نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سکوت عجیب احمد مددی در قبال ادعای دیاباته پس از انتشار فیلمی که شیخ در آن مدعی شد تعدادی از کارکنان باشگاه وسایل شخصی اش را از آپارتمانش بیرون انداختند همچنان بر شبهات این ماجرا می افزاید.

ظرف ۴۸ ساعت تأخیر و پس از انتشار ویدیویی که در آن شیخ دیاباته (آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر و بازیکن فصل پیش استقلال) ادعایی را مطرح کرد، بسیاری با این پرسش مواجه شدند که دیاباته حقیقت را گفته یا اصل موضوع چیز دیگری است!

در این حد فاصل برخی از پیشکسوتان و مدیران اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و مدعی بودند اگر چنین اتفاقی رخ داده چرا دیاباته همان زمان ماجرا را با کلانتری محل سکونتش و یا باشگاه در میان نگذاشته است؟ این افراد معتقد بودند با در نظر گرفتن بازه زمانی مورد نظر دیاباته این اتفاق احتمالا در طول فصل گذشته رخ داده و احمد مددی باید به این سئوالات پاسخ بدهد.

در همین ارتباط با تعدادی از مدیران فعلی و قبلی باشگاه نیز صحبت‌هایی انجام شد که همگی نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند، اما سکوت احمد مددی مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال در قبال اتهاماتی که شیخ دیاباته به کارکنان باشگاه استقلال و مدیر قبلی این مجموعه وارد کرده همچنان باعث شده تا شائبه‌هایی در این ارتباط به وجود بیاید. مدیری که سعی کردیم در این مدت با او نیز در این ارتباط صحبت کنیم اما موفق نشدیم و تماس‌ها بدون پاسخ ماند.

مومنی: این اتفاق زمان ما رخ نداده است

محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به خبرورزشی پیرامون همین موضوع گفت: «با توجه به اینکه این اتفاق در دوران حضور ما(مدیران جدید منصوب شده توسط حمید سجادی - وزیر جدید ورزش) رخ نداده صحیح نیست که در این باره پاسخی از طرف مدیریت به این موضوع داده شود». عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از ارائه اطلاعات یا پاسخ‌های بیشتر صرفنظر کرد و دلیلش بی اطلاعی از اصل ماجرا و حضور کار جدید مدیریتی از ابتدای مهرماه سال جاری در باشگاه بود.

عبدیان: اگر چنین چیزی بود مجیدی به من می‌گفت

مهدی عبدیان یکی دیگر از اعضای اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در پاسخی کوتاه به خبر ورزشی، در همین ارتباط توضیح داد: «زمانی که در خدمت باشگاه بودیم کار اجرایی انجام نمی‌دادیم و فقط در هیئت مدیره عضیت داشتیم بنابراین اطلاعی از این قبیل مسائل ندارم».

عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: «ضمن اینکه بنده به عنوان فرد نزدیک به فرهاد مجیدی هرگز چنین موضوعی را از زبان سرمربی تیم در طول فصل گذشته نشنیدم. کما این که هر زمان بازیکنی مشکلی داشت سرمربی استقلال دوستانه آن را با ما در میان می‌گذاشت».

سعادتمند: ربطی به مدیرعاملی من ندارد

علاوه بر این ۲ نفر، احمد سعادتمند مدیر عامل فصل نوزدهم استقلال نیز در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد که چنین اتفاقی هرگز در دوران مدیرعاملی او رخ نداده و نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

سکوت مددی در قبال ادعای جنجالی دیاباته/ مدیران استقلال: خودش باید جواب این بازیکن را بدهد/ چرا مجیدی به ما حرفی نزد؟

عبداللهی: دیاباته حرفی به من نزد

از دیگر افراد نزدیک به تیم استقلال نصرالله عبداللهی سرپرست پیشین تیم استقلال بود که او نیز نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و به خبرورزشی گفت: «دیاباته هرگز به من نگفت وسایلش را از خانه بیرون ریخته اند و قطعا اگر چنین چیزی بود باید با ما در میان می‌گذاشت».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگ تا فوتبال پاک IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    مددی چرا جوابی نمیده ؟ کار کار کسانیست که میخواستند از روشهای مختلف استقلال را تضعیف کنند بدون شک نقشه های عوامل وزارتیون و شرکا بوده
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    مددی خودش عامل نابودی استقلال بود او یک ترمیناتور پر رو و ملیجک وزیر لنگ پرست برای نابودی استقلال بود مددی آخر سر میخواست شاه فرهاد را هم بسوزاند مطمئنا اگر دولت عوض نمیشد توطئه ننگین و عاری از هرگونه شرافت بابا مسعود با نقش اولی جناب مددی بوقوع می پیوست مددی هر کاری کرد تا فرهاد مجیدی زمین بخورد و در این راه از هیچ‌کوششی دریغ نکرد مددی از طرف وزیر ماموریت داشت مجیدی را هم مانند منصوریان فکری نامجو مطلق و غیره بسوزاند و در این راه حتی مهدی پاشازاده عزیز را نیز متاسفانه گول زد و آقا مهدی تبدیل به مهره دوسر باخت مددی شد که در این مسیر فقط استقلال ضربه میخورد و طرفداران.مدیرعاملی که آقای گل و بهترین بازیکنان تیمش را آزار و فراری دهد چیزی جز خائن نیست ریگی میلیچ دیاباته نادری قائدی و ... جزء بهترین های استقلال بودند حالا لنگ حکومتی حقیر فقط یه احمد نورالهی را از دست داده که دائما زجه موره میزند هوچیگری و جزناله می کند تازه احمد نورالهی میشنهاد ۱۷ میلیاردی با آپشن های رنگارنگ را نپذیرفت نه اینکه به مسعود ریگی بیچاره بگویند بیا با ۲.۵ میلیارد قرارداد ببند تازه با آپشن برات ۳.۵ می کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی