نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
میرشاد ماجدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بدون نام بردن از کارلوس کی‌روش به فدراسیون وقت بابت نحوه قرارداد با این مربی کنایه زد.

میرشاد ماجدی درباره آخرین وضعیت تیم ملی ایران، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*در حال حاضر در شرایطی هستیم که تیم ملی در اولین فرصت و با کمترین هزینه به جام جهانی صعود می‌کند و به نظرم زمان حمایت و پشتیبانی از تیم ملی است. نباید اجازه دهیم یکسری از افراد ضد منافع ملی فوتبال کار و خُلق مردم را تنگ کنند.

*همانطور که همه می‌دانیم فدراسیون فوتبال با استفاده از یک مربی که شناخت کافی از فوتبال ایران داشت، قراردادی بست که با بهترین نتایج هم همراه بوده است. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال سعی نکرده با یک مربی قرارداد ببندد که غیر از اینکه ما را به جام جهانی می‌برد، پول کلان و علاوه بر آن درصدی از پاداش جام جهانی بگیرد. در واقع سعی کردیم در بحث کادر فنی با یک قرارداد منطقی مدیریت هزینه کنیم و نتایج بسیار مطلوبی را بدست آوریم.

*در بازی برابر عراق که ۷ بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با شکست این تیم می‌توانیم سریعترین صعود به جام جهانی را رقم بزنیم که مطمئناً این صعود با یاری خداوند بزرگ، حمایت مسئولین و درایت کادر فنی و بازیکنان است.

*از تمام علاقه‌مندان و کارشناسان فوتبال درخواست می‌کنم از تیم ملی حمایت کنند. انتقاد اگر سازنده باشد مطمئنا به رشد و توسعه فوتبال کمک خواهد کرد، اما نباید تخریب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • كاپلو IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    اتفاقا" گرانترين صعود است! مثل اينكه مبلغ قرارداد ويلموتس را فراموش كرده ايد و يا خودتان را به فراموشي زده ايد! شما براي صعود نزديك به 8 ميليون يورو هزينه كرده ايد و اين بيشترين مبلغ حتي نسبت به كشورهاي درجه اول صاحب فوتبال است. لطفا" فرار به جلو نكنيد!
  • آریا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    کی روش بود که سال ۲۰۱۱ اومد و ۸ سال کار کرد و خون دل خورد تا این تیم رو درست کرد که الان اینقدر راحت به جام جهانی می‌ره و هر چه قدر هم پاداش گرفته نوش جونش ،کسی که برای کمپ تیم ملی از جیب خودش هزینه کرد وگرنه مفت خوری مثل تو و امثال تو هیچ فایده ای برای این کشور ندارن
    • پیام DE ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      دمت گرم حرف حسابی زدی حتی خود کیروش اخرین مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت گفت که من به این تیم افتخار جنگدگی و شهرت جهانی دادم که باورش میشد تیم ایران تو گروه مرگ بتونه اونجوری با حریفانش رودررو بشه تیمی ساخت که تمام کارشناس های فوتبال واقعا تعجب کردن از بازی هاش اقای کیروش دمت گرم فوتبال ملی ایران رو واقعا بالا کشیدی و بهش اعتبار دادی.
  • ع م IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    کی روش به فکر فوتبال ایران بود نه تو که جهانبخش رو با حرص تمام بردی برایتون تا به پول برسه ولی فوتبالش نابود بشه. الان نشستی و از پول دادن به کی روش انتقاد میکنی؟ کی روش قرارداد بسته بود و هر چی گرفت طبق همون قرارداد بود. ضعف فدراسیون رو به پای زرنگی کی روش ننویسید.
    • عادل IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      اونی که مدير برنامه های جهانبخش هست آقای امير هاشمی مقدمه ! ايشون تقريقآ يک فرد بيکار در فدراسيون هستند که فقط تخصصشون حرف زدنه ! بعضی موقع ها عکس هم از خودش می گيره ..............
  • رح IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    قطعا اسکوچیج با شناخت که از فوتبال کشور داشت بهترین برای هدایت تیم ملی در شرایط قهقراه بود و خوشبختانه نتایج بسیار مثبت داد. حفظ ایشان برای جام جهانی مطمینا ثمرات بهتری برای تیم ملی خواهد داشت. هیچوقت نباید اشتبا جام جهانی فرانسه و تغییر سرمربی را بعد از صعود موفق تکرار کنیم .. البته اینکه بعد ویلموتس فدراسیون با یک مدیریت هزینه عالی بهترین نتایج را گرفته درست ولی به خسارات تحمیلی اقای ویلموتس به کشور یکی از پرهزینه ترین صعود برای ما بوده باید فدراسیون و متلولیان کشوری کسانیکه چنین هزینه های سنگین به فوتبال تحمیل کردند را به پای میز محاکمه بکشانند و از اموال آنان این خسارت را جبران کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی