ادبیات وزیر در قبال پرسپولیس درست نیست/ تیم یحیی کاری به نتایج استقلال نداشته باشد/ امسال دوباره عدد ۶ مقدس را به‌دست می‌آوریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست ۳ بر صفر پیکان مقابل استقلال نباید باعث شود پرسپولیس تصور کند این تیم تهرانی ضعیف است بلکه باید با تمام قدرت وارد میدان شود.

در آستانه برگزاری دهمین دیدار پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، این تیم باید این هفته به مصاف تیم پیکانی برود که در بازی قبلی مقابل استقلال با سه گل مغلوب شد.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و دلایل تساوی این تیم مقابل تیم ته جدولی هوادار حرف زد.

چه به روز پرسپولیس آمده که مقابل تیم پایین جدولی مساوی می‌کند؟

برای پرسپولیس مشکل درست کرده اند. این تیم پنج سال پشت سرهم قهرمان شده و قطعاً شخصیت و شایستگی اش را داشته و حالا هم در آستانه کسب ششمین قهرمانی متوالی اش است. مثل دهه ۶۰ که ما با همین تیم ۶ سال پشت سر هم قهرمان ایران شدیم و ظرف آن مدت ۹ جام گرفتیم.

مشکل از کجاست؟

چرا تکلیف مدیریت باشگاه را روشن نمی‌کنند! این تیم بابت مشکلات مدیریتی رنج می‌برد و این مشکلات به درون تیم راه پیدا می‌کند. مهمترین دلیل شاداب نبودن پرسپولیس در این فصل موضوع مدیریتی است. دوست دارم به وزیر بگویم این که شما می‌گویید بروید تیمتان را درست کنید حرف غلطی است. ادبیات وزیر در قبال پرسپولیس درست نیست. اگر قرار است کسی پرسپولیس را درست کند آن شخص خود شما هستید که رئیس مجمع باشگاهید. وقتی مدیریت درست نباشد کادرفنی تمرکز ندارد و وقتی کادرفنی تمرکز ندارد بازیکن هم وضعیت خوبی نخواهد داشت.

شرایط پرسپولیس به لحاظ فنی مقابل هوادار چطور بود؟

پرسپولیس نباید با یک مهاجم بازی کند. ما جلوی نفت مسجدسلیمان با دو مهاجم بازی کردیم و فوق‌العاده بودیم ولی نمیدانم چرا کادر فنی از ترکیب دو مهاجم در نوک خط حمله استفاده نمی‌کند! پرسپولیس تیمی است که باید دو مهاجم داشته باشد. تیم هوادار مقابل پرسپولیس به لحاظ شرایط روحی روانی بسیار با انگیزه بود. این حالت باید در پرسپولیس چندین برابر باشد. چه بسا این تیم ۴۰ میلیون هوادار دارد ولی وقتی بازیکن پولش را به موقع نمی‌گیرد و باشگاهش را بی سر و سامان می‌بیند از نظر روحی به هم میریزد.

دلیل اشتباهات حامد لک در دیدار مقابل هوادار چه بود؟

حامد لک هم یکی از همین بازیکنان است که شرایط روحی روانی اش خوب نیست. این قبیل اشتباهات ممکن است برای هر بازیکنی رخ بدهد ولی به نظرم آن روز، روز لک نبود. روز مدافعان میانی تیم هم نبود. لک دروازه بان بزرگی است و باید این بازی را فراموش کند و مقابل پیکان نشان بدهد دروازه بان چه تیمی است.

پیروزی مقابل پیکان تا چه اندازه برای پرسپولیس اهمیت دارد؟

قطعاً باعث می‌شود پرسپولیس بیش از این از کورس صدرجدولی‌ها عقب نماند. اما نکته مهم این است که پرسپولیس به هیچ وجه نباید با این تصور که چون پیکان سه گل از استقلال خورده تیم ضعیفی است این تیم را دست کم بگیرد. هر تیمی روبروی پرسپولیس بازی می‌کند حتی اختلافات درونی اش را هم کنار می‌گذارد تا بهترین بازی اش را نشان بدهد. انشاالله پرسپولیس پیکان را شکست میدهد و امسال ششمین قهرمانی متوالی اش را هم کسب می‌کند. همه می‌دانند که شش برای پرسپولیسی‌ها عدد مقدسی است. انشاالله امسال دوباره به این عدد شش خواهیم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمض IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    برای جاودانه شدن عدد شش مقدس میبایست تمام تیم و طرفداران و همه پیشکسوتان متحد شده و یکدل و یکصدا بسوی قهرمانی گام برداشت.
  • شمسعلی. GB ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    ما نمی توانیم به نتایج استقلال کار نداشته باشیم وقتی استقلال آلان ۱۰ امتیاز از ما بیشتر دارد و همه ی بازیها را با ۳ الی ۴ گل میبرد من پرسپولیسی چگونه بی تفاوت باشم ، آقای عربشاهی حالتان خوب است ؟؟؟؟ انشاالله که خوب است
  • عدالت IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    آهان،اون موقع که وزیرازچپ وازراست،واسه لنگ پشتک میزد،وپسرش داوروفدراسیون رو،امر ونهی میکرد،تمام شدآقای عربشاهی،بابامسعودبه زباله دان تاریخ پیوست،ضمنا افشین پیروانی مدعی شده تو روز روشن بادست به ماگل میزنند،اقای پیروانی،شما هم تو روز روشن به سپاهان با دست گل زدی،خداوندعادل وجای حق است.یادت که نرفته،علی خسروی هم داوروسط بود.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    جناب عربشاهی قربون اون قیافه چهل تیکت برم، بخدا وقتی یه تیم شصت دفعه پشت سر هم قهرمانی های لوس و خنک میاره نشون ازین داره که چقدر فضای اون لیگ غیر رقابتی و غیر برابر بوده. همین چند سال هم با تضعیف تیم‌های استخون دار لنگ تونست چندتا قهرمانی الکی بیاره. تو چندین چند دهه برگزاری لیگ تحت عناوین مختلف کی بوده که یه تیم شصت بار پشت سر هم قهرمان بشه؟ شاید فقط سپاهان یکی دوسال پشت سر هم قهرمان شد. خب وقتی چندین بار قهرمانی اونم در دولت کلیدسازها اونم در دوران وزارت بابا مسعود و پاتروناژ وزیری مثل جهرمی که در خلوت و جلوت حتی از کری خونی های سخیف ابایی نداره،و در دوران تضعیف مصندعی تیم‌های دیگه بدست میاد، مشخصه یه جا که نه چندجای کار میلنگیده و همچین افتخاری هم نداره این قهرمانی های الکی
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    آره مثل سال ۷۳ که ۶ تا از فتح تهران دسته دومی خوردین و از جام حذفی حذف شدین امسال هم انشاالله همون ۶ مقدس رو به دست میارین(:
  • محمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    وقتی یک ادم بیسواد میشود وزیر تکلیف روشن است.
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    حداقل 3تا از قهرمانیهای اخیرتون حق تیمهای دیگه بود که به لطف داوریها وحمایت بی چون وچرای وزارت ورزش بهتون دادند الحق وانصاف هم که باشه باید جامها را به صاحیان اصلیشون بازگردانید .
  • مگه وزیر گل میزنه ؟ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    واقعا خیلی زشته که بازیکنان دیروز پیشکسوتان وحامیان و این همه بازیکن میلیاردی و کادرفنی و.... این همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار پرسپولیس باشه بعد چون حمایتهای آنچنانی وزارت رو از دست داده به این روز بیفته آخه مگه وزیر یا مدیرعامل گل میزنن؟ پس بازوان تنومند و بدنهای آماده خودتون چی ؟!!!!!!!!
  • ... IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    برو جمش کن پیرمرد.5ساله وزیر و وزیران بی عدالت پرسپولیسی با سناریویی ک درست کردند پیروزی قهرمان شد وگرنه امسال قهرمان شدید معلومه حق تون بوده
  • مهدی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    داره میگه ۵ سال قهرمانی لیگ آخه چقدر فشار آورده رو کیسه چهارسال سلطانی‌فر بود اون یه سال و اون سال قبلش که استقلال خوزستان قهرمان شد با تفاضل گل اونم وزیر و پسرش بودن بعد هم حالا نزاشتن قهرمان بشی بدبخت ها چرا دم هم نمیشدی در ظمن الان یک امتیاز بالایی هرچند جوجه رو آخر پاییز میشمارن خودتون هم میدونی اگر بابا حمیدتون اندازه ای که به کیسه رسیدگی کردنصفشرو بهپرسپولیس کرده بود الان شما داخل غار بودی و نه تیم کیسه نه اون تیم تروریست الان به گرد پاش هم نمی‌رسیدی درسته که میگن شیر که پیر میشه روباه میاد با بیضه هاش بازی میکنه الان درسن مصداق کیسه کجاست در ظمن اون قهرمانی هایی که لوس و بیخود بود اون مسابقات چهار جانبه امجدیه بود که چهار تا تیم دسته دویی رو دعوت میکردن دور هم اخرمهمونی هم یه جامی بایکی میدادن اون قهرمانی های آسیایی کیسه هست برادر غارنشین
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    ششم جدول نشستند، توهم شش مقدس دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی