نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
وین رونی - سرخیو آگوئرو - لامبورگینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماشین‌های وین رونی و سرخیو آگوئرو برای فروش/ لامبورگینی‌های جذاب ستاره‌های آبی و قرمز را بخرید!

لامبورگینی‌های خیره‌کننده اسطوره منچستریونایتد، وین رونی و نماد منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو برای فروش در AutoTrader گذاشته شدند.

لامبورگینی‌های جذاب وین رونی و سرخیو آگوئرو می‌توانند از آنِ شما شوند. این دو سوپراتومبیل که زمانی متعلق به اسطوره‌های من‌یونایتد و من‌سیتی بوده‌اند در وبسایت محبوب خودروهای AutoTrader با قیمتی هنگفت برای فروش گذاشته‌اند.

وین رونی

گلااردو اسپایدر ۲۰۰۷ سیاه رنگ متعلق به اسطوره انگلیسی با قیمت ۶۹۹۵۰ پوند موجود است. با داشتن موتور V۱۰ می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۹۷ مایل در ساعت برسد و تنها در عرض ۴٫۲ ثانیه به سرعت ۶۲-۰ مایل در ساعت میرسد. این ماشین هرچیز مدرنی که فکرش را بکنید دارد، از جمله صندلی‌های قابل تنظیم برقی و با قابلیت گرمایشی، آینه‌های کناری تاشوی برقی، کنترل هوای دومنطقه‌ای، صفحه نمایش مرکزی با دوربین معکوس و نویگیشن ماهواره‌ای. و با تنها ۲۷۳۶۱ مایل کارکرد، هنوز خیلی مانده تا فرسوده شود.

جالب اینجاست که بهترین گلزن تاریخ سه‌شیر یک بار این ماشین را به هم‌تیمی سابقش در تیم شیاطین سرخ کارلوس توس قرض داد چرا که وقتی با آئودی به باشگاه اومده بود مورد تمسخر قرار گرفته بود. توس به ESPN گفت: «حتی بدترین بازیکن هم با فراری می‌آمد. من با یک آئودی که باشگاه به من داده بود رفتم و همه به من خندیدند. رونی به من گفت لامبورگینی را بردار. رفتم به خانه‌اش تا لامبو را سوار شوم و به مدت ۱۰ روز این ماشین زیر پای من بود.»

لامبورگینی وین رونی

لامبورگینی وین رونی

لامبورگینی وین رونی

لامبورگینی وین رونی

سرخیو آگوئرو

مجموعه‌داران خودرو همچنین می‌توانند آونتادور مشکی ۲۰۱۴ آگوئرو را با قیمت سرسام‌آور ۱۸۹۹۵۰ پوند بخرند. این ماشین میتواند به حداکثر سرعت ۲۱۷ مایل بر ساعت برسد و در ۲٫۹ ثانیه سرعتش به ۶۰-۰ مایل بر ساعت میرسد. عجیب اینجاست که تنها ۲۶۲۹ مایل کار کرده و مشخص نیست که چرا آگوئرو می‌خواهد آن را بفروشد. او به برنامه تلویزیونی سانتو سابادو گفت: «نمی‌دانم چرا یک لامبورگینی خریدم! باید حدودا ۱۲۰۰ کیلومتر (۷۴۵ مایل) را در ۶ سال کار کرده باشد، اصلاً از آن استفاده نمی‌کردم. دو سال تمام به این فکر می‌کردم که چرا اصلاً این ماشین را خریدم. حالا هم آنجا افتاده و خاک می‌خورد. تار عنکبوت هم بسته است.»

این ماشین دو در دارای ویژگی‌های مختلفی است از جمله سیستم پارک جلو و عقب، کاپوت فانتزی و شفاف موتور، محافظ ضد سرقت، تهویه هوای اتوماتیک با سنسور خورشیدی و خیلی موارد دیگر. بهتر از همه اینکه به لطف شخصی‌ساز معروف «یانی کارالامبوس» این ماشین ظاهری فوق‌العاده زیبا دارد. کارالامبوس عکسی از لحظه تحویل این لامبورگینی به ستاره بارسا در اینستاگرامش پست کرد. با پوشش مشکی ساتنی و چرم‌دوزی‌های داخلی آرانسیو درایوپ، از هیچ هزینه‌ای برای لامبوی آگوئرو دریغ نکرد. دوست دارید این ماشین را جلوی خانه خود پارک کنید؟

لامبورگینی سرخیو آگوئرو

لامبورگینی سرخیو آگوئرو

لامبورگینی سرخیو آگوئرو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی