ابتدا برای مساوی به میدان بروند امکان ندارد. من خودم این بازی را تجربه کردم. شرایط بازی ایجاب می‌کند که شما محتاط باشید و این طبیعی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد: داور بازی هم انسان است و همیشه اشتباهات داوری وجود داشته و یک بار یک تیم بیشتر و یکم تیم کمتر متضرر می‌شود و نباید این همه جار و جنجال بپا شود. پرسپولیس هم بارها از داوری لطمه خورده است و نباید همه چیز را به مسائل داوری نسبت داد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس قهرمانی ششم را کسب می‌کند یا نه، گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم شانس بالایی برای این موضوع دارد و به نظرم شانسش از تیم‌های دیگر بیشتر است. نمی‌شود فعلا در مورد مدعیان قهرمانی نظر قطعی داد چرا که حداقل باید تا نیم فصل صبر کرد. یک فصل برق شیراز قهرمان نیم فصل شد و پایان فصل سقوط کرد. هنوز برای نظر دادن در این موارد زود است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی شعبه پیروزی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    لنگیا واقعا روتون میشه بگید این پیشکسوتمون بوده؟:))))))) #ای_بدو_ای_بدو
    • فرزاد ملقب به فری IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      کاش الانم بود میخندیدیم،نکته جالب اینه اگر یادتون باشه تا قبل از دربی مو داشت ،روز دربی کچل کرد (تاس تاس) که مثلا ازش بترسن، بعد دقیقه ۸۹ آی بدو آی بدو شروع شد خخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه کش متوهم IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      اون وقت شما روتون میشه به فنونی زاده صادقی برهانی نوری پیشکسوت بگید
  • سیدکاظم شاهجهانپور IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    متأسفانه همیشه استقلال بعداز بازیهای حساسی و حیثیتی نتیجه نگرفتن را به گردن داورها می اندازد زیرا که دیواری کوتاه تر از گروه داوری نمی‌یابد شماکه ادعا دارید تیم قویتر هستید توی بازی ثابت کنید و دنبال مقصر نگردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی