نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
نویدکیا: بازی جذابی مقابل صنعت نفت خواهیم داشت/ با منصوریان وضعیت تیم خوب شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد که فکر می‌کنم نفت این کار را انجام می‌دهد.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر اظهار داشت:  خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد که فکر می‌کنم نفت این کار را انجام می‌دهد.

وی گفت:  صنعت نفت فوتبال شناوری دارد که پله‌پله از عقب به جلو بازی می‌کند و سعی دارند موقعیت‌سازی کنند. واقعاً بازیکنان صنعت نفت فوتبالیست‌های تکنیکی هستند و این در خون بازیکنان آبادانی و خوزستانی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: زمانی که آقای منصوریان کرونا داشت شرایط تیم خیلی خوب نبود اما وقتی خودشان بالای سر تیم آمدند وضعیت‌شان خیلی خوب شد و نتایج خوبی گرفتند. بازی فردا خیلی مهم است که هر دو تیم به سه امتیاز احتیاج دارند و قطعاً بازی جذابی خواهد شد. می‌دانیم که نفت فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و دو تیم سعی  دارند فوتبال خوبی را ارائه کنند که حتماً جذابیت‌های خودش را دارد که امیدوارم همه لذت ببرند.

نویدکیا درباره بازیکنان مصدوم و فردا برای دیدار فردا مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: آقای خلعتبری یک مقداری از ناحیه پا مصدومیت جزئی داشت که با پزشکان کار می‌کنند تا ببینیم به بازی فردا می‌رسند یا خیر و رضا میرزایی هم مصدوم است و او را در بازی فردا در اختیار نداریم. سایر بازیکنان همه سالم هستند و مشکلی ندارند.

وی در پایان افزود: امیدوارم که بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم و درک‌شان می‌کنم که نتیجه هفته گذشته خیلی خوب نبود. باید مطمئن باشند که ما همه تلاش‌مان را به خاطر تیم و هواداران‌مان انجام می‌دهیم و انشاءالله بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی