نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال ثابت کرد حقش را نخورند ۳تا ۳تا می‌زند/ مجیدی و تیمش یک هدف مهم داشتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: این برد پرگل نشان داد بازیکنان استقلال در مقابل پیکان آمده بودند تا حقانیتشان را به همه فوتبالی‌ها نشان دهند و ثابت کنند مساوی‌های قبل به دلیل اتفاقات غیر فوتبالی رقم خورده است.

کسب پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان تیم استقلال را به امتیاز ۱۷ رساند تا پس از ۵ تساوی متوالی، شاگردان فرهاد مجیدی یک برد قاطعانه کسب کنند. محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر حرف زد.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنیم باید بگویم به نظر من بازیکنان استقلال با یک هدف مهم به این مسابقه آمده بودند.

چه هدفی؟

بازیکنان استقلال و البته کادرفنی تیم می‌خواستند اثبات کنند اگر در ۵ بازی قبلی مساوی کرده‌اند حقشان پیروزی بوده و برخی اتفاقات مثل مشکلات داوری مانع از این کار شده بود. در واقع استقلالی‌ها در این بازی حیثیتی احقاق حق کردند تا حقانیتشان را به اهالی فوتبال ثابت کنند.

انتظار چنین فوتبالی از استقلال را داشتید؟

با توجه به مسائل رخ داده در بازی دربی استقلالی‌ها برخلاف انتظار نه تنها از نظر روحی افت نکردند بلکه با انگیزه دوبرابر به مصاف پیکان رفتند تا ثابت کنند که اصلاً بابت اتفاقات گذشته ناراحت نیستند و می‌خواهند بگویند که اگر حقشان خورده نشود ۳تا ۳تا می‌زنند و حداقل در سه بازی از پنج بازی گذشته می‌توانستند پیروز شوند. بهترین اتفاق بعد از دربی همین بود که استقلال از نظر روحی افت نکرد. این نشان می‌دهد فرهاد مجیدی به خوبی با تیمش کار می‌کند و روحیه پیروزی را در آنها بالا نگه داشته است.

بازی را به لحاظ فنی را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم بازی به نسبت ۸۰ به ۲۰ در اختیار استقلال بود و پیکانی‌ها تنها در اواخر بازی تا حدی توانستند خودشان را به دروازه استقلال نزدیک کنند.

ژستد و یامگا؟

خارجی‌ها در این بازی موثرتر از قبل بودند که این نشان می‌دهد آرام آرام با شرایط این تیم و بازی در لیگ ایران هماهنگ‌تر می‌شوند. حضور مطهری و گلی که زد نیز ثابت کرد ارزش‌های این بازیکن بیشتر از این بوده که در دربی تنها دو دقیقه به میدان بیاید. امیدوارم این شکل بازی و این روحیه بالا در بازی‌های بعدی هم تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید FR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    خوب سه تا سه تا بزنه چطوری میخوان حقش رو بخورند :)) مشکل اینه که تو خیلی از بازی‌ها سه تا موقعیت هم ایجاد نمیکنه انتظار دارن که داور با پنالتی بازی رو براشون در بیاره
  • . IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    خجالت بکش
    • فرزاد ملقب به فری IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      خجالت رو با عدد۳ برا شما کشیدیم
    • الونگا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      خودت می نویسی خودتم جواب خودتو می دی خيلييييييييي .....
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    میلیارد ها از پول بیت المال هزینه کردین بعد چند ماه سه تا گل الکی زدید در کاخ زندگی می کنید ویه مردم بیچاره را سر کار گذاشتین خجالت هم خوب چیزی هست با همه تون هستم چه آبی چه قرمز با این پول باد آورده فعلا خوش باشید فردایی هم هست با این تیم های در پیتی
  • طه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    آره استق لال شد همونی که می خواست حالا سه تا سه تا می زنه ما که گفتم اس تق لال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه اگه جدول برعکس بشه، راستی داورا هم خوب در میارن، بجز گل شماره 72 لوطی استق لالو میگم تنبکه چیه می زنه، مطهری، بقیه گلاش بلطف داوری و نادیده گرفتن آفساید حساب شد. اشکال نداره از اون طرف گل حریفان پرسپولیس با ارتش سرخ رو در آفساید صحیح حساب میکنن گل با دست را جزئی از بدن تلقی می کنن و سر پرسپولیس را می برن.
  • یونس IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    ایولا محسن ایولا شاه فرهاد ایولا بازیکنا
  • صادق IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    پیکان مادر مرده را گیر آوردید . بازی نبود که پیکان داشتن گردو بازی می کردند.
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    ما هم به فولاد سه تا زدیم اگر حق مارا هم نخورند ما هم سه تا سه تا می‌زنیم پیکان مشتی ممدلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی