اظهارنظر جالب یک استقلالی؛ پرسپولیس امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است جایگاه این تیم در جدول می توانست خیلی بهتر باشد.

داریوش شجاعیان هافبک فصل گذشته استقلال که در این فصل به جمع شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار اضافه شده است به دلیل مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد و از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد. شجاعیان در طول ۹۰ دقیقه ایستاده و با استرس زیادی بازی را نگاه می کرد و در بعضی مواقع حتی دستورات تاکتیکی هم به همبازیان خود می داد. با داریوش در خصوص این بازی گفت و گویی کوتاه انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل پرسپولیس چطور بود؟

فکر می کنم بازی قشنگی از آب در آمد و هرکسی این دیدار را دید، لذت برد.تیم ما بدون ترس از نام پرسپولیس ، بسیار شجاعانه بازی کرد و اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. دم همه بچه ها گرم که جانانه بازی کردند و من به آن ها تبریک می گویم. فکر می کنم به همه نشان دادیم که تیم ما چه کیفیتی دارد و اصلا حقمان این جای جدول نیست.

خودت هم خیلی حرص می خوردی و حتی از روی سکوها دستورات تاکتیکی هم می دادی.

خب فشار و استرس بازی خیلی بالا بود. واقعا از بیرون نگاه کردن به بازی خیلی مشکل است و استرس چند برابر می شود. دیگر مجبور بودم این کارها را انجام دهم.

به داوری هم اعتراض داشتی؟

خب فکر می کنم در چند صحنه می توانست به نفع پرسپولیس خطا نگیرد ولی این کار را نکرد و من هم معترض شدم. ولی در مجموع باید بگویم داور قضاوت خوبی داشت.

پرسپولیس را چطور دیدی؟ این تیم امسال هم مدعی قهرمانی خواهد بود؟

خب پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازی کردن مقابل این تیم کار راحتی نیست. تیمی که ۵ سال پشت سر هم قهرمان می شود، قطعا امسال هم مدعی قهرمانی خواهد بود. البته چند تیم دیگر هم در کنار پرسپولیس مدعی هستند و برای قهرمانی می جنگند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی