نامه یک داور مطرح به فدراسیون فوتبال/ به من سکه دادند!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از داوران مطرح فوتبال ایران می‌گوید در هتل به او رشوه داده‌اند که با واکنش او روبه‌رو شده است.

داوری که در فوتسال فعال است و از داوران مطرح این ورزش محسوب می شود مدعی بود شاید این شائبه برای اهالی فوتبال ایجاد شود که داوران ما آلوده به فساد مالی هستند اما واقعا چنین چیزی نیست و اگر دلالی در داوری رخنه کرده و برای داوران ابلاغ می گیرد یا مسئولی از جایگاه خود سوءاستفاده می کند این را نباید به پای همه داوران نوشت.

به گفته این شخص، ما داورانی داریم که حاضر نیستند شغل خود را به پول بفروشند و تن به این کارها نمی دهند.

یکی از داوران سرشناس فوتبال ایران سال گذشته وقتی برای قضاوت یک بازی حساس لیگ برتری به یکی از شهرستان ها سفر می کند، ساعتی پس از اقامت در هتل، رییس هیات فوتبال آن شهر با کیفی که صنایع دستی داخل آن بوده به دیدارش می آید.

رییس هیات فوتبال بعد از صحبت های مقدماتی به این داور می گوید ما توقع نداریم شما به نفع تیم شهر ما سوت بزنید، همین قدر که علیه تیم ما سوت نزنید کافی است.

داور ابتدا با لحن تندی جواب این شخص را می دهد و از او می خواهد از اتاق بیرون برود چون در غیر این صورت موضوع را به ناظر و نماینده فدراسیون گزارش می کند و سپس وقتی این فرد از اتاق او خارج می شود، بسته را باز می کند و در کمال تعجب می بیند کنار صنایع دستی یک سکه طلا هم جاسازی شده است.

این داور بلافاصله با ناظر و نماینده فدراسیون تماس می گیرد و از آنها می خواهد این رشوه را صورت جلسه کنند که آنها رییس هیات فوتبال را صدا می زنند و این شخص در حضور نماینده فدراسیون و ناظر بازی از داور بابت این رفتار عذرخواهی می کند و می گوید منظوری نداشته ولی داور بازی به این حرف بسنده نمی کند و نامه ای برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می نویسد و اعلام می کند رییس هیات فوتبال قصد داشته به او رشوه بدهد.

گویا از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این داور می گویند موضوع را جایی بازگو نکند و آنها خودشان پیگیر موضوع هستند اما گفته می شود با گذشت یک سال و چند ماه از این اتفاق، هنوز همان رییس هیات در منصب خود باقی مانده و به نامه داور رسیدگی نشده است. نام داور سرشناس لیگ برتری محفوظ است اما در صورت نیاز و البته به شرط موافقت این داور منتشر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {.......} IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    اون داوره اصلا از اینکه بهش رشوه دادن ناراحت نشده. از این ناراحت شده که چرا فقط یک‌ سکه دادن
  • صداقت IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    خیلی از این سکه رد و بدل شده , یا طرف این بار به کاهدان زده یا مقدارش کم بوده فدراسیون اهل رسیدگی نیست که بماند شاید درصدی ذینفع هم باشد
  • عیسی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    این دیگر تابلو است که این شهر اصفهان بوده که هم درسکه دادن شهرت دارد وهم در صنایع دستی ماحتمالاآن سکه به همراه چندین سکه دیگر به سازمان لیگ برتر وکمیته انضباطی ارسال شده ودیگر صدایش درنیامده است همانند حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس که کمیته انضباطی هيچ اقدامي علیه این دوتیم سوگلی اصفهانی انجام نداد خوش بحال آقایان که لااقل سالی چندین سکه هدیه میگیرند.
    • امید IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      آقای عیسی توهمت وتوهین وفوش دادن کاری نداره این لحن حرف زدنبه شعورطرف مربوط میشه
  • اولادعلی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    می بایست به بنیادی فر بدهند قبول میکرد
  • لنگی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    داور دربی کی بوده پنالتی نگرفت؟؟؟همونه گفته کمه
  • محبوب ظلالی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    بله احتمالا نه که حتما کم بوده قبول نکرده
  • علی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    متاسفانه اینجا هم سرخابیها بهم گیر میدن. و حالیشون نیست. شهرستان. سوغات. سکه. و... هیچی به هیچی صداش هم در نیامد... از کجا معلوم همان بازی با تیم استقلال یا پرسپولیس نبوده باشه. کلا در همی کارهای کشور رشوه بیداد میکند. و همجا ادم خوب و فاسد هستند.
  • علی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    شما گفتید و ماهم باور کردیم یه چبز الکی من داری میتویسید شما ادمین ها .اگه واقعا همچین چیزی هست باید گفته بشه ولو داده بشه و از داور تمجید کنند ورشوه دهنده رسوا بشه .راستی کی رشوه میده پنالتی های استقلال بسوزه هان
  • وسام IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    اخه چرا فقط یه سکه حالا بهترتونه باختین دوتاش میکردین
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    عجب داور پر توقعی. یعنی واقعا انتظار داشته تو این مملکت با این مساله برخورد بشه؟ همین که تا حالا پست بالاتری به اون مسئول ندادن خودش بالاترین برخورده.برو خداروشکرکن
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    به این اقای داوربگوییدازاین سکه ها درفوتبال مازیادداده میشه.تواین چندسالی که تیم حکومتی جام های اسنپی دریافت میکردهمین داوران بودندکه مثل اب خوردن بازی هارابریشان مدیریت میکردند.وپنج جام ناقابل تقدیم کردند.
  • آرزوم دیدن مسئول انسان IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    واقعااگه اون فرد مثلا رشوه دهنده رو مجازات کنن تنها چیزی که مشخص میشه بی تدبیری واحمقی بعضی مسئولین فوتبال کشوره وبس، اگه متن رو درست بخونید داور گفته بعد مراجعه رئیس هیات فوتبال اون شهر مورد بحث، نامبرده بعد اهدای صنایع دستی وگفتن صحبتهای اولیه، اظهار داشته ما توقع نداریم((((توقع نداریم)))) به نفع تیم شهرمون سوت بزنید بلکه همینکه به ضررمون سوت نزنید کافیه، خوب این کجش بده؟؟؟ داوراگه مثل آدم قضاوت کنه کسی بهش خورده نمیگیره ولی ظاهرا قرار بوده داور به نفع تیم حریف اون شهر سوت بزنه که با اینکار وصحبت رئیس هیات فوتبال اون شهر، داور ناراحت شده،
  • Shahram IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    تشکر بابت خبر گزاری خوبتون خسته نباشید
  • وطني DE ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    قهرمانيهاي پرسپوليس با سکه ها وتراولهاي عابر بانک معروف بدست آمد وليک قبل از اون براي بقا درليگ سجده شکر بجا مي اوردند،بردن پنالتي ازداخل محوطه جريمه به بيرون ونگرفتن پنالتي و ناديده گرفتن گلهاي سالم رقيبان در ساير ديدارها يقينا با رشوه رقم ميخورد.
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    سکه لای گز
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    متخصص سکه=برادران مجیدی
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    این حرفو که داوری که برکنارش کردن وحیدصالحی گفت
  • وحید IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    یعنی اولش بخاطر حرف رئیس هیئت دعواش میشه و رئیس رو بیرون میکنه و بعدش میره هدیه رو باز میکنه؟!!!!! خوب هدیه رو که باید باز نکرده پس میفرستاد آقای داور!!!!!!
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    با توجه به سابقه ملی و بین المللی یک تیم خاص در دادن رشوه به داوران و خرید داوران ، (دادن ۵۰میلیون تومان به ایرماتوف، دادن ۱۰هزار دلار به کارمند فدارسیون گابن ، دادن ال سی دی به کمک داور و...) شک ندارم باز هم ردپای اون تیم در این کار دیده میشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی