قرار بود علی کریمی سرمربی سایپا شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: علی کریمی جزو مربیان مدنظر بنده برای سرمربیگری در سایپا بودند و مذاکرات اولیه انجام شد اما به توافق نرسیدیم.

مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا و عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به استوری انتقادی علی کریمی توضیح داد: من برای ایشان احترام زیادی قائلم و از بزرگان فوتبال ایران هستند و حتماً انتقادشان، انتقاد از سر دلسوزی است و من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم؛ این‌که چرا باشگاه سایپا موفق نبوده را توضیح دادم و مبالغی که هزینه کردیم در حد بضاعت‌مان بوده است و عملکرد کلی باشگاه سایپا به نظرم عملکرد قابل‌دفاعی است. در انتخابات فدراسیون فوتبال، ایشان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال بودند، بعد از انتخابات جزو مربیان مدنظر بنده برای سرمربیگری در سایپا بودند و مذاکرات اولیه انجام شد اما به توافق نرسیدیم.

او ادامه داد: آقای علی کریمی فکر می‌کنم دیگر با خیبر خرم آباد همکاری ندارند، توییتی که من کرده بودم و آقای علی کریمی براساس آن به من انتقاد کردند، ارتباطی با باشگاه سایپا ندارد؛ انتقاد کاملاً مدیریتی از رفتار مالی فدراسیون بوده و خودِ ایشان منتقد از فرآیند مدیریتی فدراسیون است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی