نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
میثاقیان: جمع کردن پدیده فقط کار من بود/ نگران اخراجم نیستم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: جمع کردن این تیم غیر از من کار هیچ کسی نبود.

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار پدیده خراسان و گل‌گهر سیرجان گفت: زمانی مربی تیم شدم که مقطع پرتنش و پر سر و صدا و جمع کردن تیم هم سخت بود. باور کنید جمع کردن آن تیم غیر از من کار هیچ کسی نبود و با توجه به اینکه یک بازی به رفسنجان نرفته بودیم در شرایط سختی بودیم.

وی ادامه داد: در آن مقطع امکان اتفاقات دیگری نیز وجود داشت، اما با درایت و مدیریت من عملی نشد و در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد. به حق امام رضا (ع) اگر دو بازی را ببریم بین جایگاه‌های نهم تا یازدهم قرار می‌گیریم و تمام تفاوت ما در مسابقات با تیم‌های دیگر دو بازی است. کار سختی است اما دیدید که تیم ما چه پیشرفتی داشته و چه بازی‌های خوبی کردیم و فقط گل نزدیم.

میثاقیان تصریح کرد: در دو بازی اخیر بدشانسی آوردیم و مطمئن هستم چه من یا هر کسی دیگر مربی تیم باشد این تیم خوب خواهد شد. می‌دانم اتفاق بدی نخواهد افتاد و همه شرایط مهیا است. باشگاه ۱۰ درصد پول بچه‌ها را داده و وضعیت پرداختی بهتر شده است. تمام تلاش ما این است که تیم یک بازی را ببرد و امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

سرمربی پدیده گفت: گل‌گهر تیم قدری است و مربی قدری دارد و در جدول رده‌بندی نیز صدرنشین است. به غیر از بازی در ساری که زمین مساعد نبود ، در بازی با تراکتور و فجر سپاسی خوب بازی کردیم. مطمئن هستم فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد چون تیم خوبی داریم و بچه‌ها خودشان را نشان خواهند داد. دَم بچه‌ها گرم که تا الان از جان مایه گذاشتند و به عنوان یک مربی به خاطر فداکاری‌هایشان از آنها ممنون هستم.

میثاقیان خاطرنشان کرد: مالک باشگاه، حیدرپور را به عنوان قائم مقام باشگاه انتخاب کرده و ایشان نیز واقعا کار می‌کند تا تیم به مشهد بیاید و کار را ادامه دهد. مطمئن هستم این کار عملی خواهد شد تا به شهر خودمان بیایم. امیدوارم فوتبالدوستان و رسانه‌های مشهدی از من دلخور نباشند و بدانند اگر من نبودم شاید وضعیت تیم در جدول به گونه دیگری بود. کاری ندارم که در انتهای جدول هستیم و دو امتیاز داریم، من شرایط تیم را می‌گویم که واقعاً کل مجموعه تیم سختی زیادی کشیدیم و تلاش کردیم تا اینجا آمدیم و هنوز تیم را داریم. با یک یا دو برد در جدول شرایط‌مان از این رو به آن رو خواهد شد و در این موضوع شکی ندارم. شخصیت تیم حضور در آسیا بوده و این شخصیت هنوز در تیم است. ما تماشاگر داریم و به جدول باز خواهیم گشت.  

میثاقیان در خصوص اضافه شدن سیدعباسی و گرایلی به کادرفنی این تیم عنوان کرد: این خیلی بد است که بگویند این مربیان انتخاب خودت است یا کسی دیگر. مربی‌ها همه همدیگر را می شناسند و از خصوصیات هم آگاه هستیم. به حسن بادامکی و حسن تقی‌پور که بدنساز است زنگ زدیم، اما آنها گفتند که نمی‌آیند. بعد از این اتفاق با یونس گرایلی و داود سیدعباسی دو مربی ابومسلمی توافق کردیم. یونس با من ۵ سال در شموشک و ابومسلم بود و سیدعباسی نیز در این تیم بوده است. قبل از حضور این دو مربی تنها من، رضا ناصری و امجد به عنوان سه مربی در کنار تیم بودیم ، اما سایر تیم‌ها ۱۰، ۱۲ مربی دارند. کم بودیم  و حالا دو مربی به تیم اضافه شدند تا کمک کنند. نباید منفی فکر کنیم که چه کسی اینها را آورده یا نیاورده و این جالب نیست.

سرمربی پدیده در خصوص گمانه‌زنی  برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه دیدار با گل‌گهر آخرین فرصت او خواهد بود و سیدعباسی جایگزین خواهد شد، گفت: من مربی هستم و این واضح است که وقتی موفق نباشم باید بروم. چه باشم و نباشم این تیم موفق می‌شود. اولین بار نیست که مربی هستم و ۴۰ است که در فوتبالم و در هر شهری که کار کردم این مسائل بوده است. نگران نیستم و وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام می‌دهم.

وی در خصوص مصدوم و محرومان این تیم گفت: کشاله پای ربیع‌خواه کش آمده، اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

میثاقیان اظهار داشت: باشگاه شخصی و برای آقای حمیداوی است و از جیب خودش خرج می‌کند. باید به این باشگاه کمک کنند.

وی در خصوص اینکه تمام «نمی‌شود ها» در این باشگاه «می‌شود» و حتی لباس این تیم به رنگ زرد و آبی در بازی با نساجی تغییر کرده بود گفت: در بازی اول این لباس را پوشیده بودند و من نبودم. این پیراهن انتخاب شده بود و من پیراهن ابومسلم را تقاضا کردم و مالک باشگاه دوست داشت و قبول کرد. از من دلخور نباشید و از همه زندگی افتاده‌ام. در تیم‌های دیگر با این شرایط نیز کار کردم، اما کار به این سختی نبوده و هر جا بودم نیز موفق شدم. من را برای جاهایی که تنش و چالش است انتخاب می‌کنند تا تیم را درست کنم و اینجا نیز باید زمان بدهید و تیم در نیم فصل ترمیم و بازیکن اضافه شود.

میثاقیان گفت: جان مادرانتان دلخور نشوید، چرا که در مشهد زحمت کشیده‌ام و هیچ کس اندازه من افتخار فوتبالی، ساخت بازیکن، مربیگری و بازیکنی در این شهر نداشته است. خالص ابومسلمی هستم و شما خبرنگاران را نیز به اندازه پسرانم دوست دارم. مطمئن هستم مالک و قائم مقام باشگاه نیز دوست دارند تیم به مشهد بیاید و این کار نیز عملی خواهد شد و باز دوباره با هم آشتی خواهیم کرد. روزهای خوب به این باز می‌گردد، چه من باشم یا نباشم.

سرمربی پدیده در خصوص پرداخت نشدن مطالبات استفان کوزین و خطر کسر امتیاز گفت: یک مقدار پول را دادند و بقیه را قسط بندی کردند. نمی‌شود این پول را نداد چرا که تیم اوت خواهد شد و باید پول آن بنده خدا را بدهند. باید همه کمک کنیم تا روزهای خوب عملی شود. به مربیان بومی پیشنهاد می‌دهیم و می‌گویند نمی‌آییم، چرا که می‌ترسند بیایند. وقتی می‌گویم پیشکسوتان جمع شویم که صحبت کنیم هم نمی‌آیند و این تنش است و کار جالبی نیست. اگر مشکلی داریم باید دوباره با هم آشتی کنیم تا اتفاقی خوب برای تیم شهر بیفتد و کاری نداریم تیم برای چه کسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی