نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
۳ |
۵
تماشاگران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که قبلاً گفته می‌شد بازی‌های هفته نهم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما این قضیه منتفی شد.

عده‌ای همچنان عقیده دارند این بار هم پای خانم ها وسط است و ورود آقایان به خاطر عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

البته برخی دیگر همچنان بحث کرونا را مطرح کرده و می‌گویند به خاطر احتمال شیوع دوباره این بیماری است که بازی‌های هفته نهم بدون تماشاگر برگزار می شود اما به هر حال با این تصمیم باید گفت تیم‌های هوادار و پیکان خوشحال شدند چرا که اگر تماشاگران پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه می‌رفتند قطعاً کارشان سخت‌تر می‌شد.

حالا باید دید شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ها از چه زمانی فراهم می‌شود و آیا بستر لازم برای حضور آنها طی هفته‌های آینده و تا قبل از نیم فصل فراهم می‌شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {......} IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    اقا یعنی چی مگه ماخانما آدم نیستیم ؟؟؟ چرا اقایون ظرفیت ندارن؟؟؟ اینم مشکل ماست ؟؟؟ چی میشه یدونه جایگاه رو هم به ما اختصاص بدن میمیرن یا زنده دفن شون میکنن .؟؟؟؟ واقعا که ، خسته شدیم
  • ادبا IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    شک نکنید که به خاطر جلوگیری از حضور ارزشمند بانوان عزیز بازیها بدون تماشاگر برگزار میشه
  • مجهول الهویه US ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    همانطور که قبلا هم گفته بودم خود آقایون دوست دارند محیط استادیوم مردونه باشه. بیشتر حال میده بشون. اگه حمایت میکردن این موضوع تا الان تموم شده بود. و اما مسوولین عزیز خصوصا اون خانم که واسه فیفا خطو نشون کشیده بود ، بالخره این شرایط هم تموم میشه. بجای این صورت مسئله پاک کردنها خودتونو فکرتونو اصلاح کنید. به هر حال تز اونجا ک مث همیشه مشکل ماییم از طرف جامعه نسوان عذرخواهی میکنم که جنس دیگه ای نیست تا بهش تعلق داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی