نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
۱ |
۰
واکنش راننده جوان هلندی به قهرمانی در جهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مکس فرستاپن به قهرمانی در جهان واکنش نشان داد و اعلام کرد آرزوی دوران کودکی او برآورده شده است.

در روز پایانی فصل ۲۰۲۱ فرمول یک در پیست ابوظبی، مکس فرستاپن هلندی در رقابت با لویس همیلتون، راننده سرشناس بریتانیایی و قهرمان ۷ دوره جهان موفق‌تر عمل کرد و برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

لوییس همیلتون بریتانیایی از مرسدس یک راننده و رقیب فوق‌العاده است. این نظر را مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول بیان کرده است.

راننده هلندی گفت: لوییس یک راننده شگفت‌انگیز و یک رقیب شگفت‌انگیز است، او واقعاً کار را برای ما سخت کرد و همه دوست دارند او را ببینند. البته دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند، ما دوران سختی داریم. اما فکر می‌کنم این بخشی از رقابت ورزشی است. امروز می‌توانست طور دیگری پیش برود، اما مطمئناً سال آینده دوباره تلاش خواهیم کرد، برمی‌گردیم و امیدوارم دوباره این کار را انجام دهم.

او در ادامه گفت: این رقابت دیوانه کننده است. منظورم این است که هدف من وقتی کوچک بودم، قهرمانی در جهان بود. البته این بود که راننده فرمول ۱ شوم. و امیدوار بودم روزی برنده شوم و روی سکو باشم. این چیزی باورنکردنی است.

در حالی که ۵ دور به پایان مسابقه باقی مانده بود و همیلتون بیش از ۱۲ ثانیه از فرستاپن جلوتر بود، ناگهان نیکولاس لطیفی از تیم ویلیامز با کنار پیست برخورد کرد و موجب شد پرچم زرد به نمایش درآمد. خودرو سیفتی کار(safety car) تا یک دور به پایان مسابقه در پیست بود و زمانی که کنار رفت، فرستاپن با لاستیک‌های نرمی که به تازگی تعویض کرده بود توانست همیلتون را مغلوب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • morteza IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    خوشم ازش نمیاد. یه ادمی که هر کار زشتی برای پیروزی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی