۰
صیادمنش: دنبال پیشرفتم اما مشکلی با بازگشت ندارم/ فعلاً به چیزی جز زوریا فکر نمی‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم تیم زوریا لوهانسک گفت: قطعاً در فصل نقل و انتقالات زمستانی بهترین تصمیم را برای آینده‌ام خواهم گرفت تا اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

در روزهای گذشته صحبت‌هایی مربوط به انتقال احتمالی اللهیار صیادمنش مهاجم مازندرانی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین در رسانه‌ها مطرح شد. در همین ارتباط عنوان شد باشگاه فنرباغچه با نزدیک شدن به پایان مهلت انتقال قرضی این بازیکن به باشگاه اوکراینی، اعلام کرده در نظر دارد پس از پایان قرارداد این بازیکن، صیادمنش را به ترکیه برگرداند. این در حالی است که در حال حاضر برخی باشگاه‌های اروپایی از جمله تیم‌های کشور هلند خواستار به خدمت گیری مهاجم ۲۰ ساله ایرانی باشگاه اوکراینی هستند.

در همین ارتباط الهیار صیادمنش در گفت‌وگویی با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهایش در تیم زوریا و همچنین آینده فوتبالی اش صحبت کرد.

اوضاع تیمتان در جدول رده بندی اوکراین به چه صورت است؟

شکر خدا شرایط تیم ما خوب است و در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار داریم. این جایگاه برای تیمی که تقریباً نصف بیشتر بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات تغییر کردند جایگاه مطلوبی محسوب می‌شود که این به انگیزه و تلاش همه اعضای تیم بر می گردد. ما در پنج بازی آخرمان در لیگ اوکراین و لیگ کنفرانس اروپا سه برد و دو باخت آوردیم و حالا یک بازی حساس مقابل تیمی از نروژ داریم.

چند مسابقه است که گل نمی‌زنی! شرایط خودت به چه صورت است؟

من همه تلاشم را می کنم و دوست دارم گل بزنم اما به هر حال مدافعان حریف با شناخت قبلی از بازیکنان تیم ما به میدان می‌آیند و این تا حدی کار را برای ما دشوار می‌کند.

فصل نقل و انتقالات زمستانی از چه زمانی آغاز می‌شود؟

دو بازی دیگر تا رسیدن به فصل نقل و انتقالات فاصله داریم. یک بازی در لیگ کنفرانس اروپا با تیم نروژی داریم و بازی حساس بعدی‌مان مقابل دیناموکیف است که در جدول رده بندی در رده دوم قرار دارد.

چقدر احتمال می دهی که در نیم‌فصل از زوریا بروی؟

فعلاً در این باره هیچ فکری ندارم و تمام تمرکزم را روی مسابقات پیش رو گذاشته ام. چون می دانم هر چه بیشتر در رقابت‌ها بدرخشم به نفع خودم است.

باشگاه فنرباغچه اعلام کرده می‌خواهد تو را به ترکیه برگرداند. دوست داری به آنجا برگردی؟

من دنبال پیشرفت کنم. قطعاً چون قبلا در ترکیه بازی کردم و شرایط آنجا را می دانم دوست دارم از اوکراین به ‌لیگهای بهتر اروپایی بروم اما اگر هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که به سوپرلیگ ترکیه و فنرباغچه برگردم هم مشکلی نیست و می روم و دوباره تلاش می کنم تا این بار از فنرباغچه به یک تیم خوبتر منتقل شوم. به هر حال فنرباغچه جزو تیم‌های پرطرفدار و شناخته شده لیگ ترکیه محسوب می شود که خیلی‌ها آرزو دارند در این تیم عضویت داشته باشند. همه چیز به آینده بستگی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی