نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اختلاف عادل با مدیران صدا و سیما/ فردوسی پور با ۹۰ برمی‌گردد نه ۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مواضع عادل فردوسی پور برای بازگشت به شبکه سوم سیما تغییر نکرده است.

چند ماه قبل که علی فروغی رئیس شبکه ۳ در مصاحبه ای گفت ما هیچ مخالفتی با بازگشت عادل نداریم و او می‌تواند بازی های داخلی و خارجی را گزارش کند، فردوسی پور تاکید داشت که فقط با برنامه ۹۰ به شبکه ۳ برمی‌گردد و اساساً اصل ماجرا هم بر سر همین برنامه بودنه گزارش‌هایی که عادل انجام می داد.

این روزها و در حالی که شایعه شده فردوسی پور با برنامه ای تحت عنوان ۳۶۰ به کنداکتور شبکه ۳ برمی گردد، نظر او هیچ تغییری نکرده و قطعا اگر روزی قرار باشد به شبکه ۳ برگردد با همان برنامه ۹۰ برمی‌گردد نه با هیچ برنامه یا عنوان دیگری.

کاملا مشخص است که عادل هیچ عطشی هم برای گزارش مسابقات حساس داخلی و خارجی ندارد و همچنان مثل سابق برنامه ۹۰ را مثل فرزندش دوست دارد و طبعا اگر قرار به بازگشت باشد با همان برنامه و با همان عنوان بر می‌گردد برنامه‌ای که تلویزیون هر کاری کرد نتوانست شبیه آن را بسازد و حتی به یک صدم مخاطبان این برنامه دسترسی پیدا کند.

مسلماً فردوسی‌پور هم بدش نمی آید بار دیگر روی صندلی پربیننده‌ترین برنامه تمام سال‌های اخیر تلویزیون بنشیند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند اما راه بازگشت او حتی در صورت تعویض مدیر شبکه سه اجرای دوباره برنامه ۹۰ است نه برنامه‌ای با عنوان دیگر و یا با گزارش مسابقات حساس داخلی و خارجی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    نود نان عده ای بریده بود.. الان هرج مرج فوتبال ایران گرفته. دوربین نود نگاه تیزبین اش همه جا همه را حتی مسول چمن ورزشگاه دور افتاده را خبر دار می کرد.. نود واقعا عالی بود . و در ایران اگه عالی باشی باید بیرون باشی. کسی موفق هست که در وسط سفره بخورد . و در کناره ها مخفی باشد!!
    • تاجی باش ضد مافیا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      دوربین عادل فقط دنبال مسائل سطحی بود عادل طی بیست سال که میکروفون به دستش بود راجع به حقوق مسلم تبلیغات محیطی تیمها حرفی نزد در حالیکه استقلال با مدیریت سردار آجرلو طی مدت کوتاهی قضیه رو به خوبی و روشنی به مردم اطلاع داد هم عملی کرد بچه نشوید جوگیر هم نباشید عادل روی صحنه نمایش میداد تا تیم محبوبش در پشت صحنه از تمام مواهب طبیعی و غیر طبیعی سالم و ناسالم کاملا بهینه مستفیض شود !!!!!
    • آنالیزور DE ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      اتفاقا" برنامه ۹۰ مامور ماله کشی بر موارد دلخواه قدرتمندهای فوتبال بود که با کدخدامنشی امورات فوتبالی و حواشی اون رو اداره میکردند
  • میثم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    فردوسی پور یه مجری از یه سازمان هست سازمان تصمیم میگیره برای زیر مجموعه خودش و اصلا قابل قبول نیست یه مجری به خاطر محبوبیتش بخواد سو استفاده کنه و تصمیمات خودش رو به سازمان تحمیل کنه ضمن اینکه با وجود برنامه هتریک مزدک میرزایی، شبهای فوتبالی و فوتبال برتر دیگه مخاطب برای دیدن نظرات کارشناسی و سایر بخش‌های مشابه نیاز نیست تا نزدیک صبح منتظر بمونه عادل همون بهتر بچسبه فوتبال ۱۲غ
  • مشتوووو IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    به امید روزی که عادل با ۹۰ برگرده.عادل حذف شدنی نیست.عادل در قلب ملت ایران جای دارد.حتی یک بار هم برنامه جعلی می‌ساقی رو ندیدم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی