نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مددی می تواند در جواب ادعای دیاباته اطلاعیه بدهد/ ماجرای شیخ چطور این همه مدت پنهان مانده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: باید به مددی حق داد که سکوت کند چون شاید با هر پاسخی از سوی او سوالات و موارد دیگری در زمینه ادعاهای دیاباته مطرح شود.

پیرو انتشار ویدیویی مربوط به ادعاهای شیخ‌دیاباته درباره حمله به منزل مسکونی اش در تهران، گروهی از مدیران و مسئولان فعلی و سابق تیم استقلال نسبت به این موضوع قاطعانه اظهار بی اطلاعی کرده اند اما همچنان مدیرعامل فصل گذشته استقلال موضعی در این باره اتخاذ نکرده است.

با امیررضا واعظی آشتیانی پیرامون اتفاقات رخ داده برای شیخ دیاباته و ادعاهای مطرح شده از سوی این بازیکن گفت‌وگو کردیم.

در جریان صحبت‌های دیاباته و واکنش مدیران اسبق استقلال قرار گرفته اید؟ نظر شما در این باره چیست؟

به نظرم حسین فرزامی حرف درستی زده است. اگر چنین ادعایی وجود دارد باید همان زمان به پلیس مراجعه و تقاضای کمک می‌کرد تا سرنخ‌هایی درباره ورود به خانه‌اش پیدا می‌شد اما چون این اقدام  از سوی شیخ دیاباته انجام نشده حالا هیچکس این موضوع را گردن نمی‌گیرد و اصطلاحا ماجرای «کی بود کی بود من نبودم» بوجود می‌آید.

به نظر شما تا چه اندازه این موضوع می‌تواند صحت داشته باشد؟

واقعاً عجیب است که چنین اخبار غیر معمولی را از سمت باشگاه استقلال می‌شنویم. شاید این موضوع از سوی دیاباته اغراق آمیز بیان شده باشد و یا اصلا شاید وجود خارجی نداشته. در واقع می‌خواهم بگویم اگر چنین چیزی بوده لااقل چهار نفر از بازیکنان تیم باید از آن مطلع بودند. ولی شنیدم حتی نصرالله عبداللهی سرپرست وقت تیم هم نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده. بنابراین منطقی ترین کار این بود که در همان برهه به پلیس مراجعه می‌شد. ولی حالا پس از گذشت ماه‌ها بیان این حرف‌ها کمی‌شک و تردید را با خودش به همراه می‌آورد.

چه دلیلی دارد که دیاباته پس از این همه وقت چنین ادعایی را مطرح کند؟

شاید او با این حرف‌ها قصد دارد بیش از هر چیز جدایی اش از استقلال را توجیه کند وگرنه منطق می‌گوید در دورانی که این همه وسیله ارتباطی بین افراد وجود دارد چطور ممکن است موضوع به این مهمی از دید رسانه‌ها و یا اعضای داخلی تیم و باشگاه پنهان بماند. امروزه به ندرت موضوعاتی درون یک باشگاه فوتبالی پرمخاطب مثل استقلال از نظرها پنهان می‌ماند.

مددی می تواند در جواب ادعای دیاباته اطلاعیه بدهد / ماجرای شیخ چطور این همه مدت پنهان مانده است

برخی معتقدند شاید سکوت دیاباته به خاطر این بوده که نمی‌خواسته پاسپورتش توسط باشگاه ضبط شود؟

بازیکن خارجی وقتی وارد ایران می‌شود باید پاسپورتش را تحویل باشگاه بدهد. این فقط شامل خارجی‌ها نمی‌شود و بازیکنان ایرانی هم پاسپورت شان تحویل باشگاه است تا اگر سفری یا اردوی خارج از کشور در پیش بود باشگاه بلافاصله بتواند اقدام کند. این موضوع بالاخص در ارتباط با سفرهای آسیایی برای لیگ قهرمانان آسیا مدنظر باشگاه است. بنابراین اینکه دیاباته از ترس ضبط شدن پاسپورتش این موضوع را مطرح نکرده هم چندان قابل باور نیست. همانطور که گفتم شاید یک اتفاق کوچک بوده ولی دیاباته در طرح موضوع کمی‌اغراق کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که دیاباته در فیلم به مخاطبانش منتقل کرده به نظر می‌رسد این ماجرا فصل گذشته رخ داده که مدیرعامل مددی بوده است. به نظر شما سکوت مدیرعامل فصل پیش استقلال در این باره کمی‌عجیب نیست؟

شاید ایشان می‌خواهد از حاشیه‌ها دور باشد. باید به این تصمیم احترام گذاشت. شاید ایشان فکر می‌کنند اگر یک جواب کوچک به یک سوال بدهد بعد از آن سوالات دیگری مطرح می‌شود.  با اینحال بهتر است یک پاسخ کوتاه و یا یک اطلاعیه صادر شود تا ابهامات در این باره از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    ماله کشارو ببین! مگه تا قبل مناظره خلیل زاده و سعادتمند کسی میدونست که سعادتمند اسناد باشگاه را به خبرگزاری ها میده و علیه بازیکنان شایعه درست میکنه؟ مگه قبل از اعلام رسمی روزنامه گل کسی فهمید مددی اسناد را به رسانه ها میداده، مگه قبل از رفتن مددی، عمو نصی جرات کرد مصاحبه کنه بگه مددی یه تیم درست کرده بود و تمام وقتش را صرف شکایت از بازیکنان استقلال و پیشکسوتاش میکرد؟ مگه این نوچه های مسعود تو تلویزیون علنا نمیگفتن ما اینکارها را نکردیم و بعد معلوم شد کار خودشون بوده. مگه تا قبل از اعلام فدراسیون، استقلالیها میدونستن که دلیل شکستشون تو پرونده های شکایت از تیمها و بازیکنان تیمای دیگه مثل ماجرای کنعانی، این بودکه نوچه های مسعود هزینه شکایت را نمیپرداختند تا پرونده بسته شه!
  • تاج IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    حالاازکجامعلوم کارمدیران استقلال بوده شایددزدرفته سروقتش خداراشکراین یک قلم کمبودنداربم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی